16:30

My Pamper Evening

Ostatnie tygodnie są takie, że pomimo, że nie dzieję się nic szczególnego to mam wrażenie, że czas ucieka mi przez palce. Całe szczęście, że skończyłam już wszystkie projekty i inne rzeczy związane z uczelnią więc w spokoju mogę cieszyć się nadchodzącymi świętami! W dniach takich kiedy mam tysiąc pięćset rzeczy do zrobienia najlepszym zakończeniem dnia jest po prostu dopieszczenie siebie pod każdym względem - choć teraz nie mówię o niezdrowym jedzeniu i czekoladowych tortach - chodzi mi o zadbanie o ciało/włosy, czyli o to co w codziennej bieganinie schodzi na dalszy plan.

To od czego zaczynam to kąpiel, najlepsza jest do tego wanna, bo w sumie gdzie indziej można się lepiej zrelaksować jak nie w wannie? Jeszcze gdy możecie przy tym zrobić wielką pianę i tysiące bąbelków. Mi w tym pomaga rozgrzewająco-odprężający olejek do kąpieli z magic spa, który do tego pachnie jak święta więc nie wiem jak wam, ale mi więcej nie potrzeba. 


Z jednej strony nie wiem czy tego kroku nie powinnam dodać na początku. Bo jest to świeczka z nacomi , którą jak zapalam w trakcie kąpieli to przez zapach mam święta razy dwa oraz wytwarza jeszcze lepszy nastrój do relaksu. Jednak to nie jedyne co sprawia, że ta świeczka jest super, bo kiedy ja się relaksuje w wannie zawarte w świeczce olej kokosowy i masło shea się rozpuszczają i po kąpieli gdy gaszę świeczkę, mogę użyć tego jako masło do ciała i sama zacząć pachnąć jak święta oraz oczywiście nawilżyć swoje ciało, bo to w końcu o to najbardziej chodzi. 


Kolej na twarz! Najczęściej tylko oczyszczam ją z makijażu i biegnę spać, ale gdy już mam się rozpieszczać to poświęcam temu trochę więcej czasu i sięgam po peeling z kolastyny. Ten oto produkt ma w sobie drobinki ze skały wulkanicznej przez co jeszcze lepiej usuwa martwy naskórek z mojej buzi przy czym oczyszcza również pory. Zostawiając moją cerę najbardziej gładką na świecie. 


Rozpieszczanie dla mnie nie miałoby sensu bez maseczki, bo zawsze kiedy jakąś nakładam to mam wrażenie, że robię coś najlepszego dla mojej buzi. Żeby utrzymać to poczucie jak najdłużej to wybieram maseczkę na noc , czyli taką z którą możemy iść spać i nic złego się nie stanie. Ta akurat ma jeszcze bardziej wygładzić moją cerę i walczyć ze wszystkimi niedoskonałościami przez to, że posiada kwas migdałowy w swoim składzie. 


Ostatnim elementem na mojej liście są włosy. Jako, że na co dzień jestem dość leniwa i czasami nałożenie odżywki to za dużo, to gdy moje włosy trochę sobie przeschną to nakładam na nie olejek z pestek moreli z alterry, który nawilża je zdecydowanie bardziej niż odżywka i do tego je wygładza. Plusy tego olejku są też takie, że mam wrażenie, że starczy mi na zawsze, bo trzeba użyć małej ilości żeby uniknąć efektu tłustych końcówek. 

Mam nadzieję, że spodobał wam się taki post. Chętnie poczytam też co wy robicie żeby trochę się rozpieścić, gdy macie więcej czasu niż zazwyczaj. 

snap - martaa_ann



78 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że także uwielbiam tego typu rytuały, które mogą pomóc mi się odprężyć po ciężkim dniu na uczelni - oj tak, to bardzo stresuje :D Szkoda, że nie mam wanny bo też kocham kąpać się w bąbelkach, no ale cóż - za to mogę sobie pozwolić na zapalenie świecy zapachowej. Tej, którą opisujesz akurat nie miałam, ale wygląda świetnie :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. ¡Hey! Your blog is cool, now i am following you, i hope you have time to visit mine, and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie, w całej tej bieganinie czasem trudno wygospodarować czas dla siebie :) ja osobiście nie lubię kąpieli w wannie :D parę razy próbowałam takiej formy relaksu, ale jakoś nie mogę się odnaleźć- szybko nudzi mi się wśród bąbelków :D aby jednak nie zaniedbać się i połączyć przyjemne z pożytecznym- nakładam na twarz maskę i pędzę do ulubionej książki :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze kiedy jestem u mojej siostry to korzystam z jej wanny, niestety u siebie w domu mam prysznic :(
    Właśnie ciągle szukam peelingu i dzięki już wiem co kupić ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta świeczka brzmi interesująco :) Co prawda nie należę do osób, które uwielbiają aż tak pachnieć i się świecić, ale chyba wiem komu mogłabym ją dać

    Może wpadniesz na mały wywód o komercyjnej gonitwie? :) Pogwałcenie (?) grudnia

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pielęgnację swojego ciała traktuję jako nagrodę po ciężkim dniu, cieszę się za każdym razem, gdy mam czas na dopieszczenie siebie. Kojące zapachy regenerują i orzeźwiają, mimo ze sama nie przepadam za nadmiernymi zapachami, które dobiegają z łazienki i unoszą się po całym mieszkaniu. Cieszę się, że mam wannę i prysznic przez co mogę korzystać do woli z uroków relaksu w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze ze juz masz wszystko zamkniete na uczelni mi kochana pani od angielskiego dowalila dwie prace wiec niestety nie moge sie jeszcze cieszyc wolnym ale mega odliczam dni kiedy to w koncu bede miec dwa tygodnie wolnego ze wzgledu na swieta!
    Ja niestety jeszcze nie mam wanny ale gdy w koncu bede ja miec to bede znowu sie wylegiwala i dodatkowo kocham wrzucac sobie bomby do kapieli sa przecudowne <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Po ciężkim dniu jak najbardziej należy się zrelaksować :) Mój sposób to również kąpiel ze świecami :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kosmetyki ,na pewno ten pierwszy olejek i świeczka służą relaksacji ;) Także uwielbiam dłuuugie, gorące kąpiele...

    OdpowiedzUsuń
  10. sounds good ! really good idea ;)


    lets follow each other if you like , comment back with your link

    GoldFoil,Nail art Tutorial - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie miałam nic z nich ale prezentują się świetne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten olejek z Magic Spa jest bardzo interesujący...Chętnie bym przetestowała :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta maseczka jest świetna! :) Uf... u mnie jeszzcze tydzien uczelni i wolne - wreszcie!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie podobnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzy mi się ten olejek. ♥
    Świetne produkty.

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna sprawa<3
    http://hyacinthsis.blogspot.com/2016/12/rozowy-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  18. thanks sweetie ! I follow you too

    GoldFoil,Nail art Tutorial - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post! Bardzo zaciekawiła mnie ta maseczka z Pefecty. Muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! Masz racje w codziennej bieganie zapominamy o tym, że by zadbać o siebie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama mam ten olejek do włosów i go bardzo polecam :D Ja jak mam czas tylko dla siebie zazwyczaj biorę długą kąpiel :)
    Pozdrawiam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że nie mam wanny, ile ja bym dała za taką kapiel

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja do włosów używam lekkiego szamponu dla dzieci, który sprawia, że włosy są dobrze nawilżone i mięciutkie, a co jakiś czas odżywkę w moracchoil, która ekstremalnie nawilża. :D

    Oczy Outsidera blog
    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  24. mi również czas mija nieubłaganie szybko! Niemożliwe jak ten rok szybko przeleciał!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Dość sporo produktów używasz :) Ja do włosów - delikatny, naturalny szampon + odżywka nadająca objętości :)

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  26. najbardziej zaciekawila mnie ta wzmianka o odzywce na koncowki, swietny pomysl!

    http://justemsi.blogspot.com/2016/12/vintage-mood-street-style.html nowy post

    OdpowiedzUsuń
  27. Też dziś mam dzień dla siebie i domowe spa :D Umalowałam włosy, siłownia, dłuuuga kąpiel ze wszystkimi niezbędnymi zabiegami a na koniec moja pamiątka z wakacji - maska z błota z Morza Martwego i czuję się jak nowo narodzona ;)
    Dziękuje za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej,
    Obserwuję!
    Pozdrawiam ;*
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam podobną świeczkę z Biolove. Zazdroszczę, ze udało Ci się ogarnąć wszystko na uczelni :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Te produkty wydają się być godne wypróbowania. Pozdrawiam!
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wanna to zdecydowanie najlepszy sposób na relaks :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaciekawił mnie ten świeczko-krem do ciała, haha! Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealny, przedświąteczny wieczór :) Nigdy nie miałam tego olejku, chociaż już wiele razy miałam go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudny Blog ♥ aż zaobserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli o mnie chodzi to gorace kapiele odpadaja,zostaje mi więc ulubiony serial ,herbata,coś slodkiego :)
    Zapraszam do siebie:
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawi mnie ta maseczka z Perfecty. Lubię takie maseczki na noc, ale tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Maseczka trafia na moją listę rzeczy do wypróbowania. O nocnych maseczkach słyszę po raz pierwszy na twoim wlaśnie blogu, co jest dla mnie właśnie totalnym zaskoczeniem :) Fajnie, że pokazałaś mi i innym czytelnikom coś nowego.

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam brać dłuuugą kąpiel i pozapalać zapachowe świece- chyba nic mnie tak nie odpręża i relaksuje :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam taką samą maseczkę z perfecta. Wgl bardzo lubię produkty z tej firmy. Olejek bardzo mnie zaciekawił, a to dla tego, że jest miłośniczką olejków. Bardzo dobrze mi się sprawdzają. Ja uwielbiam brać długie kąpieli z dodatkiem świeczek. Czuje się wtedy znakomicie.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    Zapraszam do siebie!
    Mój blog Angel

    OdpowiedzUsuń
  40. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. :) życzę powodzenia !
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Najlepsze co może być wieczorem to gorąca kąpiel z pianą

    by-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo kusi mnie ta świeczka i olejek do włosów :) Ja bardzo dużo czasu spędzam na pielęgnacji włosów ;) http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Muszę sobie koniecznie kupić świecę zapachową . :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też mam więcej zajęć i pracy niż czasu. Praca, dom, blog, zwierzęta domowe, obowiązki domowe, czas dla chłopaka i przyjaciół... do świąt niecały tydzień a ja mam pół prezentów i pół posprzątanego pokoju. Rewelacja.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak dla mnie dobra świeczka to podstawa! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kąpiel i książka - jak dla mnie duet idealny.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Aż zachciało się chwili relaksu w wannie :)
    http://xkareen.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przyznam że ten olejek z pestek moreli mnie zachwycił! i koniecznie muszę go mieć ;)
    Ja uwielbiam robić domowe spa z kąpielą maseczkami i peelingami ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam takie posty! Świeczka 'zamieniająca' się w balsam naprawdę mnie zainteresowała. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam takie notki :) Zawsze wieczorem, robię coś dla siebie, poprzez oczyszczenie twarzy. Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj tak, nie ma to jak relaks w wannie. Ja kupiłam sobie ostatnio musującą muffinkę do kąpieli, efekt był super, woda pięknie pachniała, było mega odprężająco, a skóra była dobrze nawilżona. A kosmetyków formy KOLASTYNA kiedyś również używałam, ale przestałam, ponieważ w ciąży moja cera zaczęła na nie źle reagować niestety :(

    http://mamakarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. super post!! <3
    na pewno będę tu zaglądać!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam robi sobie takie wieczory spa! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ciekawy post :)


    Zaobserwuj mnie <3 :
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  56. Takie pamper nights sa genialne. ;3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Czas pędzi nie ubłagalnie szybko. Ja nie specjalnie dbam o włosy, a to duży błąd. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Też uwielbiam takie domowe spa :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja już dawno nie zrobiłam sobie takiej dłuższej chwili dla siebie :-( raz na miesiąc to półtorej godziny przeznaczam na manicure, i to wszystko. Praca, jedzenie, szycie i spanie, tak funkcjonuję od ponad miesiąca :-(
    xxPamolina

    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Po męczącym dniu należy zrobić sobie chwilę relaksu, ja niestety ostatnio mam bardzo mało czasu na taki odpoczynek.
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ta świeczka bardzo mnie zaciekawiła. Nie wiedziałam, że jest jakaś, którą później można używać jako masło do ciała :)
    Wesołych Świąt ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja niestety nie mam wanny, więc to już odpada, ubolewam nad tym cholernie, ale cóż, trzeba sobie jakoś radzić.

    Wesołych świąt!

    Zapraszam do siebie (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam zapach kosmetyków ze świątecznych serii... ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    W najnowszym poście relacja ze spotkania blogerek :)
    spiked-soul.blogspot.com

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo fajne produkty :D świeczka musi ładnie pachnieć

    Wesołych Świąt!
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Interesujące zdjęcia! ^^


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Pozdrawiam i życzę cudownych Świąt :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja niestety (lub stety) nie mam wanny. Po szczerości nie przepadam za nimi :)
    Jeśli mam trochę więcej czasu dla siebie, to oprócz tych podstawowych rzeczy typu szampon, odżywka czy żel do kąpieli, używam jeszcze olejku do do włosów i balsamu do ciała :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Zawsze jak mam czas i chęć to robię sobie maseczkę po całym zalatanym dniu!
    Uwielbiam to uczucie kiedy w końcu mogę zrobić coś dla siebie.
    Będąc w październiku w Portugalii kupiłam sobie 2 świeczki, nie byłam do końca do nich przekonana i dopiero od nie dawna jak zapaliłam 1 to płonie cały czas u mnie w pokoju!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ciekawe kosmetyki! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Szczerze, nie znałam żadnego z tych kosmetyków... ale z chęcią się z nimi zapoznam ;) Przydałoby mi się takie domowe spa ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie wypróbuję wspomniany przez Ciebie olejek :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Zdecydowanie czas leci bardzo szybciutko. Dopiero co ludzie czekali na święta, a tu już o proszę jest po nich:)
    Świetne kosmetyki, choć nie znam chyba żadnej z wyżej wymienionych firm :)
    Zachęcił mnie natomiast olejek, samo opakowanie przyciaga:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Ta świeczka musi pachnieć przecudnie, uwielbiam zapachowe świeczki <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Mysle ze to jest najlepszy moment kiedy mamy wszystko zrobione i nie trzrba sie niczym martwic i mamy czas na nałożenie odzywki na wlosy, wykremowanie sie,dluga kapiel, posprzątanie, zapalenie swieczki i nałożenie maseczki na twarz. Super produkty. Buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger