00:26

WIBO - neutral eyeshadow palette


Dziś znowu będzie trochę kosmetycznie, a wszytko za sprawą paletki, która ostatnio trafiła w moje łapki. O zakupie jej myślałam już od dłuższego czasu, ale dopiero promocje w rossmannie sprawiły, że paletka znalazła się w moim koszyku. Wcześniej nie byłam za bardzo do niej przekonana głównie dlatego, że zazwyczaj robię makijaż w biegu, a malowanie oczu zdecydowanie zabiera zbyt dużo czasu, zwłaszcza rano gdy i tak biegnie on zdecydowanie za szybko. Jednak wszytko w niej zaczynając od ceny, a kończąc na kolorach krzyczało do mnie, że powinnam ją kupić - no i kupiłam.




Kolory to pierwsza rzecz, która przykuła moją uwagę - zdecydowanie jest to paletka, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Składa się z 15 kolorów, zaczynając od połyskujących - których, ja nie jestem fanką, nie tylko dlatego, że nie lubię za bardzo błysku na powiece, ale też dlatego, że w tej paletce te kolory to zdecydowany minus, głównie przez to, że naprawdę trzeba się napracować, żeby były widoczne na powiece jako kolor, a nie tylko jako brokat - kończąc na matach, które zdecydowanie wypadają lepiej pod względem pigmentacji, a do tego są idealne do stworzenia dziennego makijażu do szkoły/pracy, a też myślę, że przy odrobinie chęci dałoby radę wyczarować z nich coś bardziej wieczorowego. Dużym plusem cieni jest to, że łatwo się je blenduje i co najważniejsze nie stają się jedną wielką plamą na powiece. Nie znikają one też po godzinie więc nie jest źle, choć to też nie jest taka trwałość, że wracając po 12 godzinach do domu cienie będą jak nowe... no niestety.  Mogę też pochwalić bardzo samo opakowanie, oprócz tego, że samo wizualnie mi się podoba, to też jest dobrze wykonane i co najważniejsze ma duże lusterko, które nawet samo w sobie świetnie by się sprawdziło w kosmetyczce ( choć tak wiem nie po to się kupuje paletki)

Szczerze nie do końca wiem czemu dość sporo osób narzeka na tę paletkę, w końcu nie ma co jej porównywać do tych z wyższej półki, bo nie oszukujmy się nie jest to ta sama trwałość i jakość, ale to chyba nie powinno nikogo dziwić zwłaszcza gdy porównamy ceny. Mimo to dla mnie cienie są na plus, zwłaszcza dla osób które dopiero zaczynają się malować i nie chcą wydawać wiele, a w tej paletce naprawdę znajdą wszystko czego potrzebują do stworzenia prostych i szybkich makijaży. Zatem jak nie macie jeszcze paletki, a się zastanawiacie to polecam zainwestować, a jeśli już macie to podzielcie się w komentarzach swoimi opiniami, miło będzie poczytać :)



72 komentarze:

  1. Ja również nie przepadam zbytnio za połyskującymi cieniami na oczach. Mój codzienny makijaż to korektor, podkład i czasem tusz. Jakoś specjalnie mnie nie ciągnie do codziennego wykonywania mocnego i wyrazistego makijażu. A tapety-nie znoszę!

    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory ma ta paletka :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka faktycznie całkiem fajna :) ja niestety nie maluje się cieniami i nie mam ani jednego w swoich zbiorach ale może najwyższy czas w coś takiego zainwestować hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mam paletkę tej firmy z podobnymi kolorami :) i również sprawuje się całkiem dobrze. Tak jak piszesz- nie ma co oczekiwać spektakularnych efektów za tę cenę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej paletki, ale wygląda zachęcająco!:)
    Pozdrawiam:*
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletek nie mam i ogólnie nie używam, ale ta wygląda całkiem dobrze! Ma fajne kolorki :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna paletka.Ja nie używam paletek.Nie mam takiej potrzeby.
    Kolory są cudowne.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą paletkę :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/to-co-kobiety-lubia-najbardziej-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne naturalne kolory :D

    Zapraszam: http://behindmyobjective.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też kupiłam tą paletkę, gdyby nie promocja to bym jej nie kupiła,ale na szybki makijaż do szkoły nadaje się świetnie :)


    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory trafione w dziesiątkę :)
    wpadaj do nas:
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna paletka i sama bym kupila gdyby nie to ze nie maluje sie cieniami...
    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki w niej sa cudowne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna paletka z kolorami :) pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobały mi się kolory w paletce.
    Też nie przepadam za brokatowymi cieniami, wolę zdecydowanie matowe :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolory mata paletka. Sama bardzo chętnie bym taką przygarnęła. :)

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory, świetne :) Pozdrawiam
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio coraz bardziej rozglądam się za kosmetykami.. Patelka super! Lubię takie kolory ^^

    http://michalinm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się kolory podobają :) I nie ma też co narzekać, nie ma na co :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta paletka, oglądałam ją ostatnio w Rossmannie :)
    Obserwuję!
    ;**

    xxveronica.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tych kolorach !!!
    Super blog chętnie obserwuje !
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki są piękne, ale jestem ciekawa jak wyglądają na oczach, szkoda ze nie wstawilas zdjęcia :(
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. dziekuje za komentarz na moim blogu, oczywiscie z checia zaobserwuje :)


    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna paletka, ja też mam kilka a moja ulubiona to z The Balm- cienie mają super konsystencję i się długo trzymają. Ciekawy blog i ładne zdjęcia, z chęcią zaobserwuję i liczę na to samo. Pozdrawiam ;*
    http://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. aha i dodaję na instagramie :D mój nick: sarowly

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolorki ♥
    Bardzo fajnie przygotowany post ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze mówiąc nie używam do oczu niczego oprocz mascary i eyeliner'a jednak chciałabym zaszaleć i kupić sobie taka paletke ;3

    Zapraszam do siebie :)
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cały czas zastanawiam się nad tą paletką, ładne kolory ale jak na moje potrzeby to większość mi się nie przyda, na razie jej nie kupiłam, może następnym razem :)
    Obserwuję!
    https://marta-kom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Już biegnę kupić tę paletę <3
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam tę paletkę i długo się nad nią zastanawiałam. Kolory są świetne, idealne jak dla mnie :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Niska cena nie zawsze równa się złej jakości, czego dowodzą kosmetyki marki Wibo. Uwielbiam tę markę, szczególnie zestaw czterech korektorów do zadań specjalnych :) Zachęciłaś mnie tą recenzją, przy następnej wizycie w Rossmanie na pewno się w nią zaopatrzę :p

    Dzięki za odwiedziny :* Dodaję do obserwowanych, bo widzę wiele ciekawych postów :)
    yovvyov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Może kiedyś wypróbuję :)
    Ogólnie bardzo lubię markę Wibo :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Posiadałam taką paletkę, jak na dobry poczatek dawała sobie radę świetnie. Bardzo fajny Blog :)
    BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolory są świetne!
    Szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądają na oczach czy chociaż na nadgarstku.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Długo się zastanawiałam nad jej kupnem i chyba jednak się skuszę :P

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja cieni do oczu nie używam, ale paletka wygląda naprawdę fajnie :).

    zapraszam ;)!
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy z niej nie korzystałam, ale może kiedyś się skuszę 😄

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jeszcze nie mam żadnej paletki, ale te kolory są prześliczne! :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  40. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  41. Nice palette - so natural and warm!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale śliczne cienie! :)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakoś mi się kolory niezbyt podobają, ale niektóre są genialne! Świetna recenzja. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Od dłuższego czasu się do niej przymierzam, ale chyba się nie zdecyduję.
    Obserwuję kochana!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładne odcienie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna paletka! zastanawiam się nad jej kupnem! karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  47. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolorystka jest taka jak lubi Ł=
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. jak dla mnie kolorki są fajne bo bardzo naturalne ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  50. Oh, dlaczego nie mam u siebie rossmanna :(. Ostatnio kiedy byłam w Polsce trwały promocje i była setka ludzi, nie mogłam się do niczego dopchać... Więc wybrałam się na zakupy do Inglot, hehe :).
    Dziękuję bardzo za komentarz na moim blogu, obserwuje :)

    https://maejkap.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie miałam okazji zakupić tej paletki, ale jestem zakochana w kolorach ! *.*

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajne kolory... też mam paletę z Wibo (ale inną) i jestem z niej bardzo zadowolona, chociaż rzadko jej używam.
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Paletka jest cudna!
    Ja używam jakiejś z Avonu, zakupionej już dawno, więc nie pamiętam nazwy ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne są te kolory, najlepsze są te połyskujące!:)
    Pozdrawiam,
    zapraszam:

    https://millie-milllie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna ta paletka, kolory cieni cudowne :D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. słyszałam wiele negatywnych opinii o tej paletce... Ale zachęciłaś mnie do kupna :) Też nie przepadam za błyszczącymi cieniami, zakochałam się w trendzie na mat :)

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie miałam do czynienia z tą paletką jednak wydaję się być bardzo ciekawa

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Posiadam tą paletkę i myślałam, że będzie gorsza ;) Co prawda nie jest zbyt trwała, ale za taką cenę wg mnie jest okej ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo interesujący produkt ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne kolory cieni posiada ta paletka :)
    Bardzo podoba nam się Twój blog, Obserwujemy :)
    Mamy nadzieję, że Ty również zechcesz zaobserwować naszego bloga :)

    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Amazing post dear! :)
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne kolory *,* ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Posiadam paletkę o której mowa w poście i na prawdę, dla początkujących jest ona wystarczająca, wiem bo sama nie jestem ekspertem a udaje mi się wyczarować naprawdę ciekawy make-up :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga ;)
    http://mylittleboringworld1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Wygląda obiecująco ;) Drogerie zaczęły wprowadzać coraz fajniejsze produkty ;) Ja jednak się na nią nie skuszę, bo takich codzienniaczków - nudziaków mam już sporo w swojej kolekcji ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajna paletka dodatkowy plus za to, że wibo nie testuje na zwierzętach! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger