11:23

Dear future me...

To wcale nie tak, że zamiast się uczyć to oglądam youtuba, ale ostatnio natrafiłam na filmiki 'To my future wife/husband' i one strasznie zainspirowały mnie do zrobienia czegoś podobnego tylko do siebie samej. Jest to lista moich ulubionych rzeczy/obaw/aspiracji/poglądów/planów/radości i wszystkiego innego co przyszło mi do głowy, z zamiarem, że gdy będę to czytać za parę lat to będę mega zadowolona, że udało mi się spełnić wszytko co sobie założyłam, albo sobie przypomnę, że miałam coś zrobić-gorzej jak będę miała z 80 lat i wykonywanie niektórych rzeczy już nie będzie do końca możliwe - choć w bardziej optymistycznej wersji będę po prostu śmiała się z samej siebie! 


Więc droga przyszła Marto,

Gdziekolwiek teraz jesteś i cokolwiek teraz robisz mam nadzieję, że masz się dobrze, a Twoje plany są trochę bardziej ambitniejsze niż oglądanie youtuba i zakupy – choć wcale Cie nie oceniam! Chciałabym Ci też przypomnieć, że pisząc to masz 20 lat, co wcale nie znaczy, że czasem nie zachowujesz się jak dziecko i jeszcze daleko Ci do w pełni ogarniętej życiowo osoby, ale nie przejmuj się podobno takie rzeczy przychodzą z wiekiem. 
Zaczynają od Twojego ulubionego serialu to chyba bym stawiała na pamiętniki wampirów, co nie znaczy, że mam nadzieję, że w przyszłości znajdziesz coś o wiele ambitniejszego. To samo tyczy się m jak miłość – naprawdę mogłabyś już z tym skończyć, bo aż wstyd pisać o tym publicznie. Co do ulubionego zespołu to aktualnie go nie masz, ale wiem, że jak w przyszłości znów jakiś zwróci Twoją uwagę to będzie prześwietny! Bo w końcu pod tym względem jesteś dość wybredna. Zresztą Ty pod każdym względem jesteś dość wybredna - nieważne. 
Kolejne to moje obawy - moją największą obawą jest przyszłość ( pewnie jak połowy ludzi na świecie) więc można powiedzieć, że moją największą obawą jesteś Ty sama. Bo w sumie nie wiem kim jesteś, jaka jesteś i co robisz i w sumie przerażający jest fakt, że nie wiem co się będzie ze mną działo za paręnaście lat, a nawet za rok o tej samej porze, więc mam nadzieję, że nie zbzikowałaś i nie zostałaś samotną panną z tysiącem kotów w ogródku, tylko znalazłaś sobie miejsce na ziemi, otaczasz się wspaniałymi ludźmi i jesteś szczęśliwa. Oraz mam nadzieje, że nie przespałaś najlepszych momentów w swoim życiu i oduczyłaś się spania w dzień, myślę, że ten etap powinnaś już mieć dawno za sobą, w końcu nie masz 2 lat -tak tylko przypominam.


Jejku, jest tak wiele pytań, które chciałabym zadać:
Czy nadal trwasz w swoim postanowieniu, że nie farbujesz włosów? Czy masz teraz jakieś szalone pastelowe kolory i płaczesz za swoim blondem? - tak jak to było już w przeszłości. 
Liczę tylko, że nie zrobiłaś sobie tatuażu, bo pamiętasz, że on działa inaczej niż te z gumy do żucia?
Powiedz, że nie wykupiłaś wszystkich białych bluzek i w Twojej szafie można znaleźć więcej kolorów niż tylko szary, czarny i biały. 
Odwiedziłaś już większość miejsc, które chciałaś? Bo jak nie to NA CO CZEKASZ!?
Spełniłaś swoje największe wyzwanie życia i nauczyłaś się w końcu zamykać jedno oko? Podobno to nie jest takie strasznie trudne, choć pamiętaj - da się z tym żyć!
Skoczyłaś na bungee lub ze spadochronem, nie zabijając się przy tym? (choć gdybyś się zabiła to w sumie nie miałabyś jak tego przeczytać..)
Zdecydowałaś się w końcu stworzyć kanał na yt i być trochę bardziej ogarnięta w dodawaniu postów? Tak to zdecydowanie powinnaś poprawić. 
Mam nadzieję, że pamiętasz, że mając to 20 lat nadal w Twojej głowie było marzenie żeby wystąpić w filmie dłużej niż 2 sekundy więc jeśli nadal nie widać Cie dłużej to nie przejmuj się za pewne masz jeszcze czas - gorzej tylko jak czytasz to w wieku 80 lat, bo wtedy to już raczej za późno - nawet na szalone podróże, więc w sumie mogłabyś mieć to już za sobą. 
Zapewne mogłoby się znaleźć tu jeszcze tysiące rzeczy i pytań, ale chyba powinnam na tym skończyć moje zwierzania w internecie i dać Ci czas na wypełnianie tych punktów które ominęłaś! Oby było ich jak najmniej.
Trzymaj się!

cardigan - diverse
blouse - pimkie
trousers - stradivarius
shoes - H&M
Mam nadzieję, że wam się spodobał mój list do samej siebie i może też kogoś zainspirowałam do zrobienia czegoś podobnego - Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach! :)

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

128 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Świetny pomysł. :) Za kilka lat przeczytasz i zobaczysz ile się zmieniło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Też zrobię sobie taki mały SPIS, lubię łapać chwile, zatrzymywać momenty... :)
    Zapraszam Cię do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię się uczyć, więc często sięgam po telefon/komputer, jednak wiem, że po prostu muszę umieć wszystko bo inaczej depresja przed sprawdzianowa :D Cudownie wyglądasz, stylizcja jest jesienna, świetnie w niej wyglądasz!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny pomysł z tym listem :) Bardzo podoba nam się kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje :)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa z tym listem, rewelacyjnie wyglądasz :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, a botki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały wpis! Sama chciałabym coś takiego zrobić! <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. jak cudownie! pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zwyklaczki i pięknie CI :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz!!! Najlepsze zdjęcia są te 2 i 1
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysł. Super zdjęcia :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ! Świetny pomysł ;)
    Zainspirowałaś mnie :P Ciekawe co będziesz myśleć jak przeczytasz go za kilkanaście lat ;D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing outfit! You're so pretty sweetie *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygldasz , super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie listy są świetnym pomysłem. Sama w zeszłym roku taki napisałam, lecz do siebie za 5 lat. Już sama nie pamiętam co tam pisałam, ale z pewnością będzie mi bardzo miło jak to przeczytam :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł z tego typu listami :) Kto wie może sama siebie zaskoczysz, hhaa :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz bardzo ładnie :)
    a co do listu- świetny pomysł :D za kilka lat na pewno z uśmiechem na twarzy to przeczytasz :) życzę Ci, aby Twoje plany się zrealizowały :)

    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne ciuszki masz na sobie 😍
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega kreatywne i bardzo fajnie mi się to czytało :) Fajny outfit. Zapraszam do mnie na nowy post <3 www.mademoisellekinga.blogspot.com Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny zestaw, podoba mi się bluzeczka :) A co do wpisu to lubię twój styl pisania :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł i wykonanie. Kiedyś widziałam coś podobnego, tyle, że z listem do młodszej wersji siebie :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł ;) Na pewno fajnie będzie do tego wrócić za kilka lat ;) A co do stylizacji to bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł z tym listem. Sama chętnie bym coś takiego zrobiła ale obawiam się, że w przyszłości tego nie znajdę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz boski ten sweterek! <3 Bardzo fajny pomysł!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad i weźmiesz udział w świątecznym wyzwaniu:* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny post!
    Zainspirował mnie, może zrobię u siebie coś takiego? :)
    Bardzo fajny blog
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja:) Mega podobają mi się te buciki!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo pomysłowy wpis! Chyba i ja się zainspiruję i napiszę podobnego - o ile nie masz nic przeciwko ;) - myślę, że fajnie byłoby za kilka lat przeczytać taki list do samej siebie :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  31. ślicznie wyglądasz a co do ,,Pamiętników wampirów'' to czaję się, żeby w końcu obejrzeć chociaż 1 odcinek.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia! :)

    Chcesz dostać zegarek ZA DARMO? Zajrzyj tutaj:
    KLIK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję szczerości ze samą sobą! Myślę, że to ciekawe napisać tekst dla samej siebie z przyszłości. Na pewno pozwala wysnuć jakieś wnioski na temat teraźniejszości. ;) Masz przepiękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, you look gorgeous and I love your simple outfit. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki post jest ardzo fajnym pomysłem. Można zobaczyć za kilka lat jak się wtedy pisało lub jakie miało się plany! Genialne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ekstra wpis :) sama muszę pomyśleć o czymś takim! super się to czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cydowny pomysl na post. Tez chyba kiedys chcialabym przeczytac list od mojej mlodszej mnie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł. I ten moment kiedy jako już starsza kobieta przeczytasz ten list i wszystkie wspomnienia wrócą :') iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł na wpis :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie taki list zrobić ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. O kurczę fajny motyw na post;) Bardzo szczere. No no każdy gdyby znał swoją przyszłość postąpiłby tak jak należy. Jednak życie jest na tyle fajne, że nie znamy zakończenia. To chyba jest to co nas ciekawi;)

    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  42. jejku ślicznie wyglądasz <3 boski sweterek

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Te listy są naprawdę super, sama wiele o nich słyszałam i wiele takich czytałam :) super jest coś takiego przeczytać po wielu latach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super miałaś pomysł z tym postem :> Wierzę, że jak bardzo czegoś pragniemy to kiedyś spełnimy to marzenie. Wystarczy tylko chcieć i się bardzo starać. Mówię o tych w miarę realnych oczywiście.

    A ja bym chciała mieć w przyszłości domek z ogródkiem i kotkami <3 No ale inne rzeczy też oczywiście ;) i myślę że tatuaże też są fajne jak ktoś jest zdecydowany, żeby je zrobić i wie co chce

    Pozdrawiam :* i ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny list, myślę, że zrobi Ci się miło jak przeczytasz go za pare lat :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny pomysł z takim listem! :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Czasem ludzie się w ogóle nie zmieniają, bardzo fajnie napisany post :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że bedę wpadała tu częściej

    wspólna obs ? :*

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny blog a co do wspólnej obserwacji to ja już obserwuję, teraz twoja kolej.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super ten list! Nie slyszalam nigdy o czyms takim :D Moglabym sama cos takiego napisac u mnie na blogu??
    I mam takie pytanko:Czy ty tez zauwazasz jak blogi ida w zapomnienie? Moj blog jest nowy i mysle ze napisalam ciekawy post. Prosze o obejrzenie mojego bloga, tak jak mowilam jest nowy i ma dopiero jeden post! ;D CO myslicie o wygladzie? http://dolllolly.blogspot.com/ + obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic przeciwko, miło że Ci się spodobało :)
      Myślę, że zdecydowanie blogi zeszły na drugi plan, bardziej liczy się teraz yt :)

      Usuń
  51. Super pomysł na posta! taki list to bardzo fajna sprawa, sama w 4 klasie podstawówki pisałam taki, razem z wychowawczynią otwieraliśmy je na zakończenie szkoły- tak się uśmialiśmy i powspominaliśmy :D Twój list jest cudowny, na pewno będzie Ci miło, gdy przeczytasz go za kilka lat :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  52. Ślicznie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny post, oryginalny ♥ kiedyś do niego wrócisz i się uśmiejesz :)
    Pamiętam, że kiedyś pisałam coś podobnego tylko, że do małej siebie.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny pomysł na posta :) Bardzo fajnie go napisałaś , pozdrawiam ;*

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapraszam na rozdanie :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/11/zafuls-giveaway-coupon-worth-100.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajny pomysł i świetne wykonanie :)
    Prześlicznie wyglądasz , cudowne fotki
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Powiem szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tego typu postem i bardzo mi się spodobał! Muszę to wypróbować. Fajna zabawa i duża motywacja!

    A u nas na blogu konkurs! Do wygrania bon o wartości $100 na zakupy! :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  59. Na początku myślałam, że będzie mdło, jak zwykle przy takich listach, ale o dziwo - Twój mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ciekawy pomysł na post i śliczna stylizacja :).
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Kurcze aż miło się czytało ! :D
    Spodobał mi się ten pomysł. Pozwolisz, że wykorzystam go i zrobię coś podobnego u siebie?

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu udało mi się zrobić swoją wersję - zapraszam https://takpoprostuzyc.blogspot.com/2016/12/dear-future-me.html

      Usuń
  62. Taki list do przyszłej siebie to super sprawa! Później, czytając to, można zweryfikować nasze cele i działania :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny ten list! Super pomysł, w przyszłości przypomni na pewno o celach których jeszcze się nie spełniło lub stanęło się w trakcie ;p Fajnie będzie także zobaczyć jakieś zmiany w sobie :)
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  64. hello dear, congratulations for your blog, is really cute !!! would you like to follow each other? follow me and I will follow you with pleasure. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny sweterek, podoba mi się ta stylizacja. :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam czytać takie posty z listami do siebie :)
    Świetne zdjęcia!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny pomysł z takim listem :) Bardzo mi się spodobał, bo lubię tego typu rzeczy. Chyba też taki napiszę do siebie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny pomysł na post, jestem pod wrażeniem :)
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. nice pictures!! follow on GFC?
    http://www.therunwhy.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Zainspirowałaś mnie tym listem, sama zastanowiłam się przez chwilę co napisałabym do siebie...
    Odnośnie Twoich zdjęć, masz piękne włosy i niesamowitą sylwetkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. nice look!


    Printspirational and stylish wall art for your home!
    http://www.printsandroses.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Zdjęcia rewelacyjne, bardzo ładnie wyglądasz :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Super ten list , ciekawa alternatywa :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba bo sama gustuje w takich kolorach praktycznie na co dzień :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. M jak miłość to moje uzależnienie :D! Obejrzałam wszystkie odcinki :3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny pomysł i zdjęcia! Mam nadzieję, że za kilkanaście lat uda Ci się wytrwać we wszystkich postanowieniach a zwłaszcza w tym, aby nei farbować włosów :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  78. Faktycznie fajny pomysł z tym listem do siebie. :) Śliczna stylizacja, jak najbardziej w moim stylu! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Jestem pod mega wrażeniem tego posta! Naprawdę bardzo przypadł mi do gustu. Uważam, że zdjęcia są jego całkowitym dopełnieniem. Buziaki!

    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/moja-wizyta-w-agencji-modelingowej.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  80. Miałaś świetny pomysł z napisaniem listu do samej siebie ;)
    Obserwuję :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  81. Ciekawy pomysł z listem do samej siebie. :)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  82. fajnie jest tak za kilka lat zrobić sobie taki "rachunek sumienia" z celów które zrealizowaliśmy, a które nam się nie udało

    dressupwithpatt.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Nowy post na blogu. Zapraszamy :)
    https://przyjaciolkiniepsychopatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. O kurcze, ale super post. Super uczucie przeczytać taki list po długim czasie. Zaraz sięgam po kartkę i pisze! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  85. Musze napisac do siebie taki list bo w koncu kto wie ile z moich marzen i planow naprawde sie spelni! Moze kiedys bede go czytala i smiala sie z samej siebie?
    Zycze ci szczerze abys odwazyla sie nagrywac na Youtubie i zebys kiedys czytajac ten list byla z siebie dumna i rowniez z usmiechem wspominala wszystko <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  86. Naprawdę spodobał mi się taki pomysł, pewnie czytając to za kilka lat miłe wspomnienia powrócą!
    Sama koniecznie muszę zrobić coś takiego! :)

    Obserwuję i Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. mega fajny pomysł z tym listem! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny wpis i super zdjęcia:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/11/wasted-youth.html

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudowny post! Mam nadzieję, że wszystkie postanowienia z listu szybko spełnisz i będziesz się trzymała swoich zamierzeń! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo pozytywny wpis.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Haha, świetny list ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. świetny oryginalny post :) bardzo spodobał mi się list, który napisałaś :)

    http://zanzadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Ciekawe!
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo fajny pomysł na post. Bardzo fajnie to napisałaś. Zachęciłaś mnie do napisania czegoś podobnego. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Gdybym miała do siebie napisać taki list to pewnie bym siebie zrugalaza te wszystkie durne pomysły które przychodziły mi do głowy i które... a jakże bez przeszkód i refleksji realizowalam

    OdpowiedzUsuń
  96. Ciekawy post :) Super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    intonezzee.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  98. swietny pomysl! chyba tez powinnam cos takiego zrobic/napisac taki list :) zainspirowals mnie :)
    Zapraszam tez do mnie na post o Birmie. Na prawde szokujacy kraj...krotka relacja z poczatkow podrozy Pam :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/11/27/birma-bogactwo-i-bieda/

    OdpowiedzUsuń
  99. Wyglądasz cudownie *.*
    Włoski to Ty masz boskie aż Ci zazdroszczę ;) <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/styl-casual.html

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetnie kochana wyglądasz :) obserwuję :*:) Buziaczki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Fajny pomysł na post. Za kilka lat będziesz miała naprawdę fajną pamiątkę. Będzie się z czego pośmiać i co powspominać.
    Bardzo ciekawe miejsce na zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetny pomysł na post, nie wpadłabym na coś takiego ! Byłoby dla Ciebie problemem, gdybym ukradła pomysł i któregoś razu napisała coś podobnego ? :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, pod warunkiem, że wspomnisz skąd pomysł ;)

      Usuń
  103. Tego typu wiadomości są super, sama zrobiłam filmik "dear future me" rok temu i jakoś ostatnio sobie go obejrzałam. Prawię się poryczałam, tak wiele się zmieniło!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. super pomysł na wpis :D
    pamiętam, że w zeszłym roku napisałam coś takiego do siebie tyle że w wersji papierowej i gdzieś to upchnęłam, żeby za szybko nie znaleźć. I do tej pory nie wiem, gdzie mam ten list haha :D
    przyszłość to taki niezbadany i tajemniczy obszar.. ale każdy z nas dąży do tego by było jak najlepiej :D
    super zdjęcia, uwielbiam takie stylizacje ♥
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  106. mega pomysł na post, chyba sama u siebie taki zrobię. a zdjęcia śliczne :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Taki list to świetny pomysł :) I myślę, że też fajna pamiątka. Już wyobrażam sobie Twoją minę, kiedy za kilka lat to przeczytasz :D
    Jakby co, to daj znać, to wbiję do Ciebie-chcę zobaczyć Twoją minę ;)

    http://blaskmroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetny post, wgl mega pomysł z tym listem, może też spróbuję taki napisać ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo ładny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Super pomysł na post, nie wpadłabym na coś takiego! Do tego super stylizacja :)

    OBSERWUJE!

    http://mvrcelia.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Świetny pomysł na wpis! Śliczne zdjęcia! :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Taki list do samej siebie jest świetnym pomysłem! Sama postaram się coś takiego napisać, bo za kilka lat na pewno chętnie przeczytałabym, co w tamtym czasie robiłam i lubiłam.
    Ślicznie wyglądasz! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  113. Bardzo ciekawie napisałaś ten post i do tego prześliczne zdjęcia, pozdrawiam! :*

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń
  115. Super buty ;) mój ulubiony model, pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger