19:14

Perfect line



Dziś będzie krótko i na temat bo produkt jest naprawdę godny polecenia, zwłaszcza gdy mam wrażenie, że przetestowałam już tysiąc eyelinerów w poszukiwaniu takiego, którym malowanie byłoby łatwe i przyjemne, a sam produkt nie szedłby z oka po godzinie. Niestety nigdy nie trafiłam na taki pisak, w którym wszystko by mi do końca pasowało - jak nie końcówka była zbyt twarda, to kolor z czarnego po tygodniu zmieniał się na szary, albo w ogóle zasychał i nadawał się już tylko do wyrzucenia. Jako, że nie wyobrażam sobie makijażu bez kreski to, w końcu przyszedł czas kiedy w moje łapki trafił żelowy eyeliner z maybelline. Na początku nie byłam jego wielką fanką, w sumie nie wiem dlaczego, bo jak odleżał swoje w szafce i użyłam go ponownie to się zakochałam. Zaczynając od tego, że moim zdaniem aplikacja pędzelkiem ( który - trzeba to dodać - jest dołączony do opakowania) jest o wiele prostsza i sam produkt bardzo łatwo się rozprowadza, to też możemy same decydować ile tak naprawdę chcemy go nałożyć i co najważniejsze kolor jest naprawdę czarny, a nie coś pomiędzy czarnym a szarym. Jego trwałość też jest dość dużym plusem, a chyba najbardziej udowadnia to, gdy wraca się rano do domu, a kreski nadal wyglądają świetnie. Nie mogę też się przyczepić do wydajności, bo mam wrażenie, że jest niemożliwe by ten produkt kiedyś się skończył zwłaszcza, gdy naprawdę mała ilość starcza do tego by narysować ładną i co najważniejsze widoczną kreskę. Też nie zauważyłam by konsystencja jakkolwiek się zmieniła od czasu gdy go otworzyłam - a to już kilka miesięcy. To wszystko chyba udowadnia, że jest to świetny produkt, który poleciłabym każdej z was, która chce stworzyć idealną kreskę bez obawy, że po paru godzinach zniknie. Jest to też jeden z tych kosmetyków na który warto zwrócić uwagę zwłaszcza w czasie promocji -49% w Rossmannie, które zaczynają się już 30 września!

A wy używałyście tego eyelinera? Pochwalcie się też swoimi ulubieńcami!

INSTAGRAM



68 komentarzy:

  1. Musze spojrzec na niego w Rossmanie :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/unikalne-woskie-dermokosmetyki-aqa-it.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno rzucę na niego okiem ;) Zapraszam do mnie :*
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoiczek jest idealny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez się nad tym zastanawiam od dłuższego czasu. Mam eyeliner w pisaku Ale muszę go rozpisywać na ręce co potem ciężko zmyć ... chyba w końcu wypróbuję taki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupieniem jakiegoś eyelinera i popróbowania kresek, ponieważ nigdy nie umiałam zrobić tego dobrze haha
    Możliwe, że sięgnę po niego przy najbliższej okazji ;)

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego nigdy nie używałam. Ja mam eyeliner od Oriflame, przyszedł mi jako gratis przy którymś zamówieniu, ale jest naprawdę niezły. Porządnie się trzyma, ma głęboki, czarny kolor. Na początku dość trudno robiło mi się nim kreski, ma formę taką jak tusz do rzęs, ale teraz wychodzi mi w miarę bezproblemowo, kiedy już się przyzwyczaiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba kupię ;)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam ale strasznie podoba mi się opakowanie proste ale piękne
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i lubię jednak szybko zaschnał

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji na niego trafić w swoich poszukiwaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eyeliner w pisaku zawsze szybko zasycha, może ten mi się sprawdzi :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post! Bardzo pasuje do mojego ostatniego :) obserwujemy? start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa propozycja ;), może akurat mi się sprawdzi.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie jestem na kupnie jakiegoś dobrego eyelinera i może go sobie zakupie :)
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Już od dłuższego czasu planuję go kupić, jednak na wyprzedażach w ross, mam nadzieję, że na niego w końcu trafię! :)
    +obserwuje!
    karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować. Proponowałaś wspólną obserwację, ja już obserwuje! :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam proponowałaś wspólną obserwacje ja już obserwuje :*
    https://tylkomarzeniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie umiałam zrobić dobrej kreski, więc zrezygnowałam z wszelkiego rodzaju eyelinerów. Pozdrawiam i obserwuję!
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogólnie produkty tej marki są dobrej jakości bo mam podkład który kocham i za nic bym to nie wymienila. Eyeliner ten też mam zamiar kupić , choć nigdy nie miałam takich nie w pisaku. Ale twoja recenzja mnie podbudowala zeby to na pewno kupić.
    Pozdrawiam i zapraszam > moviesgoals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy ten produkt jak i firma. Jednak ja z tego produktu jak na razie na pewno nie skorzystam, gdyż jeszcze nie robię sobie kresek. W przyszłości na pewno będę o nim pamiętać! :D

    Oczywiście obserwuję i pozdrawiam! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wrażenie, że do mojej twarzy kreski niezbyt pasują, dlatego robię je raz na ruski rok. Jednak na promocji w Rossmannie mam zamiar kupić sobie jakiś tani eyeliner, żeby poćwiczyć i może przełamać się!

    Zapraszam! Dopiero zaczynam, byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używam eyelinery w pisaczku i jestem zadowolona. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście nie używam żadnego eyelinera, ponieważ mam niestety opadającą powiekę i nie umiem narysować takiej kreski, żeby dobrze wyglądała i mi się podobała :/ Bardzo bym chciała umieć narysować ładną i prostą kreskę, bo według mnie wygląda ona świetnie i bardzo mi się zawsze podoba, jak dziewczyny mają narysowaną.
    Bardzo fajny blog x
    Odpowiadając na twoje pytanie pod moim postem: ja oczywiście obserwuje, ponieważ prowadzisz naprawdę fajnego i ciekawego bloga, a w dodatku bardzo fajnie, ciekawie piszesz x

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam go, ale ta promocja w rossemanie to najlepszy okres
    by właśnie takie cudeńka wypróbować :) chętnie podzielę się swoją
    opinią o tym produkcie jak już ją będę miała :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Great review! I Love Maybelline))
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  26. prowadzisz cudownego bloga! :)
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie używam eyelinera.
    obserwuję i mam nadzieję, że zrobisz to samo <3
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog :)

    może wspólna obserwacja? :)
    Zapraszam https://katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post :)
    Obserwuje i liczę na rewanż ♥
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. koniecznie musze to wyprobowac <3

    OdpowiedzUsuń
  31. W 1 klasie technikum używałam eyelinera, ale juz nie pamiętam z jakiej firmy, teraz aktualnie nie, chociaż jakoś ostatnio odczułam potrzebę jego użycia, więc może skuszę się na ten produkt i wypróbuję.
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. nigdy nie mialam:) nie lubie sie w kresce i szczerze mowiac nie mam wprawy,nigdy mi nie wyszla haha:) buzka

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie używałam tego produktu. W sumie to od dawna nie używam eyelinerów, ze względu na chorobę, przy której bardzo trzęsą mi się ręce. Chciałabym wrócić do kresek, więc może rozejrzę się za tym eyelinerem :)

    Zostawiam obserwację :p

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ten sam eyeliner i go uwielbiam, choć przy 12h pracy zaczyna wymiękać :D

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie używałam tego produktu :) Ciekawy post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Szukałam czegoś takiego, chyba muszę wybrać się do Rossmanna. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  38. Hmm, zainteresowałaś mnie tym produktem :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja na razie mam już dwa eyelinery, także na razie się nie skusze ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Żelowe są świetne chociaż dla mnie trochę za ciężkie i mam efekt "mokrego oka" ;D Może mmuszę wypróbować ten, który polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie używam eyelinera, ale dziś miałam sen że nakładałam eyeliner :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy go nie używałam :)
    Zapraszam na:
    Bloga KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM
    oraz na ROZDANIE na instagramie:
    - KLIIIIK

    OdpowiedzUsuń
  43. skusiłabym się pewnie, gdyby nie fakt, że ostatnio makijaż robię w biegu a rysowanie kreski kosztuje za dużo czasu :(
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com
    (obserwuję ;) )

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie, nigdy nie używałam ale chciałam właśnie go wypróbować:)

    Zapraszam do mnie i do udziału w konkursie.
    https://happily-pink.blogspot.com/2016/09/big-haul-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiele koleżanek mi go polecało i chyba po Twojej recenzji jestem najbardziej przekonana co do tego produktu!

    Zapraszam do mnie nataliamarkocka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz o nim słyszę, a wydaje mi się że może być pomocny w robieniu kresek skoro mówisz że można aplikować pędzelkiem <3 Ostatnio eyeliner z Loreal doprowadza mnie do szału... muszę go zmienić na coś lepszego :) Fajna recenzja, miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. No to mnie zachęciłaś do zakupu, jeszcze nie trafiłam na mój ideał eyelinera. Może ten okaże się strzałem w 10 :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bardzo polecam eyeliner z Rimmela, odkąd kupiłam na poprzedniej promocji to się z nim nie rozstaję. Zapraszam slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie testowałam:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. nie miałam tego eyelinera, ani nawet nigdy nie używałam żadnego, który aplikuje się pędzelkiem, bo jak dla mnie to zbyt trudne jest :P
    kreski niezbyt mi wychodzą też pisakiem, wolę ten trzeci rodzaj eyelinera, ale nwm jak go opisać... ale pewnie wiesz o co chodzi :P. tym mini-pędzelkiem wychodzą mi najlepsze kreski :)
    Ale na tych promocjach porozglądam się za różnymi kosmetykami, także może zainwestuje i w taki bajer :P
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Tyle czasu już szukam eyelinera i nigdy nie mogę znaleźć takiego któryby mi pasował, może z tym będzie inaczej. Piękny blog!

    http://giustinella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja mam male problemy ze zrobieniem kreski wiec moze sie skusze na ten eyeliner :D

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obs?
    http://bleedingoutforyou.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  53. Słyszę o nim pierwszy raz
    Co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zacznij i daj znać marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ostatnio się nad nim zastanawiałam, ale musiałabym dokupić pędzelek, wiec wybrałam z GR w kałamazu.
    Niestety ten z maybelline nazbieral tyle negatywnych opinii, że nie wiem już co o nim myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  55. jak ja dawno kresek nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  56. ostatnio zrezygnowałam z kresek:-p
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać w komentarzu:*

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja mam problem z narysowaniem kresek. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja jestem uzależniona od kresek :) Pytałaś o wspólną obserwację, pewnie.
    Zacznij u mnie i daj znać w komentarzu, wrócę.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Z tym produktem nie miałam styczności, ale bardzo sobie chwalę podobny produkt z Inglota.
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  60. Wolę w pisaku :)
    Zaobserwowałam

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie używałam, ale z chęcią się skusze!

    OdpowiedzUsuń
  62. Bede musiala go przetestowac bo az ciekawa jestem efektu! <3 Ja jak kuz robie kreski to uzywam do tego czarnej kredki takiej.. rozkrecanej? haha nie potrafie tego nazwac no ale jest to czarna kredka z firmy miss sporty ktora bardzo polecam bo u mnie swietnie sie sprawuje <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  63. Raczej nie używam eyelinera, ale nie dlatego, że nie chcę, czy źle to wygląda, ale po prostu nie umiem. Może takim będzie mi łatwiej zrobić, jak myślisz?

    http://mvrcelia.blogspot.com/2016/10/wspopraca-dressily-halloween-duzy.html ZAPRASZAM DO MNIE NA DUŻY KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  64. szukam linera aktualnie i zainspirowalas mnie :) obserwuje i liczé na rewanz :)

    www.probeautycorner.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  65. Również długo go szukałam, obecnie mój ulubiony ;)
    Jedynie raczej używam innego pędzelka ale i tak liner godny polecenia :D
    Pozdrawiam
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger