20:11

Playsuit

Też tak macie, że sierpień upływa wam strasznie szybko? Mam wrażenie jakby dopiero co się zaczął, a już jest bliżej końca niż początku. Nie wiem czy to jest spowodowane tym, że wakacje zawsze biegną o wiele szybciej niż powinny czy po prostu przez to, że myśl o wrześniu zaczyna mnie stresować z każdym dniem coraz bardziej i przez to dni wydają mi się jeszcze krótsze. Na całe szczęście mam jeszcze jeden miesiąc wakacji więc pod tym względem nie ubolewam, bo dla mnie jeszcze się nie kończą. Choć powoli w mojej głowie zaczynają się myśli, że wróciłabym na uczelnie i zaczęła znów robić coś ze swoim życiem. No niestety moje ostatnie tygodnie nie były najciekawsze i bardziej polegały na sprawdzaniu miękkości mojego łóżka niż jakiejkolwiek aktywności, ale nie będę narzekać. Byłam też parę razy w kinie - więcej niż powinnam - ale tak się dzieje, gdy filmy na które się wybieracie przestają działać i trzeba przyjść drugi raz. 
Teraz mam wrażenie, że wakacje zaczynają się od nowa - głównie za sprawą pogody, która z każdym dniem jest coraz lepsza i aż zachęca by wyjść z domu i co najważniejsze pozwala schować długie spodnie do szafy i założyć coś luźniejszego. Ja w tym roku polubiłam się z kombinezonami, które są idealne jeśli nie wiecie co na siebie założyć, bo macie wszytko w jednym i jesteście gotowi do wyjścia. Mój jest zwykły, ma mój ulubiony typ dekoltu i kolor, który jest jednym z częstszych w mojej szafie. Białe trampki to też jedna z tych rzeczy, która bardzo kojarzy mi się z wakacjami i co najważniejsze pasuje do większości stylizacji, dlatego ja praktycznie się z nimi nie rozstaje. 

A wy jak spędzacie swoje wakacje?


instagram - vanillia96
snap - martaa_ann

69 komentarzy:

  1. Mi wakacje mijają bardzo wolno :D Ładna stylizacja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm wyglądasz perfekcyjnie! Mi, wakacje mijają dosyć szybko, a szkoła już za 10 dni :/

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niby mam jeszcze poltora misiaca wakacji, ale 1 wrzesnia mam poprawke egzaminu, wiec teoretycznie powinnam sie uczyc, ale cos nie idzie :P nie wiem gdzie te wakacji zlecialy tak na dobra sprawe :P
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia , ja swoje wakacje spędziłam nad morzem.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcie☺ zapraszam do mnie

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas zdecydowanie za szybko upływa :/ ja spędzam wakacje aktywnie. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kombinezon. Zawsze jest tak, że sierpień szybko leci, ale trzeba czerpać radość z każdego dnia
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz!
    Żałuję, że w te wakacje taka piękna pogoda towarzyszyła nam rzadko, ale przynajmniej teraz trzeba korzystać :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ogólnie czas leci bardzo szybko :) Zazdroszczę Ci pogody bo u mnie za oknem deszcz :P Mam takie samo zdanie co do kombinezonów, zdecydowanie moi faworyci :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wakacje upływają mi szybko ale jestem w 50% zadowolona. ;)
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie znowu pada, więc nie jest za ciekawie ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna chudzinka z Ciebie <3 gdyby wakacje mogły trwać dłużej wszystko byłoby lepsze.

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. moje wakacje są koszmarne. brak pogody, ucze sie do obrony. poprawiam pracę licencjacką. dziecko daje mi sie we znaki . cud miód malina ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Sierpień zdecydowanie za szybko ucieka :)

    Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Generalnie wszystko co dobre, szybko się niestety kończy :/ jednak grunt to pozytywne myślenie! :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Generalnie wszystko co dobre, szybko się niestety kończy :/ jednak grunt to pozytywne myślenie! :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też w tym roku polubiłam kombinezony i praktycznie przez cały lipiec chodziłam tylko w nich :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice outfit dear! :)
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia i kombinezon. Ja ostatnio również bardzo polubiłam kombinezony, na lato sprawdzają się znakomicie ;)
    Pozdrawiam i obserwuję
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie niestety zamiast pogoda się polepszać to zaczęło padać. Sierpień zawsze szybko mija... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w czerni i tym kroju :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi tez sierpień zawsze szybko zła zlatuje. Ja niestety nie mam jeszcze kolejnego miesiąca wakacji tylko musze juz za kilka dni iść do szkoły :( Ja ciesze się ze spędziłam moje wakacje tak, a nie inaczej, chociaż mogłam się więcej spotykać. Śliczny ten kombinezon. Idealnie do ciebie pasuje. Masz śliczne wlosy :)
    Pozdrawiam
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! U mnie z pogodą jest wręcz odwrotnie, codziennie się pogarsza :/
    Pozdrawiam i obserwuję, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety już zaraz koniec wakacji, ale ja w sumie lubię szkołę :P
    As_Joko (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę pogody, bo u mnie pada i jest zimno, ale w górach to normalne :D ja w zasadzie nie czuję upływających wakacji, bo ich w tym roku nie mam. pożegnałam już się na dobre ze szkołą i teraz pracuję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz :)
    Mi ogólnie wolno płyną wakacje, w sumie takie mini wakacje, bo pracuje :) ale to dobrze, za to wziać pod uwagę cały 2016 rok to bardzo szybko ;O
    A pogoda jest okropna u mnie, na 2 dni tylko się poprawiło:)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie pogoda ma się poprawić :) A wakacje mijają mi przeciętnie. Nie za szybko ani nie za wolno :)

    http://hanyvia.blogspot.com/2016/08/too-honest-shopping-babe.html

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie pogoda jak na razie z dnia na dzień się coraz bardziej psuje. Też muszę wybrać się do kina bo jeszcze nie widziałam Legionu Samobójców :D Niestety u mnie nie grają. Śliczna sukienka!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasugerowałam się zdjęciami, przepraszam! Poprawiam, śliczny kombinezon!

      Usuń
  31. Ja również mam jeszcze miesiąć wakacji, chociaż zbliżające się poprawki nie pozwalają mi się cieszyć tym tak bardzo, jakbym chciała. Słońcem cieszyłam się tylko w weekend, bo teraz znów pada, ale mimo to mamy wakacje! Dlatego staram się cieszyć każdą chwilą nawet tą, którą spędzam pod kocem.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie ten sierpień również szybko zleciał.
    Świetnie wyglądasz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Switny outfit, wygladasz super. <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałbym być już w sumie na studia, zawsze mi się wydaję, że mają trochę lepiej od zwykłych uczniów
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam co prawda jeszcze miesiąc wakacji, no ale niestety pogoda jest coraz gorsza :( Bardzo ładnie wyglądasz :) W ogóle to masz śliczne włosy, zazdroszczę! Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. pogoda dopiero dzisiaj w miarę przyzwoita.. ślicznie wyglądasz <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W te wakacje też zakupiłam kombinezon :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja te ostatnie dni wakacji staram się spędzić jak najlepiej i staram się pozytywnie myśleć jeśli chodzi o szkołę ;) zazdroszczę jeszcze jednego miesiąca wakacji
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  39. Moje wakacje staram się spędzać aktywnie, aby się nie nudzić, bo w tym roku mam najdłuższe wakacje w życiu :)

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com
    snap: domamblog

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w tym roku staram się jak najaktywniej spędzić czas chociaż nie zawsze mi się to udaje. Śliczny kombinezon. Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczny kombinezon :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja w lipcu praktycznie codziennie byłam poza domem. Codziennie miałam jakieś zajęcia. Był to dosyć intensywny miesiąc jednak zawsze potrafiłam znaleźć czas aby obejrzeć serial. Natomiast w sierpniu podobnie do Ciebie spędziłam wiele dni w łóżku. Od kilku dni wychodzę i zaczynam coś robić. Jednak zaraz wakacje się kończą i będę musiała wracać do szkoły.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  43. Szczerze powiedziawszy to lipiec zdecydowanie szybciej mi minął. Wtedy nie było mnie prawie w domu, no cóż... Sierpień jest bardziej leniwy. Cho zgaduję, że ostatni tydzień minie mi jednak ZBYT szybko.
    Pozdrawiam :)
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz bardzo ciekawy typ urody! Niesamowity :) ja też mam tak zawsze, że lipiec w miarę, a potem sierpień kończy się zanim się obejrzę, a wrzesień to już nie wakacje xd (studiuję)
    pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :*
    http://sianowlos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeju, jaką masz cudowną figurę! Kombinezony są super, ale totalnie nie dla mnie. Jestem za niska i zbyt kluchowata :P Jedyne kombinezony u mnie to mięciutkie onesie do spania <3
    A sierpień mija szybko, bo od lipca już się stresuje szkołą. Nie mam pojęcia dlaczego, ew.
    Buziaki!
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystko co piękne, szybko się kończy :) Bardzo ładny kombinezon :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny kombinezon. Bardzo stylowy ;)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna stylizacja:)
    u mnie wakacje zleciały baaarszo szybko, z resztą jak zawsze.
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi też sierpień upłyną bardzo szybko ;) świetna stylizacja, aż oczu nie mogę napatrzeć ;)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Faktycznie, szybko to minęło :( Piękne zdjęcia, masz świetną figurę i mega włosy :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. O, tak! Pogoda w końcu zaczęła rozpieszczać.. :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne włosy i stylizacja :) Obserwuję :)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie wyglądasz!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  54. Ja mam tak , że Lipiec się ciągnie , aż mam go dość.
    A kiedy jest już Sierpień , nawet nie zobaczę a już muszę kupować zeszyty do szkoły.
    Fajny post
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Super ten kombinezon! Ja ostatnie dni wakacji będę się starała spędzić jak najlepiej i najbardziej aktywnie :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny kombinezon ;). Masz rację, że sierpień szybko ucieka ;/. No, ale niestety czas płynie nieubłaganie. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  57. Sierpień mija zdecydowanie za szybko :)
    Ładny kombinezon :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Szkoda, że pogoda tak późno się poprawiła, zazdroszczę jeszcze miesiąca wolnego ;/.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja w moje wakacje bardzo duzo wyjezdzalam ;)

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  60. ja wakacje spędzam bardzo aktywnie, śliczne włosy! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne zdjęcia i kombinezon <3 Nam niestety wakacje strasznie szybko minęły :(
    Obserwujemy,
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja w niedzielę wróciłam z Zakopanego.
    Jak tylko pomyśle, że od czwartku zacznie się szkoła, chce mi się płakać.
    Te wakacje tak szybko minęły...

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. masz boską figurę w tym kombinezonie :) a włosy - marzenie !

    OdpowiedzUsuń
  64. Czasami warto postawić na minimalizm, a Tobie jest naprawdę bardzo ładnie w tym kombinezonie :)
    Pozdrawiam :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Czasami warto postawić na minimalizm, a Tobie jest naprawdę bardzo ładnie w tym kombinezonie :)
    Pozdrawiam :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger