22:59

Palace on the isle


Lubię zwiedzać i odwiedzać nowe miejsca gdzie mnie wcześniej nie było. Warszawa jest pełna takich miejsc, choć Łazienki za bardzo się do nich nie zaliczają, głównie przez to, że jako jedna z głównych atrakcji turystycznych były przeze mnie odwiedzane już dużo razy. Spacerowanie uliczkami poleciłabym każdemu tak samo jak zwiedzanie Łazienek od środka, zwłaszcza tym, którzy lubią sobie popatrzeć na rzeźby i obrazy - choć do tego podobno trzeba dorosnąć. Jednak gdy chce się być dobrą dziewczyną to nawet zwykły spacer po Łazienkach może wydać się nieciekawy, zwłaszcza gdy polega on głównie na zbieraniu pokemonów i bieganiu do miejsc gdzie są lury. Nie wiem jak wy, ale ja kompletnie nie jaram się pokemonami i widzę w nich więcej wad niż zalet - choć tak,  mogę się przyznać, że czasem je łapię albo czuję wewnętrzną ekscytacje gdy ma wykluć się jajko - ale bieganie po mieście  z głową w telefonie nie jest dla mnie. 


Żeby nie było, że tylko narzekam to oczywiście można wyciągnąć z tego dnia jakieś pozytywy, jak na przykład to, że była ładna pogoda i mogłam założyć jedną z moich ulubionych sukienek na ten moment. Może się wydawać, że czarny nie jest idealnym kolorem by zakładać gdy za oknem jest prawie 30 stopni, ale bez obaw nie roztopiłam się i miałam się naprawdę dobrze - to dość duża zaleta zwiewnych sukienek. Ta w jednej części jest mgiełką, ale żeby nie świecić bielizną to ma jeszcze halkę, która wszytko zasłania - więc same plusy.


snap - martaa_ann
instagram - vanillia96 

52 komentarze:

  1. Byłam w Łazienkach tylko raz, ale bardzo mi się podobało. Z jakiegoś powodu nie było w ogóle ludzi. Tylko cisza i spokój. Można było odpocząć od tego typowego zgiełku Warszawy... Co do pokemonów to mi się już znudziły. Zresztą jak każda gra. Tydzień, max 2 i przestaję grać :P

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczną sukienkę!
    Byłam w Łazienkach z bratem i spacer po takim miejscu to super sprawa.
    Aczkolwiek jeżeli ktos jest tam już jakiś raz to może być rzeczywiście troche nudno.
    Ja nie gram w pokemony i kompletnie nie widzę w nich sensu.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w Warszawie. Planowałam już kilka razy, ale ciągle coś stawało mi na drodze. Prześliczną masz sukienkę ;)
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga: byqlaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy w Łazienkach nie byłam ale wygląda pięknie! A sukienka śliczna, gdzie ją dorwałaś?

    oddaje obserwacje:)
    Zapraszam:)+ obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łazienki są przepiękne :)
    http://karolinabrozis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja natomiast uwielbiam pokemony! Mogłabym zbierać je godzinami:D
    Super post i bardzo ładna sukienka.
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz jestem na twoim blogu i bardzo mi się spodobał :) czekam na więcej


    www.DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Warszawie,ale chciałabym kiedyś tam zawitać.
    Również lubię podróżować i zwiedzać :)
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Łazienki, byłam już tam wiele razy. Są piękne o każdej porze roku, chociaż mój ulubiony czas na spacer po tym parku to wiosna :)

    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię zwiedzać i odkrywać nowe miejsca i też nie rozumiem tej "ery" pokemonów.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam zwiedzac. Odkrywanie nowych miejsc jest dla mnie jak odkrywanie nowej tajemnicy i sprawia mi to wielką radośc :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja też uwielbiam zwiedzać! :)
    Piękna sukienka!
    Obserwuję :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zwiedzać :) Było 30 stopni, a ty w czarnej sukience współczuję musiało cię słońce łapać :) Ale ta sukienka jest śliczna :)
    Obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  14. Hah, ja też nie rozumiem tej ekscytacji pokemonami :D
    Śliczna ta sukienka *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko pokemony nawet nie chce o tym pisać ... chociaż jeden plus , że dzieci ruszyły się z domu hahaha .
    Świetne zdjęcia ..łazienki uwielbia to miejsce ogólnie stolica to jedno z moich ulubionych miast w Polsce.

    Zapraszam http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful post! This is a very beautiful place!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zwiedzać nowe miejsca. W Warszawie jeszcze nie byłam ale wszystko przede mną :)
    Ja też nie jaram się pokemonami xD
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. W łazienkach byłam tylko raz rok temu, ale chętnie znowu bym pojechała ;) Mnie pokemony baardzo zaczeły ostatnio denerwować, co w tym fajnego? xd

    Zapraszam do mnie Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż mam chęć na te 30 stopni.
    Jestem aktualnie w Zakopanem i przyznam, że najcieplej tu nie jest.

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w W-wie jeszcze nie byłam, więc wszystko przede mną.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka świetna, a czarny jest dobry na kazdą pogodę :D
    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nigdy nie mialam okazji byc w Łazienkach w Warszawie ;3 swietna fotorelacja!
    obserwuje i mam nadzieje na rewanz <3
    buziaczki!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też byłam kilka razy na Łazienkach w Warszawie i raczej kolejny raz ich nie odwiedzę bo to nudne. A co do czarnego koloru to uwielbiam nosić czarne ciuchy niezależnie od pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Warszawę! Dwa dni temu również udało mi się odwiedzić Łazienki i po raz kolejny uważam wycieczkę w to miejsce za udaną!
    Co do koloru czarnego, jest on uniwersalny i po prostu pasuje do wszystkiego:):)

    http://nataljaslowinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy niestety nie byłam :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. niestety nigdy tam nie byłam, ale wygląda pięknie :)
    Mój blog: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety nigdy tam nie byłam , śliczna sukienka
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. W Warszawie byłam tak dawno, że nawet nie pamiętam jak wyglądała...
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie sukienki a zdjęcia śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatni raz widziałam Łazienki jak miałam gdzieś z 6 lat. Już bardzo dawno tam nie byłam, a tak tam pięknie :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka mnie chwyciła za serce, cudowna :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie gram w tą grę, według mnie zbieranie tych pokemonów jest bez sensu, no może są jakieś plusy, ale podobnie jak ty ja widzę więcej wad niż zalet. ;) Piękna jest ta sukienka tak samo jak i zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super sukienka! I zdjęcia też bardzo mi się podobają :))
    Obserwuję ntu i na instagramie i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja byłam w Łazienkach raz na wycieczce szkolnej. Bardzo mi się podobało i zawsze przypominać mi to będą wspólne zdjęcia z moją klasą.
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam i obserwuję, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  38. Byłam już wiele razy w Warszawie i mam sentyment do Pałacu Kultury. Zawsze kiedy jestem w stolicy muszę przejść własnie koło tego miejsca :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  39. Byłam w Łazienkach raz :)
    Ja np. nie gram w pokemony i nie za bardzo się tym interesuje.
    Piękna sukienka ♥


    http://echoo-echo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zdjęcia:) Obserwuję
    http://kawabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. W Warszawie jestem dość często i to miasto nigdy mi się nie znudzi :) Fajne zdjęcia :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie jestem jakoś przekonana do Warszawy, ale może kiedy na spokojnie zwiedzę zabytki architektury, to coś mnie w końcu zauroczy :)

    Piękne zdjęcia :*

    Pozdrawiam, http://joannavictoria.blogspot.com/
    zapraszam do obserwacji, zawsze się odwdzięczam :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale ładne miejsce!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  45. nigdy nie miałam okazji odwiedzic Lazienek ;3
    moze wspolna obserwacja? ja juz <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia! Pięknie wyglądasz! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia :) Ja także lubię zwiedzać nowe miejsca ;)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. sliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post i rozdanie !
    http://by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Byłam w Łazienkach tylko raz, ale to wystarczyło żeby się w nich zakochać :D
    Ja też nie lubię tej mody na pokemony. Dla mnie jest to tylko bezsensowna gra, która nic do naszego życia nie wnosi.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger