19:55

Autumn is closer



Zawsze myślałam, że jestem osobą, która dobrze radzi sobie ze stresem, tak samo jak myślałam, że nie da rady być chorym, gdy za oknem jest prawie 30 stopni - a teraz leżę pod kocem i tonę w stosie chusteczek.... chyba nie do końca tak wyobrażałam sobie moje ostatnie dni wakacji, ale co poradzić. Wrzesień generalnie nie zaczął się dla mnie cudownie, bardziej bym powiedziała, że było dość stresująco, zwłaszcza gdy chciałam o czymś nie myśleć, a to do mnie wracało dwa razy mocniej i zamiast spać w nocy to myślałam o wszystkich możliwych scenariuszach. Na moje szczęście wszytko skończyło się dobrze i pomimo tego, że nadal nie do końca w to wierzę to cieszę się, że mam to już za sobą.



Patrząc na wrzesień mogę jednak wyciągnąć jeden duży plus - pogoda. Kto by pomyślał, że we wrześniu będę pływać nad zalewem i smażyć się na słońcu? Choć wiem, że pogoda już powoli zmienia się w tą typowo jesienną, to nie ubolewam za bardzo, chyba głównie dlatego, że leżąc teraz z kubkiem herbaty i zapalonymi świeczkami bardziej czuje jesienny klimat niż typowo wakacyjny. Do tego nie mogę się doczekać noszenia cieplejszych ubrań i całego tego uroku, który jesień ze sobą niesie. Poza tym, chyba najważniejsze - coraz bliżej święta! Choć to chyba odważne stwierdzenie biorąc pod uwagę, że jest dopiero połowa września, ale ja już nie mogę się doczekać. Ktoś jeszcze?
Może dlatego, że w mojej głowie teraz bardziej jesień niż lato, to narzucenie na siebie trochę większej ilości warstw było w miarę rozsądnym pomysłem. Jeszcze niedawno nie byłam przekonana do koszuli z wyciętymi ramionami, a teraz sama mogę się pochwalić taką w szafie, do tego botki na obcasie, które okazały się bardzo wygodne i razem ze mną czekają na chłodniejszą pogodę bym mogła zacząć je nosić. Czy to kolejna rzecz, której nie mogę się doczekać? Też tak macie, że nie możecie się doczekać jesieni w pełni?


shirt - H&M
jacket - P&B
trousers - Bershka
shoes - H&M


116 komentarzy:

  1. Świetny post, super stylizacja. Mam te spodnie są super. Zapraszam do mnie: http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz!!!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :) chyba nie ma człowieka, który się dzisiejszych czasach nie stresuje :/
    Pogodę jak na wrzesień mamy piękną^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ramoneska, chciałabym zobaczyć ja w całości ;-)
    A o świętach tez myśle, wczoraj miałam wstępne rozmyślanie o prezentach :D uwielbiam to

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze!
    Czytam tak ten post i sobie myślę... czyli nietylko ja tak mam :D
    No to piona! Ja też chcę już chodzić w sweterkach, kurtkach a po powrocie ze szkoły zanurzyć się w kocyki i pić tą herbate ♥
    Też czekam na święta ^^
    Co do zdjęć, genialna bluzka z tymi ramionami, kocham takie!
    Masz śliczne włosy ♥
    Ramoneska cudna, no i dorbze że rozwiązałaś problemy...
    Też miałam osttanio ciężki okres...
    Obserwuję i pozdrawiam! :)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia i świetnie dobrane tło:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładna koszula!
    Dopiero od tego weekendu pogoda zaczyna przypominać trochę jesień, ale to dobrze.
    Nie czuję się dobrze w upałach w szkolnej ławce.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie właśnie w ten upalny tydzień złapał dokuczliwy katar, więc łączmy się w bólu!
    Koszula jest cudowna, od dawna podobała mi się taka kratka i jeszcze te wycięcia <3
    Muszę wstąpić do H&M.


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę zdrówka<3
    śliczna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie mogę doczekac się świat i ubierania na siebie tony sweterków. Śliczne botki! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również jestem przeziębiona! Ślicznie wyglądasz :)
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna koszula :D
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia i fajna koszula.

    http://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Bardzo podoba mi się ta stylizacja. 😘
    Zapraszam: elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna koszula, ogólnie stylizacja :) Co za tym idzie też super zdjęcia ! Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula skradła mi serce <3 Masz świetną urodę <3
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta, najlepsze prezenty ukryte są w sercaaach XD super koszula ;).
    http://modoemi.blogspot.com/
    Obserwujesz pod pseudonimem vanillia? bo jakoś nie mogę znaleźć, może jest ustawione na anonimowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja, śliczna jesteś :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega stylizacja😍😍😍
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna bluzka i te odkryte ramionka ach sam wdzięk:) piękne włosy masz naturalne? obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak pogoda nas zaskakuje :)
    Dużo osob teraz łapie jakieś wirusy .
    Obserwuje :*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/koszula-krata-fashion-day-look.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sama często choruję latem, zawsze jest to dla mnie wielkim zaskoczeniem bo kiedyś nie chorowałam w ogóle ;) co do września- zachwycił, miałam piękną pogodę na urlop :) ślicznie wyglądasz, świetny look !
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam jesień, głównie za swój klimat i urok. Ja również już wyczekuję świąt! :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluzeczka. Stylizacja jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne stylizacje, a co do świąt to u mnie się już sśpiewa świąteczne piosenki. Uwielbiam duże bluzy, dlatego cieszę się w sumie, że już jest trochę chłodniej! :)
    http://viviiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia i cudowna stylizacja! Masz super figurę ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chora to chora, ale wyglądać pięknie trzeba! ;D

    dziękuję za komentarz na moim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia ;)
    Rzeczywiście początek września był bardzo ciepły :)
    Niestety u mnie już jest strasznie zimno :<
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mamy bardzo podobne ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też byłam chora w wakacje :( Piękna stylizacja!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna koszula :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i kurtka)? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/09/green-bomber-jacket-black-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczna jest ta koszula , śliczne zdjęcia jak i stylizacja.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. nieziemska koszula, od nie dawna na nią poluję :D Ślicznie wyglądasz, dziewczęco i naturalnie <3 U mnie już jest zimno niestety, a może stety, gdyż ja bardzo lubię jesień i ten deszczowy klimat :) Obserwuję ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz wiele ciekawych pomysłów na posty, są rewelacyjne i czekam na więcej :)
    piękne zdjęcia <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Też tak myślałam, dopóki przez CAŁY lipiec nie przesiedziałam w domu na antybiotykach - pierwsze dwa tygodnie zapalenie ucha, potem dwa tygodnia zapalenie krtani.
    Super stylizacja! :)


    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie właśnie dopadło lekkie przeziębienie. Mam nadzieję, że szybko poczuję się lepiej, bo chcę wykorzystać 2 tygodnie wolnego, które mi zostały. Ładnie wyglądasz. Koszula jest świetna <3 charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. A mnie perspektywa jesieni przeraża. Nie lubię chłodu, uwielbiam słońce, bez które dostaję jakichś stanów depresyjnych przy najmniejszym niepowodzeniu :/ Lubię patrzeć na śnieg i na jesienne liście też, ale żebym chętnie wyszła na dwór musi być słońce. Inaczej wolę ładne widoki podziwiać tylko z okna ;)

    Bardzo ładne zdjęcia. Podoba mi się stylizacja jak i sceneria, bardzo do siebie pasują. Czuć w nich atmosferę jesieni, ale tą dobrą, klimatyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja właśnie ostatnio nie potrafię zapanować nad stresem. Ładny outfit. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczną masz koszulę! :*
    Świetne zdjęcia :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna koszula, ja nie przepadam za jesienią, ale jednak mam takie uczucie, że chciałabym już ten klimat w zupełności.
    Pozdrawiam, http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialna koszula :) z kurtką pasuje doskonale :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tez nigdy nie sadzilam ze można byc nigdym gdy za oknem ponad trzydzieści stopni. A jednak.
    Wgl widziałam ta koszule w hm i teraz żałuje ze jej nie kupilam bo fajnie wygląda

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna koszula! :)

    Obserwuje i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja bardzo lubię jesień, mimo przeziębienia które mnie dopadło, na szczęście już przechodzi. Staram się zawsze dostrzegać zalety, nawet czegoś, co niekoniecznie innych ludzi cieszy i zadowala :) Świetna jest ta koszula, nietypowa, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeśli chodzi o mnie ja kocham jesień.
    Lecz wiadomo jest ot wtedy okres gdzie najwięcej się choruje.


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciesz się, że wszystko już u Ciebie dobrze. Wyglądasz super!

    aparacikxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja uwielbiam jesień to taka ... magiczna pora roku ^^ a co do stylizacji swietna ,zdjecia tez bardzo ladne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    behappybyib.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. genialna koszula!
    pozdrawiam xoxo

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wracaj szybko do zdrowia! Ja niestety nie lubie jesieni. Nie lubię nosić ciepłych swetrów bo ciągle mi i tak zimno :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  50. Życzę powrotu do zdrowia, śliczne zdjęcia! ;) Obserwuję ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też zdecydowanie czuję już jesienny klimat i nie mogę się doczekać zimy! (to moja ulubiona pora roku)
    Fajna stylizacja, podoba mi się.
    Chciałam zaobserwować bloga, ale nigdzie nie widzę przycisku, który by mi to umożliwił, także jeśli gdzieś jest to proszę poinformuj mnie o tym.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. prezentujesz sie zniewalajaco w tej bluzeczce! ja takze czuje juz jesien w powietrzu i nie moge sie doczekac, kiedy wreszcie nadejdzie ;3
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka checia, buziaczki!

    odwdzięczam się za KAŻDĄ obserwację, zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/09/dziwnow-is-good-taste-by-creme-de-la.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Genialnie wyglądasz ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Super koszula. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Love your shirt pattern, very beautiful on you and I love your outfit too ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Following u back :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  56. świetna koszula! obserwujemy? :)) start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo nie lubię jesieni, chcę znowu lato :) ślicznie wyglądasz :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  58. fajny zestaw :) Podoba mi się :D

    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Koszula i buty śliczne ♥
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja chciałam jesień... Teraz siedzę chora owinięta w kocyk. :'D

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  61. Wracaj do zdrowia! :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. I koszula i kurtka są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  64. ja również nie mogę doczekać się jesieni! Ciepłe sweterki,bluzy,płaszczyki, uwielbiam 'modę' jesienną!
    obserwuję i zapraszam również do obserwowania mojego bloga:)!
    https://sylwiasylwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne zdjęcia <3 Koszula jest - THE BEST :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Ładne te botki, mega mi się podobają :D A w tej koszuli fajnie wyglądasz! Zdrówka :*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Jejku, jakie masz śliczne włosy :))
    Pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeśli mam być szczera, to słoneczko i wysokie temperatury tak mnie to siebie przyzwyczaiły, że bardzo chciałabym, by trwały dalej! Ale z drugiej strony też już tęsknię do gorących herbat z cytryną i miodem czy nastrojowych świeczek :3
    Koszula jest super, wyglądasz obłędnie!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale ślicznie wyglądasz! Zdrowiej szybko, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  70. No aj niestety jesieni nie lubie bardziej niż zimy i jest tak od xx czasu, podejrzewam że nie przyjdzie jakas lepsza zmiana. Co do świąt - nigdy ich nie lubiłam, chyba nadal tak jest .. ale co raz bardziej podchodzę do nich z dystansem i z uśmiechem. Najbardziej jednak uwielbiam ubierać choinkę z całą rodziną, to się nigdy nie zmieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Buty jak najbardziej interesujące! ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale masz piękną koszule!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam jesień i już nie mogłam się doczekać tej jesiennej pogody po tych okropnych upałach. Ładna stylizacja x

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również nie mogę się doczekać w pełni jesieni, oraz świąt! :D
    Bardzo podoba mi się ta koszula! :*
    Obserwuję<3

    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczna koszula! Ogólnie bardzo ładna i ciekawa stylizacja! Ciesze się, że to co złe juz za tobą. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  76. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Powiem Ci szczerze, że nie masz czym się martwić, teraz do druga osoba, którą znam leży chora w domu.
    Na takie buciki jakie masz poluję już troszkę czasu, ale pewnie i w tym miesiącu będzie coś ważniejsze.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie.
    http://amlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ślicznie wygladasz , super koszula
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Ślicznie wygladasz!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. wyglądasz cudownie <3 świetne buty

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Prześliczna koszula <3 bardzo fajna stylówka :) obserwuję :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. świetna kurtka, właśnie takiej teraz szukam na jesień!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo fajna koszula ;D Ale z ramoneską jeszcze lepiej wygląda!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo ładna sesja. Podoba mi się ta stylizacja.
    Ja za to uwielbiam jesień. Długie wieczory, milutki kocyk, herbata z cytrynką i dobra książka to tyle co mi potrzeba.
    Pozdrawiam.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie przepadam za jesienią. Jest zimno, pada i dopada mnie wtedy coś w rodzaju "depresji". Cudownie wyglądasz!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetny zestaw, a szczególnie ta koszula mnie urzekła :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. o tak pogoda, przynajmniej do połowy września, była cudowna :)
    jeszcze 2 tygodnie temu też kąpałam się nad zalewem, teraz aktualnie zamarzam i dopadło mnie przeziębienie :/
    świetny outfit!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. niestety, przeziębienie dosięgło i mnie :/. zdrowia życzę :*
    bardzo podobają mi się bluzki z wyciętymi ramionami, ta koszula jest przepiękna ♥
    nacieszyłam się już latem dlatego czekam gdy ędę mogła nosić się typowo jesiennie :3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  89. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetna stylizacja :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. abstrahując od samej stylizacji- muszę to napisać :D masz bardzo ładny wyraz twarzy, dobrze Ci patrzy z oczu :)
    a co do jesieni- chyba też wolę tę "w pełni" niż takie byle co jak teraz ;)
    pozdrawiam ! :)
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, strasznie miłe słowa, dziękuje <3

      Usuń
  93. Podobają mi się ubrania które odsłaniają ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Na pewno nie moge doczekac sie tego jak z przyjemnoscia otule sie kocem z kubkiem herbaty... chociaz w sumie ja juz to robie, haha! U mnie jesien zapanowala na stale i gdyby nie zmienna pogoda cieszylabym sie w stu procentach! <3
    Zdrowiej szybciutko sama ostatnio mocno chorowalam teraz przeszlo na moja mame :/ Wiec zycze szybkiego powrotu do zdrowia! <3 I abys sie mniej stresowala! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  95. Myślę dokładnie tak samo jak napisałaś haha
    Super botki! Miałam je kupić ale zastanawiałam się jak wyglądają 'u innych'
    Sweet Lucky

    OdpowiedzUsuń
  96. Piszesz o opalaniu się i pływaniu, a ja teraz tulę się z kocem i piję ciepłą herbatę, bo mi bardzo zimno! Świetne zdjęcia, ta koszula jest po prostu genialna. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo ładne zdjęcia. Ta koszula jest cudowna!
    Widzę, że nie tylko ja potrafię zachorować latem. W zeszłym roku moje wakacje zaczęłam od trzytygodniowej choroby. A teraz ledwo zaczęła się jesień i już jestem dobry tydzień chora.
    Nie przepadam za jesienią i zimą, bo wtedy jest dla mnie za zimno i choruje, ale nie mogę się również doczekać świątecznego klimatu! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. ciekawa koszula :) jestem fanką Twojej urody-piękny masz kolor oczu i włosów :)
    pytałaś o obserwację..ja zostaję już u Ciebie na dłużej i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  99. ale ciekawa koszula ;) podoba mi się ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Koszula sztos! Obserwuje!! :))

    http://michalinm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger