17:07

Weekend in Prague

Jeśli trzymać się tematów podróżniczych to teraz powinnam wam powiedzieć dlaczego jednak warto przetrwać 10 godzin w autokarze i pomimo dużego zmęczenia nie iść spać gdy tylko zobaczy się łóżko ( a uwierzcie, że było ciężko bo jedyną myślą w mojej głowie było spaaaać)

Ale nie oszukujmy się na wakacje nie jedzie się po to by spać tylko się dobrze bawić, a my i tak nie mieliśmy dużo czasu bo w końcu był to wypad do Pragi na weekend. Szczerze nie wiem po co jechać tam na dłużej bo miasto jest małe i również nie ma tak aż tylu ciekawych rzeczy do zobaczenia. Jednak na pewno nie jest to dobre miejsce gdy chcecie spędzić ciekawie czas ze swoimi znajomymi w końcu to tam jest największy klub w Europie i nawet jest bar gdzie wasze zamówienie przyjeżdża do was ciuchcią (mega czad, polecam) a i bym zapomniała pub gdzie stoliki rywalizują pomiędzy sobą kto więcej wypił piwa, a wszytko pokazane jest na wielkim ekranie (nie wiem jaka jest nagroda dla wygranych, wybaczcie). Oczywiście znajdą się też inne atrakcje jak na przykła muzeum Madame Tussaud gdzie bilet jest śmiesznie tani.

W ogóle dużym plusem Pragi jest to, że jest tania, choć ja w głowie nie umiałam się przestawić na ich ceny i jak widziałam, że coś kosztuje 200 koron to miałam chwilowy atak serca, że wydam tak wiele pieniędzy, a dopiero rozsądek mi mówił że przecież to nie są złotówki.
Gdy pojedziecie do Pragi polecam wam też się rozglądać chyba, że chcecie zacząć swoją podróż od mandatu tak jak to było w naszym przypadku, ja już myślałam, że koniec wycieczki już mogę wracać do domu, ale jak wszytko w Pradze mandat dało się zapłacić i nawet zbytnio tego nie odczuć.
Ogólnie wyjazd do Pragi zaliczam do udanych, kolejna stolica zaliczona, ale nie mogę powiedzieć, że jest to moje ulubione miejsce.
A wy byliście i polubiliście Pragę? 



30 komentarzy:

  1. W Czechach byłam dwa razy i wydaje mi się, że raz odwiedziłam Pragę, ale nie jestem tego pewna, bo było to 4 lata. Fajnie jest tak odwiedzać nowe miejsca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie bylam, ale jak patrze na te zdjecia bardzo bym kiedys chciala;) zazdroszczę!
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie bylam;* ale jak tak patrze i czytam to z checia bym odwiedzila ^^

      grlfashion.blogspot.com
      Zapraszam ;*

      Usuń
  4. Praga jest przecudowna <3 mialam okazje byc w niej w maju ;3 zapraszam na moja fotorelacje z tego pieknego miejsca :D
    xoxoxxo

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji odwiedzić Pragi, lecz zauważyłam, że coraz więcej osób ją poleca. Chyba to czas by się tam wybrać haha :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  6. Greatest pics!!!

    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, nie dane i było nigdy odwiedzić tej stolicy, hah, ja nawet nigdy za granicą nie byłam !

    Pozdrowionka,
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji tam jechać ale może kiedyś :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie starego miasta - mam wrażenie że każde stare miasto jest podobne :P
    Drugie zdjęcie - piękny widok <3
    Jak mi fundusze pozwolą to na bank się wybiorę :)

    http://leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Pradze ponad 1,5 miesiąca temu, ale miło wspominam to miasto.
    Co prawda też miałam problem z tymi koronami, ale było dużo, duużo taniej. ^^
    Piękne zdjęcia c:

    Mój blog - KLIK;)
    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam o tym, żeby w najbliższym czasie się tam wybrać. Dzięki za posta, będę miała go na uwadze podczas podróży :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że za niedługo uda mi się tam pojechać, bo wszyscy bardzo zachwalają to miejsce. Sama chciałabym wziąć do ręki aparat i udać się na długą wycieczkę po Pradze :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wg mnie zwiedzanie Pragi to zabawa na dłużej. W zeszłym roku byłam tam dwa razy w ciągu miesiąca i nie wydaje mi się, abym zobaczyła wszystko, co jest warte zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też niedługo jadę do Pragi! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  15. Praga jest oczywiście jednym z miast na mojej liście do zobaczenia. Piękne widoki :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, ciekawy post! ;-) jeszcze nie byłam w Pradze, ale mam nadzieje że za niedługo się tam wybiorę
    zapraszam do mnie: http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Praga jest cudowna! Świetne zdjęcia :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy tam nie byłam :( Śliczne zdjęcia :D OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też jeszcze tam nigdy nie byłam ;)Ale z pewnością Praga jest cudownym miastem ;)
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/
    Like me on FACEBOOK
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nigdy nie byłam w Czechach, ale myślę, że kraj ten niewiele różni się od Polski.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam nigdy okazji być w Pradze :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  22. Od pewnego czasu zainteresowałam się Pragą, coraz więcej osób dodaje posty o tym, że naprawdę warto tam pojechać. Mam nadzieję, że zwiedzę to miasto jeszcze przez wakacje ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie byłam w Pradze, ale same dobre opinie słyszę o tym miejscu. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszczę wyjazdu ; ) w Pradze byłam mega mega dawno ;x


    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Generalnie nigdy nie byłam w Pradze ale mam zamiar kiedyś pojechać :) namówiłaś mnie tą ciuchcią co przywozi zamówienie haha :D Obserwuję ;)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  27. nie byłam nigdy w pradze ale chciałabym sie wybrac

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger