17:16

Honesty.

Czasami wstaję i wiem, że to nie będzie dobry dzień, przeglądam media społecznościowe i widzę jak wszyscy dobrze się bawią, zaczynam czuć w sobie presję, że też powinnam wstać i zrobić coś konstruktywnego z życiem, ale jak mam się za coś zabrać jak nie czuję w sobie energii? Mam takie dni kiedy najchętniej bym nigdzie nie wychodziła i nawet nie czuję się źle, że siedzę w domu, tylko zazwyczaj pod koniec dnia przychodzi do mnie taka smutna myśl, że znów zmarnowałam dzień, a w końcu wszyscy do mnie krzyczą, że żyje się tylko raz i nigdy już nie będę tak młoda, więc kiedy szaleć jak nie teraz! Przychodzą do mnie myśli, że jestem 90-latką ukrytą w ciele 20-latki. Pomimo wielki chęci w mojej głowie również odpuszczam, albo nie biorę w czymś udziału bo nie chce ponieść porażki, ale hej! czy to właśnie nie na tym polega życie, że nie zawsze jest kolorowo i czasem coś nie wyjdzie albo po prostu znajdą się od nas lepsi. W takich momentach mam wrażenie, że sama jestem dla siebie psychologiem, w końcu znam rozwiązanie na każdy problem i doskonale wiem co powinno się robić - tylko dlaczego rzadko się do tego stosuje? 
Wiem, że nie umiem zmotywować się do czegoś jak mam robić to sama, nie pójdę sama na siłownie ani na basen, myśl, że są ludzie którzy sami wychodzą do kina albo jedzą obiad w restauracji jest dla mnie przerażająca, bo myślę, że spaliłabym się ze wstydu gdybym poprosiła panią o jeden bilet, a później oddalona sto miejsc od innych ludzi oglądałabym film, chrupiąc przy tym marchewkę bo przecież cały czas sobie mówię, że chce być fit. Nie wiem dlaczego jest we mnie aż tyle sprzeczności i dziwnych zachowań, których nie rozumiem ja, ani moi najbliżsi. Pocieszam się faktem, że nie jestem sama, w końcu wiele jest 'dorosłych ludzi, którzy zatrzymali się na etapie pięciolatka' - tak dokładnie, oprócz ukrytej w sobie 90-latki czuję się też jak małe dziecko, które nie do końca umie się pogodzić też z tym, że przyszły obowiązki, czas na pracę i na zdecydowanie co w końcu z tym życiem. Choć w głowie wiem co chciałabym robić i jakoś wdrażam to w swoje życie to przy tym cały czas tworze awaryjne plany tak jakbym podświadomie była przekonana, że mi się nie uda więc nie mogę zostać z niczym. To co bym chciała robić wymaga też dużej pewności siebie i przygotowania się na krytykę, a ja mam czasem momenty kiedy staję się najbardziej nieśmiałą osobą na świecie dla której zamówienie pizzy jest największym wyzwaniem. Jednak doskonale wiem, że nic nie przychodzi samo i nawet jeśli bardzo będę czegoś chciała to nic nie przyjdzie jeżeli nie poczynię jakichkolwiek kroków w tym kierunku. Dlatego pomimo tego, że powroty do rzeczywistości nie są przyjemne to nawet się cieszę, że już przyszedł październik i wróciłam na uczelnie, kończąc przy tym etap trzy miesięcznego odpoczynku. Nie powiem, że wszystkie zajęcia są ciekawe - bo w końcu co ma projektowanie belek i innych powierzchni płaskich do kierunku, który zupełnie nie jest z tym związany - hm.. chyba niewiele, jednak wytrwale chodzę (choć tak wiem, minął dopiero tydzień) ale w głowie mam plan być pilniejszą studentką niż rok temu. W głowie mam też pomysły na inne rzeczy by jakoś dodać koloru do swojego życia i już więcej nie rozpaczać, że nic nie robię i tylko marnuje czas, wiem że wystarczą chęci i trochę zapału, wiem też że czasem każdemu się nie chce i nie ma nic złego w posiadaniu złego humoru, ważne by w tym wszystkim jednak być trochę szczęśliwym i wtedy chyba wszytko staję się o wiele łatwiejsze.
Jacket - P&B
Top - H&M
Shirt - Bershka
Shoes - H&M
Watch - Allegro


102 komentarze:

  1. Mam dokładnie tak jak ty z tą pięciolatką w sobie. Moi znajomi przeprowadzają się, biorą śluby, mają już dzieci. :o A dla mnie to wciąż szaleństwo. xd Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, mam dokładnie tak samo. Też nie wyobrażam sobie samej gdzieś pójść, do kina itp.Nie wiem niestety jaka jest na to recepta, sama jeszcze jej poszukuję ;c

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie pójdę np. do kina sama, bo czuje się po prostu dziwnie, że sama siedze...

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm.. stylizacja cudowna. idealne połączenie kolorów, oraz idealnie pasują do ciebie :)

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  6. w odpowiedzi - ja już obserwuję :)
    piękne buty i fajny wpis :)
    pozdrawiam!
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapomniałam dodać - też swego czasu miałam takie właśnie podejście, ale przestałam się wstydzić, albo idziesz przez życie z podniesioną głową, albo Cię zdepczą, wiem co mówię kochana! spełnienia marzeń Ci życzę! i pamiętaj, życie jest tylko jedno i trzeba z niego brać garściami, też dopiero niedawno się tego nauczyłam... i właśnie w tej chwili nasunęłaś mi pomysł na nowy post ;D buziaki!

      Usuń
  7. O kurcze te kolory idealnie podkreślają Twoją cere i włosy :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba znasz mnie na wylot...Jesteś śliczna!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz ! lubię takie proste zestawy, spódniczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, ale wracając do tematu posta też często mi się zdarza że nic mi się nie chce robić :)
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja z chęcią poszłabym sama do kina :) Tylko, że ja mam dzieci i nie jestem sama praktycznie nigdy ;)Spódniczka śliczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W życiu muszą pojawiać się takie chwile, w których po prostu czujemy się beznadziejnie, nic nam się nie chce, nie zawsze z jakiegoś konkretnego powodu. Ot tak, po prostu. I nie ma w tym nic złego, ponieważ jesteśmy tylko ludźmi i nie jesteśmy idealni. Ważne, żeby się w tym nie zatracić i zawsze znaleźć coś, co sprawia nam radość i to pielęgnować. Wydawało mi się, że na studia również nie chce mi się wracać, ale po tym tygodniu uważam, że to było coś, czego potrzebowałam. Kocham swoje studia i ludzi, których tam spotykam. I zmieniam też nastawienie do miasta :D Powodzenia, nie poddawaj się :)

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz pewne zachowania są dla nas dziwne, ale człowiek kształtuje się przez całe życie i jestem pewna, że w Twoim przypadku to minie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jest podobnie, ale w sumie jak by ktoś by mnie motywował żebym z nim poszła na siłownię czy basen to znając mnie bym poszła ale sama z siebie to nie;) bo samemu to tak głupio ani nie pogadać z nikim ani nic tak nudno w sumie

    OdpowiedzUsuń
  16. No właśnie. Czasem media społecznościowe wyrządzają nam dużą presję co się na nas odbija. Warto więc od czasu do czasu zrobić sobie wolne :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. po pierwsze- wyglądasz bardzo ładnie :) ta stylizacja jest bardzo w moim guście- zdystansowane kolory, nieprzesadzona, wszystko z sobą idealnie współgra.
    A po drugie- zgodzę się, że media wywierają pewnego rodzaju presję. Każą nam wszystkim być pięknymi, młodymi, ambitnymi. Po pierwsze trzeba zaakceptować to, że nie jesteśmy idealni, a to co widzimy na pięknych Instagramowych zdjęciach z tysiącem "lajków" to często tylko otoczka. Nie wszyscy musimy być super stylowi- jedni będą wybierać piękne modne suknie, inni wyciągnięty dres. Ktoś spędza czas w klubie, a ktoś w domu z kubkiem herbaty. Trzeba zaakceptować siebie i nie wymagać od siebie za dużo. Jesteś ładną, młodą dziewczyną i wydajesz się być na prawdę inteligentną i sympatyczną osobą. Nie bój się- idź do przodu po prostu. Więcej pewności siebie. :)
    pozdrawiam Cię serdecznie :*
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to napisałaś, a stylizacja cudna!
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie się prezentujesz :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow świetny post dosłownie jak bym czytała to co myśle mam z tym samym problem plus dodam że jesteś prześliczną dziewczyną pozdrawiam gorąco :)

    http://sierrakatarzyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz!
    Mój problem polega na tym, że ja wcale nie czuję się winna za siedzenie w domu, pod koniec dnia cieszę się, że sobie odpoczęłam haha :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz!
    Obserwuję i czekam na Ciebie, pozdrawiam.
    liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post i piękne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja i świetnie się prezentujesz ;) Pytałaś o obserwację, więc zacznij ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. super look :) mega w moim stylu i jeszcze te buty, przeslicze :))
    ps. pytalas o wspolna obserwacje, ja juz, a ty? :D
    www.igapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już obserwuję a Ty? :) http://jesuisamelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja
    uwielbiam tego typu zestawy
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna stylizacja ;D

    Pytałaś o obserwację, ja już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiem tak moje rówieśniczki (14 lat) na instagrama wstawiają zdjęcia jak palą i jak to próbują być fajne. Jednak nie wywiera to na mnie presji ani chęci na to, aby spróbowa tego świństwa, także niestety nie wiem jak to jest...

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. AAAAA uwielbiam te buty! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zdjecia ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz! A co do notki...też czasami czuję się jak taka pięciolatka, jednak nie czuję się winna za siedzenie w domu, bo bardzo lubię czasem poleniuchować, hahah ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja, bardzo mi sie podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna stylizacja idealnie do ciebie pasująca :-*
    Pozdrawiamy :-D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega wyglądasz w tym połączeniu.
    Obserwujemy :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow wyglądasz perfekcyjnie :) Spódniczka jest świetna ;) Jaka figura <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś chyba moim klonem charakteru, zachowujesz się tak samo jak ja :)


    Kinga Dobrowolska–blog Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę że dużo ludzi może utożsamić się z twoimi słowami, często jest nam
    źle zrobić coś samemu, bo łatwiej i ciekawiej jest w grupie. Sama mam z tym
    problem, chciałabym coś zrobić gdzieś wyjść ale moje koleżanki albo się
    wyprowadziły albo są w ciąży, nie jestem stara bo mam dopiero 21 lat ale
    czuję się na 13 i nadal pragnę zabawy ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. chętnie :) zacznij pierwsza, a się odwdzięczę :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też zawsze chciałam być "fit" miałam z tym problem. Jeśli chcesz o tym porozmawiać napisz e-maila :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia :). Również mam takie dni kiedy nie mam ochoty na nic a później żałuje, że mogłam tyle zrobić a nie zrobiłam nic.

    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia :). Również mam takie dni kiedy nie mam ochoty na nic a później żałuje, że mogłam tyle zrobić a nie zrobiłam nic.

    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurcze, ale jesteś piękna!
    A tekst.. Mocne. Ubrałas w słowa to, co czuję równiez i ja. Te wszystkie sprzeczności męczą, a dodatkowa presja ze strony wszystkich nie pomaga w niczym. Ale wiesz co? To jest totalnie okej siedzieć w domu i nic nie robić fizycznie - mentalnie takie nicnierobienie też jest potrzebne. I nie ma co smucić sie pod koniec dnia, że nic sie nie zrobiło - gdybyśmy rzeczywiście się za to zabrali to albo by nic z tego nie wyszło, albo by szło jak po grudzie. Glowa do góry! ;)
    buziaki!x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajna codzienna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Czasami też mi się nie chce nic robic, a najchętniej przespałabym cały dzień! Moim zdaniem to normalne i każdy tak ma. ;D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Co do stylizacji fajny outfit, podoba mi się, a co do tekstu to jakbym czytała o sobie :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę na obserwację to zapraszam, odwdzięczę się :)

      Usuń
  49. You have great blog!
    I follow you!
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. superowy wpis :D pytałaś o wspolną obserwację,zacznij i daj znac u mnie na blogu :D


    pozdrawiam :**

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Super wyglądasz, genialna kurtka! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie wyglądasz :D
    Nie dziwię się Tobie, bo mam podobnie. Mam 20 lat a się czuje staro. Nie zawsze, ale często tak jest, szczególnie jak przychodzi jesień. Ale czasami dostaje pozytywnego kopa, szkoda że nie tak często
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej! Ale podobają mi się Twoje buty - są mega! :-)

    Pytałaś o wspólną obserwację, więc ja już zaczęłam i czekam na Ciebie :-)

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Również mam takie dni, chyba każdy je miewa, niektórzy rzadziej, inni częściej. Myślę, że każdy ma inną receptę na zmotywowanie siebie i musi ją odkryć, tą taką długotrwałą na całe życie, a nie chwilową. A do tego jest potrzebna silna wola. Niby nic takiego, ale wymaga często bardzo dużo wysiłku. A wtedy wszystko jest łatwiejsze i da się żyć chwilą! :) :D Śliczne zdjęcia! ♥

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam nadzieję że niedługo poprawi ci się humor i coraz częściej będziesz miała pogodniejsze dni i więcej zapału❣️Sama niekiedy też mam takie chwile, że nie mam ochoty na dosłownie nic, a pod koniec dnia obwiniam siebie że nie wykorzystałam tego dnia w 100%, niestety każdy czasami ma takie dni ale potem zazwyczaj jest lepiej i tego się trzymajmy! I super zdjęcia💮

    http://letmebedreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja ostatnio mam coraz więcej takich dni... I tak bardzo chciałabym być energiczną, zawsze uśmiechniętą i pozytywnie nastawioną do życia, młodą osobą, która nigdy nie ma dość życia, ale po prostu mi nie wychodzi...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna stylizacja, najbardziej spodobała mi się ta kurteczka :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. oj we mnie siedzi jakieś dziecko ;) proponowałaś obserwację - ja już obserwuję :P
    czekam na Ciebie! :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. No, niektóre zdania to jakbyś mi z ust wyjęła ;) Nie przejmuję się tylko żadnymi mediami społecznościowymi i aktualnymi trendami, ale czasami mam poczucie, że marnuję życie. Jestem artystką, a wybrałam sobie studia, które są przeciwieństwem sztuki. Bardzo fajny post i zdjęcia, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna jesteś :-* trafiony post . Moze wspólna obserwacja ? Zapraszam na bloga
    http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , ja również obserwuje :)

      Usuń
  63. Też czasami mam podobnie, że np. nie próbuję czegoś, bo boję się porażki. Aczkolwiek z drugiej strony powoli staram się zmieniać swoje nastawienie i Tobie życzę, żebyś nie bała się nowych doświadczeń, zobaczysz nic nie stracisz,a najwyżej coś zyskasz :) Co do stylizacji to bardzo podobają mi się Twoje botki :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam DUŻO ostatnio takich dni niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  65. też mam coś z pięciolatki w sobie ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Pięknie wyglądasz. Też nie wybrałabym się sama do kina lub do restauracji- jak dobrze mieć tą drugą osobę przy sobie :)
    Będę Ci bardzo wdzięczna ,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Jejku bardzo ciekawy post i świetne zdjęcia!
    Wyglądasz pięknie, bardzo przypadła mi do gustu stylizacja :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, już zaobserwowałam, prowadzisz świetny blog!
    Pozdrawiam ciepło misia i zapraszam do mnie ;)

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Wyglądasz świetnie ♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Myślę, że czasami takie dni, w których nic nie będziemy robić, też są w jakiś sposób potrzebne. Mam po prostu nadzieję, że będziesz się cieszyć z tego, co robisz, a porównywanie się do innych nie jest dobre. Cudne buty! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  70. Miłego weekendu! :)

    Ps.
    Spośród osób, które skomentują mój post wybiorę 10, których blogi wypromuję w nowym poście :)
    http://www.sandrakopko.com/2016/08/warsaw-lala_17.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam podobnie, ale musimy z tym walczyć :)
    Świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam na jesienny post :)
    https://monica280497.blogspot.com/2016/10/white-blouse-with-excision-golden-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetna stylizacja! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Cuuuudowny post! Jejku jak się cieszę, że trafiam na tak wartościowe notki… Dziękuje!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetnie piszesz, nie wiem, czy umiałabym tak trafnie przekazać swoje odczucia jak TY. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudna stylówka :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Ale cudowna stylizacja! Idealne tło do zdjęć <3!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Myślę, że każdy czasem ma takie dni, ale nawet one są potrzebne. Możemy trochę odpocząć i odłożyć codziennie obowiązki na bok.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. ślicznie wyglądasz! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie zawsze trzeba żyć na 100%. Dni, w których odpoczywamy też są dobre. Piękna stylizacja.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. I love your blog!


    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3

    MAKE ART NOT LOVE

    OdpowiedzUsuń
  81. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link.
    darmowe linki

    OdpowiedzUsuń
  82. Super stylizacja, ślicznie wyglądasz ;) obserwuje ;)
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczne są te zdjęcia :) Ja sama mam tak, że powinnam zrobić coś innego, jednak jestem takim rutynowym typem człowieka, który woli robić ciągle to samo. Bardzo dobrze czytało mi się ten post :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Rewelacyjna stylizacja! Wyglądasz pięknie :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetną masz figurę :) Stylizacja bardzo nam się podoba, wszytko pięknie połączyłaś :) Szczególną uwagę przykuwa Twoja kurteczka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Wspaniały blog, wspaniałe zdjęcia, wspaniała TY <3
    Czekam na więcej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Niestety mam podobnie. .. najgorsze są momenty kiedy np. Wieczorem mam mega pozytywne nastawienie, chęć do pracy, a już na drugi dzień zero zapału... ale nie wolno się poddawać i trzeba próbować się jakoś motywować :-)
    Fajna spódniczka i kurtka :-) i jakie piękne włosy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Jak to mawiał mój nauczyciel od teatru .. "nie myśl,pomyśl" :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Fajna spódniczka. Ale Pani ma nogi! Do tego seksowne rajstopki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger