17:39

Because I'm only 20

Zdecydowanie można powiedzieć, że wiek nie ma nic wspólnego z dojrzałością, w końcu cieszyłam się jak dziecko na samą myśl, że 20 urodziny będę mogła spędzić w Disneylandzie otoczona księżniczkami, myszkami i tysiącem atrakcji. Muszę przyznać, że były to najlepiej spędzone urodziny w moim życiu i polecam każdemu odwiedzenie tego miejsca gdy będziecie mieli okazje, bo jest tam po prosu suuuupeeeer! Kilka razy myślałam, że zaraz umrę bo kolejka, którą jechałam w końcu może się kiedyś zepsuć albo akurat moje pasy nie wytrzymają siły, która na nie działa, ale udało się przeżyć i w sumie z chęcią poszłabym na te wszystkie 'hardkorowe'  atrakcje jeszcze raz.

Pewnie wszystkich zasmucę gdy powiem, że nie mam żadnego zdjęcia z Myszką Miki ani mega przystojnym Księciem, ale jakoś tak wyszło, że nie było nam po drodze do wspólnego zdjęcia, wybaczcie, może w przyszłości uda mi się nadrobić bo do Disneylandu zdecydowanie wrócę! 









Zapraszam na mojego instagrama

vanillia96

Snap: martaa_ann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger