14:56

Travel advice

Ten post miał wyglądać inaczej, chciałam dać wam rady jak przetrwać długą podróż w autokarze z racji, że miałam taką za sobą, a teraz w czasie wakacyjnym wiem, że wiele z was również będzie tak podróżować. Później jednak stwierdziłam, że te rady są oklepane i nie mówię tu nic odkrywczego, a w końcu to chyba właśnie o to chodzi. Jednak jest jedna rzecz o której muszę wam powiedzieć. Zdaje sobie sprawę, że możecie na to spojrzeć i będzie 'ej, dziewczyno przecież to nic nowego' ale może ktoś tak samo jak ja zawsze podchodził do tej rzeczy z dystansem i nie widział sensu jej posiadania i targania jej wszędzie ze sobą? 


Mowa o totalnym lajf sejwerze... tadam dam dam... poduszka podróżna, rogal, nazywać można jak się chce. Nie wiem co miałam w głowie przez te 20 lat, że zawsze myślałam, że jest to zbędne, ale uwierzcie mi, że nie ma nic lepszego niż taka poduszka zwłaszcza gdy siedzicie 10 godzin w autokarze, a jakiekolwiek próby ułożenia się w wygodnej pozycji kończą się tym, że wszytko was boli, albo nie czujecie połowy ciała. Oczywiście nie jest to rzecz która nadaje się tylko do długich podróży bo równie dobrze możecie zabrać ja ze sobą do samochodu, pociągu, samolotu nawet jak spędzicie tam godzinę - tu po prostu chodzi o wygodę i o to, że gdy znajdzie się wygodną pozycje, głowa nie lata w każdą możliwą stronę i do tego uda wam się usnąć to podróż od razu jest o niebo lepsza. Wiem co mówię. 

Dlatego jeśli macie przed sobą długą podróż autokarem czy czymkolwiek innym to naprawdę polecam zainwestowanie w poduszkę, nie jest to duży koszt, a naprawdę dużo zmienia. 


Chętnie poczytam też o waszych radach na dłuugą podróż, może wszyscy znajdziemy tam kolejną rzecz zmieniającą życie na lepsze ;) 

Instagram - @vanillia96

snap - martaa_ann

35 komentarzy:

  1. Taka poduszeczka to naprawdę świetna sprawa ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam taką kupić w tym roku na podróż, a widziałam fajną w H&M jednak gdy poszłam do sklepu z zamiarem kupna już jej nie widzialam... Nie sądziłam, że może to być coś istotnego. Do samochodu zabrałam ze sobą 2 poduszki, normalne i jakoś bardzo niewygodnie mi nie było. Ale myślę, że na przyszły rok zaopatrzę się w taką właśnie

    Zapraszam do siebie, zaczynam od nowa i przyda mi się mała motywacja ;) http://blogzwyklejbrunetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. to taka pierdoła a faktycznie poprawia komfort jazdy ; D sama się o tym przekonałam!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś się skuszę na takie cacko, ale jak na razie to słuzby mi mój średni miś na wszystkie podróże... :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. idealna na podróże ;)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że również uważałam tego rogala za coś zbędnego, aczkolwiek obecnie nigdzie się bez niego nie ruszam, gdy gdzieś wyjeżdżam. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamietam jak kiedys uwazalam posiadanie takiego rogala za straszna siare i smialam sie ludzi ktorzy jada z nia w samochodzie, autokarze czy tez plyna promem.. tak widzialam takie przypadki XD Ale czlowiek im starszy tym madrzejszy i docenia uroki takiego rogala! Na pewno po drzemce w samochodzie z jego udzialem nie boli kark , szyja czy tez inna czesc ciala nie wiem kogo co boli podczas wykrecenia sie podczas spania XD
    Ja tam w sumie lubie oklepane posty XD W sensie wskazowki co i jak np. co zabrac ze soba na wakacje, jakies porady dotyczace podrozy osobiscie lubie to czytac i moze a noz ktos dodac cos o czym nie wiedzialam! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh... Nie lubię długich podróż, a tym bardziej autokarem!

    Obserwuję ;3
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja taką poduszeczkę posiadam, ale nie używam jej. Jako dziecko nigdy nie lubiłam ich używać i zostało mi to do teraz. Jednak jeśli będzie mnie czekać długa podróż to raczej się skuszę.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie znoszę podróżowania autobusami/autami, naprawdę :) Kocham za to pociągi :)

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za komentarz! ☻

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post
    Kiedy byłam mniejsza zawsze było dla mnie dziwne dlaczego ludzie na wakacje zabierają z sobą takie rogale
    Teraz wiem, że są one potrzebne, nie boli po nich kark a podróż jest przyjemna :)
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com zaobserwuj jak się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wlasnie wrocilam z wakacji i kurde czemu ja tego rogala nie mialam? Teraz czuje sie tak obolala i bez sily :/

    comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. J a tam lubie długo podróżować, ale zazwyczaj wygląda to tak, że spie xD

    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama sprawiłam sobie taką po 14 godzinnej podróży do Holandii :P




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
      


     

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest to bardzo przydatna rzecz na daleką podróż, oj bardzo ;)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa, idealnie na większe podróże!


    Pozdrawiam Cię serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  18. Ehh... ja mam tak, że po długiej jeździe prawie zawsze jest mi nie dobrze. Nie lubię długich podróży.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj przydałaby mi się taka poduszka ;D Nigdy nie mogę się wygodnie ułożyć w autobusie, byłoby to na prawdę wygodne :D Super rada :)
    Pozdrawiam :*
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zawsze myślałam, że taka rzecz jest nie potrzebna ale po tym poście stwierdziłam, że przyda mi się, szczególnie, że czasami jestem w trasie jeden dzień albo dłużej.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeżyłam ostatnio taką długą podróż :). Na szczęście jechałam z chłopakiem, więc miałam na kim się położyć :D.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Na długą podróż idealna :D
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja bym nawet na niej spał na co dzien ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam sobie ostatnio taką poduszkę w biedronce! Teraz mam nadzieję, że w najbliższym czasie ją przetestuję i będzie zbawieniem autokarowej męczarni :)
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Your blog is very pretty and I am following you.
    I would like for you to follow back.
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jadąc na wakacje w zeszłym roku kupiłam sobie świetnego rogala :D podróż zleciała szybciutko. Niestety w hotelu go zgubiłam i podróż powrotna była męczarnią. Więc moja rada: pilnujcie swoich poduszeczek :D
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za każdą obserwację):
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja zawsze zapominam o tej poduszce :D ale racja jest to bardzo pomocne, niestety nic nie da sie poradzic jak w trakcie wycieczki szkolnej ktos zamiast zwyczajnej kanapki musi zjesc zupke chinska, ktora tak niemilosiernie cuchnie! ohyda
    obserwuje i licze na rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam (odp na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  28. Serio, taki rogal ratuje życie i mi uratował już kilka razy, ale niestety go zgubiłam i teraz się męczę :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim niezbędnikiem jest dobra muzyka i jedzenie haha. Bez tego nie przeżyłabym podróży!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny blog <33

    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się, ta poduszka naprawdę może być pomocna podczas długich podróży :)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też zawsze uważałam to za rzecz zbędną, ale chyba mnie przekonałaś :D Na następną podróż w taką się zaopatrzę :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jak nie taką poduszkę to zwykłą, ja uwielbiam jeździć autem ale spać w nim nie potrafie ;p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie używam takich poduszek :)
    Moja najdłuższa podróż autokarem trwała jakoś 6/7 godzin i przez ten czas było mi całkiem dobrze i wygodnie. Może to też kwestia tego, że nie śpię w autokarach i super wygodne pozy do spania nie są mi potrzebne :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Własnie mi by się taka przydała bo gdy rano musze jechać busem na uczelnie to strasznie niewygodnie mi się śpi ;d

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger