18:46

Instabook



Uwielbiam otaczać się zdjęciami i pokazywać je później wszystkim którzy choć trochę są tym zainteresowani, głównie dlatego bardzo lubię instagrama, gdzie mogę publikować moje wspomnienia, a potem w łatwy sposób do nich wracać. Jednak pomimo to zdecydowanie bardziej lubię zdjęcia w rzeczywistej formie, które mogę dotknąć, a potem włożyć do albumu, jak dla mnie mają one wtedy o wiele większą wartość.
Głównie dlatego pomysł instabooka strasznie mi się spodobał, bo wyobraźcie sobie teraz, że możecie przelać wszystkie swoje instagramowe zdjęcia (te z facebooka bądź komputera też się nadają)  do albumu i móc się nimi cieszyć i pokazywać nie tylko przez telefon. Wszystko oczywiście w niezmienionej wersji kafelkowych zdjęć, które sami możecie ustawiać, podpisywać i decydować które chcecie pokazać, a które nie. Jak dla mnie jest to idealny pomysł również na prezent dla rodziny bądź znajomych, gdzie możecie umieścić wasze wspólne wspomnienia i razem się nimi cieszyć.  Nie musicie się martwić o jakość zdjęć i trwałość produktu, bo mogę szczerze powiedzieć, że w tych kwestiach nie ma się do czego przyczepić. Mam też dla was małą niespodziankę, bo jeśli i wy chcecie mieć taki album ze zdjęciami to mam dla was 15% zniżki!! Wystarczy, że wpiszecie kod vanillia przy swoim zamówieniu na printu.pl. Kod jest ważny do końca grudnia więc mam nadzieję, że skorzystacie z niego przy swoich świątecznych zakupach.
Oczywiście koniecznie dajcie mi znać jeśli skorzystacie z kodu oraz czy taka forma albumu przypadła wam do gustu.
follow me on instagram

87 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sposób na wywołanie zdjęć :) Ludzie, którzy kochają instagrama będą tym zachwyceni!
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te albumy są świetne! Tylko żeby wyglądał on dobrze, trzeba też robić ładne zdjęcia, a wszyscy mają do tego talent ☹️

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo ładna książeczka :) ! świetne zdjęcia w niej zamieściłaś!

    / Zapraszam na mój blog / - odwiedzam każde blogi w komentarzach, obserwuję jeśli mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio widziałam podobny pomysł na album DIY ze zdjęciami z Instagrama i przymierzam się do jego wykonania. Bardzo fajnie jest mieć wspomnienia w wersji papierowej, a nie tylko w Internecie. ;)

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego słyszałam o tej książce. Kiedyś na pewno się zdecyduję :)


    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba taki sposób zatrzymywania czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na prezent.Słyszałam o tych albumach i naprawdę mi się podobają.
    Muszę w końcu taki sobie kupić.


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja super Ci wyszła ta książka, chyba też się skuszę!

    mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię instagrama oraz robienie zdjęć i dzielenie się nimi z innymi. Świetny pomysł z takim albumem, jak będę mieć więcej zdjęć napewno skorzystam!:*

    Zapraszam: klik<3


    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda świetnie, szczególnie jeżeli zrobi się ładne zdjęcia ;)

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Album jest super :) pozdrawiam <3
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten album jest mega ♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam mieć zdjęcia wywołane i w albumie, więc taka książka to dla mnie super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już widziałam gdzieś taki album. Zastanawiam się czy właśnie takiego prezentu nie zrobić chłopakowi na święta.
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. o matko! super pomysł, nawet na święta dla przyjaciół! Na pewno wykorzystam ten pomysł:)
    pozdrawiam cieplutko xx
    i zapraszam również od mnie:)

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/10/ulubiency-pazdziernika_31.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, genialny pomysł! Wygląda to świetnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. That's so cool, I didn't know about it. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tą zniżką aż się chyba skuszę :) Od dawna chodzi za mną pomysł zamówienia własnego instabooka.

    isithonjana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie na blogu również prezentowałam instabook ;-) super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest prawdziwa rewelacja! sama uwielbiam zdjęcia, ale w wydrukowanej formie, a nie w internetowej. Dlatego sama wywołuję zdjęcia i zawieszam w ramkach na ścianie. Przydałby mi się taki instabook, na pewno będę o nim myśleć :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna forma, podoba mi się bo sam nie mam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna książka! też muszę taką zamówić! :) karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  24. Mo zliwie że zrobie swojego instabooka! Śiwetny pomysł na prezent ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny pomysł :) super Ci to wyszło :) też właśnie chce sobie takie zrobić :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny jest ten pomysł na instabooka :) Do zdjęć zawsze się miło wraca i wspomina :) Po zdjęciach widać, że Twój instabook jest świetnie wykonany :)
    Serdecznie zapraszamy do obserwacji naszego bloga ;)

    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł jest extra. Teraz tylko dużo chęci, zaangażowania.
    Najlepiej byłoby stworzyć coś na klasycznego albumu - najwięcej zdjęć rodzinnych :D
    Dużo się postarałaś robiąc swojego instabooka, prawda? Widać efekty <3
    Pozdrawiam ciepło!
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybranie zdjęć trochę mi zajęło, to prawda :)
      Ale podoba mi się i jestem zadowolona ;)

      Usuń
  28. Mega to wygląda, ja uwielbiam insta *.* ale zazwyczaj wywołuję tylko fotki z lustrzanki bo mają lepszą jakość ;)
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki instabook to świetna sprawa :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawe :) Kiedyś obiło mi się już o uszy, ale nie zastanawiałam się nad takim albumem, teraz myślę że jest to naprawdę świetny pomysł na prezent!

    💦YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjecia;>
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przydatne dla kogoś, kto lubi insta :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki album już od dawna mi się podoba, ciągle myślę, aby sobie taki sprawić! :)
    bynattie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. mam tak samo jak Ty, ostatnio poświęcam swojemu instagramowi 90% czasu wolnego :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest to dobry sposób na utrwalanie wspomnien. Fajna sprawa

    Zapraszam:by Arek

    OdpowiedzUsuń
  36. O kurcze fajna sprawa, bardzo mi się podoba taka forma zdjeć :D

    Album z ulubionymi zdjęciami mm te wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna książka ze zdjęciami. Uwielbiam takie pomysły. Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Już jakiś czas temu się zastanawiałam nad zamówieniem instabook'a, może tym razem się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dłuższy czas zastanawiałam się nad zakupem tego instabook'a i zdecydowałam się. Właśnie czekam na paczkę i mam nadzieję, że będę tak samo zadowolona jak ty! Twój prezentuje się genialnie, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny patent na przechowywanie wspomnień! Muszę kiedyś nad tym pomyśleć :)
    mój blog-XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  41. poprostu mega :D
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialny pomysł!
    Obserwuję :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Również niedawno zrobiłam swojego własnego instabooka, w którym umieściłam to, co przynosi mi szczęście ! ;) Twój jest przecudowny ! *.*

    Pozdrawiam serdecznie. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Naprawdę bardzo fajny pomysł. Zdjęcia świetnie się prezentują :p Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Słyszałam już o tym instabooku :) Fajnie się prezentuje!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna książka!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  47. Kurcze ja bym chciała taką książkę ;P Fajna sprawa :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam zamiar w przyszłości zrobic takiego instabooka
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podobają mi sie te instabooki. Na święta mam zamiar zamówić dwa. Jeden dla siebie a drugi jako prezent :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podobają mi się te instabooki, może kiedyś się skuszę :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Też chcę takie cudenko <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Instabook to naprawdę świetny pomysł na przechowywanie swoich wspomnień. :)
    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna jest ta książka! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  54. jakie piękne!Kiedyś na 100% kupię sobie coś takiego.Już od dłuższego czasu na to ''poluje''
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Aww... ! Uwielbiam takie rzeczy. Na pewno cos takiego kupię :*

    https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna książka! Ja też lubię otaczać się zdjęciami, dlatego planuję wywołać sobie trochę zdjęć i założyć jakiś album - to sprawia mi więcej radości niż oglądanie zdjęć na monitorze :D

    Obserwuję!
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Własnie też go sobie zamówiłam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja jednak wolę swój własny album ze zdjęciami, zrobiony taki przeze mnie i ten który będzie mój. Zamieszczam w nim zdjęcia, które nie nadają się na instagram, takie tylko dla mnie. Taki album, który można zrobić samemu jest znacznie lepszy, jednak nie mówię, że ten, który ty pokazujesz jest zły. Bo też jest fajnym pomysłem.

    www.ka-karmelizovana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale piękna ta książka, bardzo ładnie wygląda :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TU ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja także jestem fanką zdjęć w wersji papierowej,chętnie skorzystam z kodu od Ciebie i sama zrobię sobie taką pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajna rzecz, zainspirowała mnie:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Super !! Przy okazji zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  64. Genialne są te albumy :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Niesamowity album, szczerze muszę przyznać, że pierwszy raz spotykam się z formą Instabook, ale jestem nią całkowicie zauroczona. Podobnie jak ty uwielbia zdjęcia, które są dla mnie bardzo cenne i uwielbiam mieć je na papierze również. Niektórzy uważają, że chwalę się zdjęciami, gdzie byłam i co robiłam, ale jak dla mnie Instagram jest właśnie takim wirtualnym albumem.
    Dziękuję za obserwację, również obserwuję :)
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Genialne, nigdy wcześniej o tym nie slyszalam :)
    też uwielbiam instagrama i mam tam mnóstwo zdjęć
    kod zniżkowy na pewno wykorzystam - dzięki :)
    fajny blog, będę częściej wpadać


    pozdrawiam serdecznie,
    http://inspirujace.eu/witaj

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo mi się podobają różnego rodzaju albumy, ale nie korzystam z Instagrama. :/ Niemniej jednak fani tego portalu będą zachwyceni.
    http://pallaisse.blogspot.com/2016/11/zycie-to-nie-bajka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Album mogą stworzyć też osoby które z instagrama nie korzystają ;)

      Usuń
  68. świetny pomysl :) obserwacja za obserwacje ? zapraszam <3 :) http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny pomysł na wywołanie zdjęć, również jestem wielką fanką instagrama! :)

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. to jest genialne ! Ojejku, przeurocze po prostu *.*
    gdyby nie fakt, że wolę przeglądać zdjęcia na ekranie niż trzymać je w ręku to zrobiłabym sobie coś takiego :)
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Jestem właśnie w trakcie robienia swojego cudeńka i według mnie to genialna rzecz!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajny pomysł ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. These photos are so beautiful. Thank you so much for sharing.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale super! Zapraszam na nowy post :)) Śliczne zdjęcia! Obserwujemy? Daj znać w kom!

    http://start-afire.blogspot.com/2016/11/jak-dbam-o-wosy-q.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Instabooki są świetne. Zastanawiałam się już nad jego zakupem. Jak na razie wystarcza mi forma klasycznie wydrukowanych zdjęć, jednak jako prezent sprawdzi się idealnie!
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger