20:28

catrice hd liquid coverage foundation


W swoim życiu testowałam już dość sporą ilość podkładów, zaczynając od tych z niższej półki, które praktycznie nie robiły nic, oprócz tego, że ja po prostu czułam się lepiej, że coś na siebie nałożyłam, a kończąc na tych droższych, z którymi czasami był podobny efekt, pomimo wielu zapewnień, że to podkład marzeń. 

Z podkładami z catrice miałam już doświadczenie i naprawdę wspominam je dobrze, dlatego gdy usłyszałam o tym i o wszystkich cudownych opiniach w internecie to stwierdziłam, że muszę go mieć. Tu sprawa nie była taka łatwa, bo nie byłam jedną osobą, która tak pomyślała, dlatego przy każdej możliwej okazji odwiedzałam hebe i chyba zapisałam się na powiadomienia o dostępności produktu na wszystkich drogeriach internetowych - ale jest, udało się! 

Od razu powiem, że te gwiazdki na zdjęciu nie są przypadkowo, bo ten podkład stał się moim największym ulubieńcem. Jest mi też smutno na myśl, że gdy mi się skończy to pewnie znów będę musiała na niego czekać, dlatego chyba już powinnam robić zapasy!

Mówiąc o zaletach, to chyba największą jest krycie - dawno nie spotkałam się z podkładem, który wyglądałby tak naturalnie na buzi, a przy tym zakrywał wszystko to co potrzeba - pod tym względem spodobał mi się o wiele bardziej od revlon color stay, którym bardzo łatwo osiągnąć efekt maski. Oczywiście nie zakryje dużych ran, ale radzi sobie świetnie z przebarwieniami i niedoskonałościami. Do tego naprawdę dobrze matuje i myślę, że dla osób, które nie mają problemów ze świeceniem się skóry puder przy tym podkładzie jest zbędny. Przy tym nie podkreśla suchych skórek, ani w ciągu dnia nie waży się na skórze - co jest kolejnym wielkim plusem. Do trwałości też nie mam jak się przyczepić bo nie znika z twarzy po godzinie, ale też nie ma co wierzyć w zapewnienia ze będzie się trzymał 24 godziny. Myślę jednak, że można spokojnie na nim polegać bo trzyma się na buzi naprawdę długo. 

Minusem, który zauważyłam jest z pewnością gama kolorystyczna. Są tylko 4 kolory, przy czym ten najjaśniejszy nie sprawdzi się u osób z naprawdę jasną cerą, dlatego nie jest to podkład dla każdego - niestety. 

Jestem bardzo ciekawa waszych opinii na temat tego podkładu, a może mace inne równie dobre do polecenia?

71 komentarzy:

  1. Właśnie chcę przetestować ten podkład, ale skoro z kolorami jest ciężko, to pewnie sobie nic nie znajdę, bo jestem blada jak ściana ;/.
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie uzywałam nigdy podkładów ani fluidów :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to hit! :) Świetnie kryje i tak jak piszesz nie powoduje przesuszania :) Lubię ten podkład i niedługo też o nim napiszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używała ho, ale właśnie mam problem z dobraniem dobrego podkładu także gdy tylko pójdę na jakieś kosmetyczne zakupy i go zobaczę to na pewno kupię.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam go na sesje używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm z chęcią bym go przetestowała ale wśród tych 4 odcieni nie ma na bank mojego...
    Mogę za to polecić marke Lirene--cena jest ok i jakość też fajna:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam wiele opini na jego temat śle jakoś ne jestem przekonana .. poki co uzywam Loreala, może kiedyś spróbuję:)
    Zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tego produkty, musze zajrzeć na gamę kolorystyczną.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze nie używałam tego produktu, ale super, że jesteś z niego zadowolona może również spróbuję :D skoro mówisz, że jest taki dobry :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluję na niego! Może z czasem wyjdą na rynek nowe - jaśniejsze - kolory ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go ale jeszcze nie używałam bo mam dwa inne otwarte ale chyba się złamię i go w końcu otworzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy najbliższej okazji zajrzę do hebe i może uda mi się go dorwać :D Mam nadzieję, że będzie pasujący mi kolorek.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę nad kupnem tego podkładu, ale trochę się obawiam, że trwałością nie przebije mojego ulubionego Colorstay... :(

    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sama zastanawiałam się nad zakupem tego podkładu :) ale słyszałam na jego temat tyle różnych, często skrajnych opinii, że póki co nie zaryzykowałam i zostałam przy swoim sprawdzonym Maybelline :D

    OdpowiedzUsuń
  15. KTOŚ MI GO WŁAŚNIE OSTATNIO POLECAŁ! JA TO W SWOIM ŻYCIU TEŻ JUŻ TYLE NA EKSPERYMENTOWAŁAM..

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie testowałam tego podkładu, ale osobiście mogę polecić z Lirene (bardzo dobra pigmentacja) oraz z Loreal. Jednak ja nie mam swojego ulubieńca w tej kategorii. Zwykle jeden starcza mi na pół roku, a tak świetnie się składa, że co pół roku jest Rossmanowa promocja -49 % więc idealna okazja na kupienie ciekawych kosmetyków w niższej cenie. Najbliższa taka promocja dopiero w kwietniu, ale jak na razie mam drobny zapas:)

    Zapraszam na mój blog!
    Aktualnie na moim blogu jest mały konkurs, więc jeśli chcesz, aby twój blog został polecony, to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam podkładów tylko kremów BB i mogę polecić takie z rimmela, bo bardzo dobrze kryją.

    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam, ale jak dla mnie bez rewelacji :)

      Usuń
  18. Uwielbiam podkłady z catrice! Tego produktu jeszcze nie używałam :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście używam tego z Maybelline i nie zamierzam próbować żadnych nowych. Ale ten wydaje się być dobry, tylko szkoda, że gama kolorów taka nikła. Osobiście mam jasną cerę i ciężko mi znaleźć czasami odpowiedni odcień :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwację. Potrzebuję klików w ostatnim poście - pomożesz? <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam kosmetyków tej marki, ale świetnie opisałaś ten produkt. Masz rację, że nie zawsze drogie kosmetyki gwarantują nam dobrą jakość.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłby dla mnie odpowiedni, skoro nie podkreśla suchych skórek ! Wcześniej o nim nie słyszałam ! Bardzo ciekawy podkład.

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o tej firmie i jestem mega ciekawa tych produktów :)

    Klikniesz w link ze sweterkiem ? :) Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/12/decembers-cold-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak na razie używam podkłady Stay Matte od Rimmel i też polecam :) Ten z catrice muszę koniecznie kupić jak wykorzystam ten mój! ^^ A ile taki podkład kosztuję? :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne!:)
    Pytałaś o obserwację, pewnie! zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie często zdarza mi się używać podkładów ale fajnie sprawdził się u mnie podkład z Burberry:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdy uda mi się zużyć choć jeden podklad z mojej kolekcji to na pewno kupię ten .

    obserwuje
    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdy uda mi się zużyć choć jeden podklad z mojej kolekcji to na pewno kupię ten .

    obserwuje
    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy i jesteśmy pod wrażeniem, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  30. Z catrice mam tylko korektor i jest w porządku. Też mam problem z dobraniem idealnego podkładu - na obecną chwilę używam Maybelline affinitone i też jest bardzo fajny ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już obserwuję i to od dawna :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie korzystam z tego fluidu, ale od pewnego czasu używam z marki rimmel, lasting finish 100, długo się trzyma jest doskonały dla osób z jasną cerą, pozdrawiam!
    Shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie uzywam takich kosmetyków ale fajnie było poczytać coś o tym :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie używalam tego fluidu, jesli chodzi o tą markę to uwielbiam z niej lakiery do paznokci ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiele o tym podkładzie słyszałam i chyba go kupię, żebym sama przetestowała. Jednak mam pewne obawy. Moją cerę zapycha dosłownie wszystko. Każdy drogeryjny podkład, każdy krem, mleczka. Nie mogę używać nic. Bardzo długo tym walczyłam i jedynym słusznym podkładem okazał się ten z Maca. :/

    www.soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. chciałabym przetestować go, ale boję się, bo mam cerę tłustą trądzikową... obserwuję :) www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. krycie zdecydowanie jest jedną z ważniejszych cech podkładu. Kusisz do spróbowania ;)
    www.wgwiazdki.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Choć za bardzo się nie maluję i nie używam podkładu, ten wydaję mi się świetny.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja za bardzo się nie maluję, choć uwielbiam używać czegoś co nada mojej skórze świeżości i jest to BB Cream z Ziaji, polecam :)
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny! :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie słyszałam o nim jeszcze. Ile kosztował? :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie słyszałam o nim jeszcze. Ile kosztował? :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  42. Słyszałam o nim, jednak nigdy go nie używałam :)


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie słyszałam, nie używałam :)
    Ja zawsze mam pecha do podkładów i praktycznie od większości mam jakieś uczulenie.

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie używałam nigdy podkładów, bo cenię w sobie naturalność:)
    O tym podkładzie jednak słyszałam wiele opinii. Oczywiście wszystkie pozytywne tak jak Twoja:)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę go przetestować <3
    https://wealwaysyoung.blogspot.com/
    Wsólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja na czas ferii zaprzestałam nakładania podkładów. nie używam tego podkładu dlatego może skuszę się na niego.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. też jestem ciekawa, czekam na dokładniejszą recenzję :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  49. Skuszę się i sama przetestuje :) Fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawy podkład, prawdę powiedziawszy ja używam jednego takiego- z tańszej półki. Rozrabiam go trochę z kremem nawilżającym zimą, albo z filtrem latem. Czuję się dobrze mając taką kompozycję na sobie, może nie kryje zbyt wiele, ale sama nie mam dużo do ukrycia na twarzy :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Dobranie podkładu to dla mnie zawsze najgorsza rzecz, może spróbuje tego. Ciekawie się zapowiada!

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/pod-presja-kontuzja.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też zaczynałam od tych podkładów z niższej półki! Coś okropnego!
    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Koniecznie muszę wypróbować ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  54. Podkładów nie używam ale ten już widziałam w internecie kilka razy i chyba się skuszę kiedyś :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Kocham ten podklad :)

    maaalox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Nigdy go nie używałam, ale słyszałam wiele dobrych opinii :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  57. Chyba muszę go wypróbować :) Mam dość typową karnację - zawsze biorę ten kolor, którego na półce jest najmniej bo jest wykupywany - także... myślę, że kolor dla mnie się znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Nigdy nie używałam podkładów tej marki :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  59. będę musiała wypróbować :) obserwuje i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie używałam podkładu z tej firmy, choć wiele o nim słyszałam :) Moim ulubieńcem jednak jest Astor skin match :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja serio miewam problemy z dobraniem odpowiedniego podkładu i z tego powodu cały czas testuję różne. xD A skoro tutaj mamy cztery odcienie do wyboru, to też nie wiem, czy akurat znalazłabym odpowiedni.
    Pytałaś mnie o wzajemną obserwację, więc ja już. Czekam na rewanż. ;)
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Nigdy nie testowałam go ale wygląda bardzo "profesjonalnie"
    Będę musiała go sobie zakupić :D
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne zdjęcia ♥ Będę częściej zaglądała
    Zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ooo! Nie słyszałąm o nim, ale nie wiem jak będzie pasował do mojej karnacji. Muszę spróbować :)

    Może wspólna obserwacja? Ja już to zrobiłam :)
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Słyszałam o nim i ponoć jest świetny, ale niestety mam tak jasną cerę że żaden odcień mi nie pasuje :(
    Zapraszam do siebie lebbrosso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajny, głownie dlatego że ma dobre krycie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger