20:42

First day at school


Pamiętacie swój pierwszy dzień w szkole, kiedy szliście do niej jeszcze z przekonaniem, że jest to super miejsce i nie mogliście się doczekać aż zaczniecie się uczyć, a zakupy nowych rzeczy do szkoły były  mega ekscytujące i długo wyczekiwane? Nie wiem czy tak mieliście, ale ja zdecydowanie byłam dzieckiem, które nie mogło się doczekać kiedy w końcu pójdzie do szkoły i zacznie się uczyć, mimo że wszyscy na około mi mówili, że szkoła jest straszna i na pewno nie polubię tego miejsca. Nawet mój brat próbując mnie do tego przekonać kazał mi siedzieć 45 minut przy stole w totalnym bezruchu by pokazać mi, że szkoła jest straszna - nie przewidział tego, że wtedy bardziej jarałam się tym, że będę miała swoją własną ławkę niż przejmowała tym, że nie będę mogła nic robić.

Pierwszy dzień w szkole, o którym chce wam opowiedzieć  to mój pierwszy dzień w zerówce, jako że wcześniej nie chodziłam do przedszkola to nie wiedziałam czego mogę się spodziewać i ten dzień pamiętam bardziej niż pierwszy dzień w pierwszej klasie, gdzie przed wejściem do sali modliłam się żebym nie musiała usiąść w pierwszej ławce ( nie usiadłam) i w sumie to jest wszytko co z tego dnia zapamiętałam - no może jeszcze to, że bardzo się jarałam moim piórnikiem z końmi, ale to chyba mało ważne.
Swój pierwszy dzień pamiętam jako pomieszanie ekscytacji i przerażenia. Na początku się ekscytowałam bo w końcu poszłam do szkoły i nawet usiadłam przy stoliku z dziećmi, które wydawały się normalne i od razu znalazłam sobie koleżankę, z którą zamiast słuchać pani to cały czas opowiadałyśmy sobie historie, i nawet to, że moja mama sobie poszła i mnie tam zostawiła nie było niczym strasznym, do czasu kiedy się zorientowałam, że każde dziecko ma przy sobie torbę gdzie miało rzeczy typu - kredki, farby, plastelina, blok - a ja nie wiedziałam gdzie jest moja torba. Pamiętam, że byłam wtedy strasznie przerażona i nie wiedziałam co mam robić, bo to znaczyło, że nie będę miała swoich rzeczy i co jak pani będzie na mnie zła - a chyba już była bo cały czas zwracała mi uwagę, że za dużo mówię albo, że źle siedzę przy stoliku, a tu jeszcze takie coś. Teraz to wydaje mi się strasznie śmieszne, ale wtedy byłam naprawdę przerażona. Oczywiście moja torba się znalazła i ja wtedy odetchnęłam z ulgą i reszta dnia upłynęła w całkowitym spokoju.
body - selfieroom
bomber jacket - stradivarius
trousers - bershka
shoes - sinsay



instagram - vanillia96
snap - martaa_ann

82 komentarze:

  1. Ładna bomberka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Ja pamiętam, że jako siedmioletnie dziecko mające rozpocząć naukę w pierwszej klasie podstawówki, kompletnie nie wiedziałam czym jest szkoła. Nie miałam pojęcia co mnie czeka i czego mam się spodziewać. Trochę się wtedy zdziwiłam, kiedy weszłam do klasy zapełnionej łąwkami ;P
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie chodziłam do przedszkola tylko od razu do zerówki. Bardzo źle to wspominam - płakałam non-stop! Bez przerwy :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja bardzo ładna :) śliczna kurteczka i bluzeczka :) wgl wszystko ładnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja do szkoły ;) Śliczna kurteczka ;)
    NOWY POST - KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i oczywiście obserwuję ;) Liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie pamiętam pierwszego dnia w przedszkolu ani w zerówce.
    Za to pamiętam, że strasznie nie chciałam iść do pierwszej klasy.

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także bardzo ekscytowałam się swoim pierwszym dniem w szkole, ale także na początku byłam odrobinę przerażona. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka opowieść haha ja nie pamiętam mojej zerówki(tylko przebłyski typu-stanie w koncie bo miała być cisza, a ja wywróciłam klocki i parsknęłam śmiechem...), a o dziwo pamiętam przedszkole. Mimo, że to mój ostatni rok w gimnazjum,znam szkołę to i tak się stresuje.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej pamiętam tylko rozpoczęcie roku w mojej pierwszej szkole.
    Łaziłam po nowej szkole z mamą, szukając łazienki oraz sali gimnastycznej.
    W sumie miło to wspominam, bo wakacje spędzałam raczej u babci i bardzo mi się nudziło i chciałam szkołę oraz zakupy szkolne :)
    Ładna bluzka!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. też pamiętam doskonale mój pierwszy dzień szkoły i pierwszy dzień studiów xd takich rzeczy się nie zapomina :)
    bardzo podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo chciałam iść do szkoły a teraz... Wręcz przeciwnie
    Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Całe szczęście nie pamiętam swojego pierwszego dnia w szkole za czasów dzieciaka. Co to teraz to aż za dobrze pamiętam każdy pierwszy dzień w nowej klasie...
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te wakacje tak szybko minęły... Ehh.. Cudowne zdjęcia <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, pozdrawiam oraz zapraszam do mnie
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja, bomberka mega mi się podoba. Ja też jako mała dziewczynka bardzo chciałam iść do szkoły, tydzień przed miałam przygotowany plecak :D Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam pierwszy dzień w LO:) Był zaskakująco bardzo miły.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka jest bardzo ładna! Tak szczerze nie pamiętam 1 dnia w szkole ;)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Aamzing outfit!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bardzo nie chciałam chodzić do szkoły ;D świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa stylizacja, jesteś prześliczna!
    Wspierasz początkujące blogi? Wpadnij do nas i powiedz proszę co myślisz :)
    http://vivstilo-dw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafnie opisany pierwszy dzień przedszkola/szkoły!
    Zapraszam do mnie http://carpediemxxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super bomberka, ja właśnie takiej poszukuję :) aaaa i body świetne :P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja wlasnie zamówiłam podobną bomberke! super post ♥


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ani trochę nie pamiętam pierwszego dnia w przedszkolu. Wiem tylko tyle, że wypytywałam mamę jakie mają tam zabawki :D
    Świetna stylizacja ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna bomberka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, kurteczka jest super :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Super że tak dokładanie pamiętasz swój pierwszy dzień w szkole
    ja niestety nie, mam tylko przebłyski z zerówki ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja pamiętam swój pierwszy dzień w przedszkolu/zerówce/szkole. :D Piękne zdjęcia!

    http://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja od zawsze ekscytowalam sie zakupami do szkoly nie wiem dlaczego ale juz od najmlodszych lat kupowanie zeszytow i przyborow szkolnych wpedza mnie w niesamowita euforie! Pomimo tego ze zawsze mama kupowala mi to co bylo mi potrzebne to i tak wspominam to bardzo dobrze!
    Ja pamietam doskonale 1 dzien w 1 klasie i to w sumie tylko dlatego ze kolega przez pomylke poszedl do damskiej ubikacji i drzwi od kabiny mu sie zatrzasnely.. Pamietam jak przez dlugi czas gdy tylko o tym pomyslalam wybuchalam smiechem a teraz? Zal mi chlopaka w koncu kazdemu to sie moze zdarzyc! Haha ja jaralam sie olowkami ktore dostalam z taka myszka Diddl albo jak to sie nazywalo XD Pamietam ze strasznie sie nimi jaralam XD
    Obserwuje :* Napisalas u mnie ze sie rewanzujesz wiec czekam na rewanz <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie pamiętam mojego pierwszego dnia w szkole, ale zawsze wyczekiwałam na zakupy szkolne ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny bomber jacket :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie pamiętam pierwszego dnia w szkole. Śliczne zdjęcia <3
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Też nie chodziłam do przedszkola i zaczęłam od zerówki ale swój pierwszy dzień niekoniecznie pamiętam :)

    Pozdrawiam
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawie opisałaś swój pierwszy dzień, ja swojego nie pamiętam, ale na pewno bardziej się nią cieszyłem niż teraz :)
    photos-by-mef.blogspot.com obserwuję. Jak spodoba Ci się mój blog, to możesz się zrewanżować

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście też nie mogłam się doczekać pierwszego dnia jak chyba każde dziecko :p. Ale to co mnie najbardziej jarało to to, że będę mogła nosić kanapki w moim ulubionym różowym lunchboxie ;D.
    Mega blog, obserwuję <3!
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  38. kocham tą kurtkę!
    http://herewegomotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale super, że to pamiętasz i byłaś w stanie to tak super opisać ;D Ja niestety już mało co pamiętam, haha ;P Masz piękne włosy, a ta stylizacja wygląda cudnie! Mamy chyba taką samą bluzkę, hah :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ciekawa forma, dobrze by bylo czasem móc wrócić do tych czasów przedszkola :)

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja niestety nie pamiętam nic z pierwszego dnia w szkole. Pewnie byłam zbyt przerażona, by skupić się na tym, co się działo.
    Brata miałaś genialnego. :D
    Przepiękne zdjęcia, co tu dużo mówić :)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Też pamiętam te czasy w zerówce. Tylko, ja byłam na tyle przerażona, jak rodzice mnie zostawili tam, że się rozpłakałam i nie mogłam uspokoić, bo myślałam, że zostawili mnie tam na zawsze... Teraz się z tego śmieję, ale okropnie to przeżywałam :D Pozdrawiam i obserwuję :)
    koszmarsenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny look, świetnie wyglądasz.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja i ta boberka !
    Podobają mi sie te zdjęcia ze względu na ten plan :)

    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteś przepiękna a stylizacja w 100% w moim guście! Wow :)

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie lubiłam szkoły i nie czekałam na jej rozpoczęcie. Zawsze pierwsze dni wyglądały tak samo czyli przedstawianie się i opowiadanie o sobie ..
    Piekne zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny look! Bardzo podoba mi się ta bluzeczka ;) Też chciałabym taką, tylko może w innym kolorku, bo ja w szarym średnio wyglądam ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  48. super zdjęcia, mam taką samą kurtke :D
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja się strasznie bałam, ale szczerze- wiele z tego nie pamiętam :D

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Kiedyś też bałam się jak wypadnę w nowej szkole wśród nowych osób a teraz? Teraz mam dopiero dziewiątego września rozpoczęcie roku wraz z lekcjami mam gdzieś tych ludzi, nerwów nie mam bo uważam że co ma być to będzie.
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczna stylizacja! Idealna do szkoły :)
    ODPOWIADAM NA OBSERWACJE!
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Pamiętam, jak podczas pierwszego dnia w przedszkolu siedziałam na ławce w korytarzu. I pamiętam też rozpoczęcie roku w pierwszej klasie podstawówki. Też siedziałam na ławce razem z innymi dziećmi. Można pomyśleć, że wszystkie moje wspomnienia łączą meble :D
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  54. uroczy outfit :)
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawy outfit, przepiękna ta bluzka ;)
    Obs ;)

    zapraszam[KLIK] odp na każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja doskonale pamiętam pierwszy dzień szkoły, w którym z przekonaniem i uśmiechem na twarzy szłam do niej :)
    ciekawa stylizacja, obserwujemy? http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna stylizacja! Pięknie wyglądasz. Ja swój perszy dzień w przedszkolu źle wspominam, jednak dzięki szkole zapoznałam nowe znajomości, które trwają do dziś. :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Cała stylizacja mi się bardzo podoba!

    Mogłabym liczyć na kliknięcia w tym poscie ? Będę baardzo wdzięczna!
    MÓJ-BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  59. Ślicznie wyglądasz! Ja doskonale pamiętam mój pierwszy dzień w szkole. Jak bardzo się wtedy cieszyłam :D
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  60. Bomberka całkowici w moim stylu! Poluję na bardzo podobną, w bordowym kolorze, na którego punkcie ostatnio oszalałam. Życzę Ci mega pozytywnych emocji na nadchodzący rok szkolny!

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Chciałabym mieć taki zapał do nauki i chodzenia do szkoły jak wtedy - w pierwszej klasie podstawówki. Wszystko byłoby dużo łatwiejsze z takim nastawieniem. :D


    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  62. Miałam kiedys taki zapał, a teraz... skończyło sie , heh ;) Ja pamiętam swój pierwszy dzień w zerówce, że moja koleżanka, którą znam do dziś złapała mnie za reke i poszłam się z nią bawić :) Super stylizacja :) Cudowna bomberka :)

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Pamiętam, kiedy szłam pierwszy raz i strasznie się bałam, ale poznałam inne dzieci i strach minął. Zapał do nauki miałam tylko w podstawówce ;)
    Super stylizacja ;)
    Zapraszam do nas: https://differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetnie wyglądasz! Ja myślę, że jakoś przetrwamy ten rok ;) Aż do wakacji :* Powodzenia w szkole, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  65. Profesjonalne zdjęcia i ładny wystrój, oby tak dalej ;)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Śmieszna historia :D Właśnie teraz zmieniłam szkołę i oczywiście było szukanie ławki. Ja zazwyczaj siedzę w ostatniej. Jednak niektóre dni w szkole są przyjemne i dzieją się różne nietypowe rzeczy! Ślicznie wyglądasz!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  67. ślicznie wyglądasz <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Super outfit :3
    Zapraszam do mnie: http://mayyflowerblog.blogspot.com/ :) Mam nadzieję, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne zdjęcia!
    Od razu zaobserwowałam!
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    wpadnij ♥ NAMELESS

    OdpowiedzUsuń
  70. Po oglądnięciu zdjęć( oraz oczywiście przeczytaniu posta)pomyślałam sobie że tak kurtka jest na prawdę piękna<3. Na końcu, czytając z jakiego jest sklepu zdałam sobie sprawę z tego, że ją mam haha. Farbowana blondynka ze mnie. Cóż by tu więcej napisać... super zdj. i ciekawy post. Ja niestety nie mogę napisać o swoim pierwszym dniu w szkole bo go najzwyczajniej nie pamiętam :( Ale mogę zaprosić na bloga, którego prowadzę z przyjaciółką, a którą poznałam właśnie w pierwszy dzień szkoły:)

    nikoladominikablog.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Mi najbardziej w pamięci zapadło to, kiedy miałam 4/5 lat i mówiłam sobie, że szkoła jeszcze tak daleko, a jednak... Teraz chodzę do liceum... Czas bardzo szybko mija niestety ;(




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  72. Haha, no ja chyba swojego pierwszego dnia w szkole aż tak nie pamiętam. Ja za to chodziłam do przedszkola i pamiętam, jak pierwszego dnia znalazłam sobie koleżankę, z którą mamy kontakt w miarę dobry aż do dziś. Nigdy jakoś specjalnie przerażona nie byłam, bo panią przedszkolanką była moja ciocia, więc czułam się jak u siebie w domu (no, można tak powiedzieć). Gdy szłam do pierwszej klasy trochę się denerwowałam, bo nie wiedziałam jak to będzie. Nie paliłam się znowu tak strasznie do nauki, ale też nie byłam zniechęcona. Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepiękne zdjęcia i stylizacja!
    Zaobserwowałam i będę wdzięczna za rewanż :)

    Zapraszam Cię do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    Napisz Kochana co dziś Cię dobrego spotkało?!
    Niech ten dzień stanie się lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Coraz więcej osób ma tą bomberkę. Jest śliczna i również zamierzam ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajny wpis!Jestem pod wrażeniem tego, jak dużo pamietasz z zerówki😊

    OdpowiedzUsuń
  76. Hah jak to dawno temu było iść do szkoły, w porównaniu do mnie widzę, że dużo pamiętasz :) śliczna stylizacja, szczególnie bomberka *.*

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger