22:48

Long for lashes


Długie i grube rzęsy to marzenie nie jednej dziewczyny, sama zaliczam się do tej grupy i cały czas liczę, że jakiś magicznym sposobem moje rzęsy będę jeszcze dłuższe i ładniejsze. Jestem świadoma tego, że nie powinnam narzekać bo moje naturalne rzęsy zaliczają się bardziej do tych dłuższych niż krótszych, ale to i tak nie zmienia faktu, że jak mogę im trochę pomóc to czemu nie. Moje rzęsy już trochę ze mną przeżyły - od doczepianych rzęs (których nie wspominam za dobrze) po spanie w pomalowanych rzęsach, co chyba nie muszę mówić, że nie jest za dobrą opcją. 

Jednak w drogeriach można znaleźć wiele produktów, które mają za zadanie pomóc nam odżywić nasze rzęsy i sprawić, że zrobią się dłuższe - jednym z nich jest serum long for lashes. Powiem szczerze, że myślałam o zakupie przez dość długi czas, a jak już się zdecydowałam to trochę czekałam na jakąkolwiek promocję - na całe szczęście to serum często można znaleźć w drogeriach nawet o połowę taniej. Sam produkt nie wygląda jakoś za specjalnie, zwykłe opakowanie z pędzelkiem i samą aplikacją podobną do zwykłego płynnego eyelinera. Stosować się go powinno codziennie przez trzy miesiące, a podobno już po dwóch tygodniach widać pierwsze efekty. Ja mimo starań odpuściłam kilka dni więc nie było to  aż tak regularne do tego  przestałam używać serum 2 tygodnie wcześniej niż powinnam głównie przez to, że moje oczy przestały lubić się z tym produktem i częściej mnie bolały - ale to jeden z efektów ubocznych, ponieważ produkt działa tak że podrażnia skórę co w rezultacie ma dać obronę czyli szybszy wzrost rzęs - może nie brzmi to zbyt zachęcająco, ale nie ma co się bać, jeśli przez pierwsze dni nie zaobserwujecie niczego złego to nie ma co się obawiać, krzywda wam się nie stanie.


Szczerze to liczyłam na większy efekt wow i pewnie gdybym nie zrobiła zdjęć to nie widziałabym, że to jakkolwiek podziałało na moje rzęsy, ale podziałało i to nawet dobrze. Na pewno urosło dużo nowych rzęs i lekko się wydłużyły. Patrząc na te zdjęcia jestem zadowolona i mogę polecić ten produkt, jednak na pewno nie jest to działanie na całe życie bo powoli widzę, że rzęsy zaczynają wypadać. Dużym plusem jest też to, że mimo trzy miesięcznego stosowania nadal mam sporo produktu w opakowaniu więc po jakimś czasie znów będę mogła go używać dla podtrzymania efektu. 

60 komentarzy:

  1. Na drugim zdjęciu widać, że rzęśy dość sporo się zagęściły, a także trochę podrosły. Mam raczej krótkie rzęsy i z jednej strony wypróbowałabym taki produkt, a z drugiej mam jakieś obawy przed tym. Boję się właśnie tego szczypania, bo mam dość wrażliwe oczy;)
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzęs jest o wiele więcej :) Kurczę czaje się na ten produkt ale poczekam na jakąś fajną okazję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, widać efekty, szczególnie w objętości ;)

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. widac efekty super !
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/czy-wiedzieliscie-ze-co-trzecia-polka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. stosowałam i byłam bardzo zadowolona z efektów. niedługo planuję powtórzyć kurację :)



    zapraszam do siebie na mały konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać efekty :) Rzęsy są dłuższe ja osobiście używam oleju rycynowego na rzęsy (przy okazji na włosy i brwi też) i efekt jest bardzo podobny! No i kosztuje niecałe 10 zł za 100 ml :) Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt ;) super post
    Zapraszam do mnie ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt jest świetny!:)
    może wspólna obserwacja? :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również obserwuje :* na pewno bede u Ciebie częściej :)

      Usuń
  9. Widać, że są dłuższe ;> Ja jednak mam długie i grube rzęsy, więc raczej nie skorzystam.
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać że rzęsy są dłuższe ja jednak boję się takich produktów ;)
    Pytałaś o obserwację ja już .Teraz Twoja kolej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekty widać jak najbardziej! Ja kiedyś używałam odżywki "REVITALASH" i na początku były znakomite. Jednak później- tak jak u Ciebie... odstawiłam to bo podrażniały mi oczy a rzęsy jak zaczęły wypadać to miałam prawie łyse powieki. Także kupa kasy w błoto. Teraz już żadnym tego typu produktom nie ufam, ale smaruję rzęsy zwykłym olejkiem rycynowym z apteki i efekty też są super! :D

    Pytałaś o wspólną obserwację, my już obserwujemy! :* www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci za tego posta! Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem tej odzywki,bo słyszałam co nieco na jej temat.Bardzo fajny post,obserwuje <3

    https://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrząc na produkt nigdy bym nie stwierdziła, że może on zadziałać. Chyba wypróbuję ten produkt :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczę efekt super bardzo mi się podoba i przydało by mi się to :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba się skuszę na kupno tego produktu! :)
    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj!
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam ten produkt! Efekty w moim przypadku były widoczne za 3 razem.. ale opłaca się kupić !!!
    http://youthinkpositive.blogspot.com/ Obserwujcie ! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam tego typu produktów, ale widać, że rzęsy są dłuższe :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie widac naprawde spory efekt! <3
    Ja naleze do tej niewielkiej liczby osob ktora nie martwi sie o swoje rzesy <3 Naturalnie mam je dlugie i na dodatek podkrecone wiec nawet byle jaki tusz daje mi efektu ze wiekszosc osob sie nimi zachwyca, co oczywiscie bardzo mi schlebia, haha! <3
    Tak czy siak odzywki warto stosowac! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa rzecz, w sumie nigdy nie używałam żadnych odżywek i wspomagaczy do rzęs, ale chyba zacznę :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że krótkotrwały efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja stosowałam dużo innych odżywek do rzęs i żadna mi nie pomogła... Nie wiem, czy istnieje taka idealna

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt jest widoczny, ale ja się boję stosowania tych wszystkich odżywek, haha :)

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę widać efekty :D Może się skuszę na zakup tego poduktu :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. i tak jest super efekt ja jak stosowałam odżywkę ale z innej firmy to nie dało za fajnych efektów a na dodatek zaczęły rosnąć mi rzęsy na górnej powiece przy samym początku co drażni oko więc jestem negatywnie nastawiona do odżywek
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. widać różnicę, ja sama marzę o takich rzęsach, możliwe ,że to przemyślę i kupię ten produkt :)


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na nowości kosmetyczne na Twoim blogu :))

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba się skuszę na ten produkt, ponieważ moje rzęsy są w strasznym stanie. Na blogach często spotykam się z recenzjami zapewniającymi ogromne efekty, których w ogóle nie widać na zdjęciach.
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Widac od razu że masz więcej tych rzęs :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Widać, że rzęsy się zagęściły :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  30. Widać efekty ;)

    Zapraszam na kamilsart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne efekty, sama nie miałam jeszcze okazji przetestować tej odżywki :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Efekty są, ja tez szukam jakiejś odzywki do rzęs, bo moje są niestety w oklepanym stanie

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie testowałam jeszcze, ale chyba się skuszę!
    Podoba mi się u Ciebie, obserwuję ;)
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Widać, że rzęsy są dłuższe i odrobinę gęstsze. Jeśli możemy, to chciałybyśmy polecić Tobie serum, które my używamy. UWAGA TO NIE JEST REKLAMA haha. Nazywa się FEG Eyelash Enhancer i zamówiłyśmy je przez internet, po zachętach od koleżanek. Efekty są super, rzęsy wyglądają jakby były doczepiane( niestety nie u nas haha, trzeba je stosować regularnie:))
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas na nowy post :*
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jednak widzę różnicę ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja mama używała tego z regenerum i pamiętam, że była super zadowolona:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow widzę ze super efekt końcowy ;*
    Pozdrawiam

    http://victim-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też chciałam kiedyś kupić to serum, ale chyba jednak się nie skuszę :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Efekt jest niezły! Warto spróbować :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie bardzo dużo osób poleca, ja jednak chyba postawie na olejek rycynowy, ponoć tez dobry

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Naprawdę widać efekty i to spore :) ja na swoje rzęsy mogę
    ponarzekać, są raczej krótkie, cienkie i wypadają ale jak
    je pomalować dobrym tuszem to nie jest źle :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. wow! efekt zniewalajacy, poza tym produkt jest wprost idealny dla mnie ;)
    moze wspolna obserwacja? ja juz kochana, milego dnia

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  43. Naprawdę super post! Trzymaj tak dalej!
    Zapraszam do mnie, http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Widać efekty, może też się skuszę na to serum ;)
    Chociaż, skoro mówisz, że rzęsy zaczynają wypadać, to nie wiem czy jest sens. Bo mi często wypadają..
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem zaskoczona, że cos naprawdę działa. Muszę koniecznie kupić sobie to serum bo nawet minimalny efekt by mi się przydał :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Używam tego produktu właśnie od jakiś 2 tygodni. Już widzę efekty! Moje rzęsy tak jak i Twoje nie należą do mega krótkich ale chciałam je troszkę zagęścić i lekko wydłużyć. Widzę poprawę... szczegolnie na dolnych rzęsach, co jest dziwne bo smaruje tylko gorną część. Pozdrawiam.

    przewrotowiec.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Moje rzęsy też nie są krótkie, ale tak jak Ty, chciałam im troche ''pomóc''. Chyba kupię to serum i zobacze ;)
    zapraszam http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Na pewno nie byłoby na całe życie, bo zestaw rzęs zmienia się bardzo często. Mam nadzieję, że nie zaczną ci wypadać po odstawieniu, bo słyszałam, że tak się niestety potrafi dziać ;/

    OdpowiedzUsuń
  49. Moje rzęsy też są dość długie i nie zależy mi jakoś na ich wydłużeniu. Po szczerości nawet ich nie maluję - to jeden z najlepszych sposobów na zdrowe rzęsy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny produkt! Z chęcią go przetestuję! Obserwuję! ;)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Chyba się nie skuszę ;).
    http://modoemi.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za obs ;).

    OdpowiedzUsuń
  52. Używam go od dłuższego czasu i nie widzę żadnych efektów. Jak dla mnie produkt na minus. |
    mavselinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdecydowanie widać różnicę :)
    Ja kupiłam odżywkę do rzęs od Secret Lash&brow repair 3 lata temu i nadal ją mam i od czasu do czasu używam.
    I widzę różnicę, że moje rzęsy są dłuższe i mniej wypadają, ale to nie jest efekt bomba :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładny efekt po :P Ja nie bd raczej stosować lff bo mam swoje dosyć dobre rzęski ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  55. Widać, że rzęs jest sporo więcej. Ja raczej jednak zostanę przy olejku rycynowym, który daje podobny efekt :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Miałam ja i jestem zadowolona z efektów ;) Jestem za wzajemna obserwacja ;) Ja już dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Miałam ja i jestem zadowolona z efektów ;) Jestem za wzajemna obserwacja ;) Ja już dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger