12:41

Choker | ROMWE


Dzisiaj przestawialiśmy czas i zdecydowanie czuję, że ktoś ukradł mi tę jedną godzinę, głównie dlatego, że jest już prawie południe, a ja nadal w piżamie leżę w łóżku i nie czuję, że szybko to się zmieni. Cieszę się, że wczoraj załatwiłam wszytko to co było potrzebne jak na przykład byłam na zakupach i nawet zahaczyłam o otwarcie forever21 w Warszawie. Oczywiście nie stałam w milionowym tłumie przed samym otwarciem tylko po to by zgarnąć 30 procent zniżki. Ja raczej ze zwykłej ciekawości poszłam rzucić okiem na ubrania. Ostatnio zauważyłam, że chodzenie po sklepach nie sprawia mi już tyle radości co kiedyś, głównie przez to, że ciężko jest mi znaleźć to co by mi odpowiadało, albo nawet nie chce mi się niczego szukać gdy widzę jak wszytko jest porozwalane lub kolejka do przymierzalni jest tak wielka, że stanie w niej z jedną rzeczą naprawdę nie ma sensu. Coraz bardziej przekonuje się do zakupów przez internet i dziś nawet mam wam do pokazania moją ostatnią zdobycz. 



Jak ostatnio wam pisałam, że nie byłam zbyt przekonana do kabaretek to tak kolejną rzeczą są chokery. Zdecydowanie nie ma nic do tego jak ktoś je nosi, jednak nie widziałam ich na sobie. Dopiero jak przeglądałam rzeczy na stronie Romwe, ta bluzka, którą wam prezentuję na zdjęciach przykuła moją uwagę, do tego stopnia, że w końcu postanowiłam ją sobie zamówić. Co do samego zamówienia to szło do mnie 3 tygodnie, a gdy otrzymałam paczkę to przeżyłam mały szok. W ogóle nie zdawałam sobie sprawy, że rzecz, którą zamówiłam jest crop topem, ale tu wychodzi tylko mój błąd w czytaniu wymiarów. Szczerze mówiąc na początku nie polubiłam mojego nowego ubrania, głównie przez to, że nie czuję się komfortowo jeśli chodzi o noszenie crop topów. 

Top - romwe (klik)
trousers - stadivarius
sunglasses - SH

Dopiero gdy wszytko ze sobą połączyłam stwierdziłam, że nie jest tak źle i nawet polubiłam ten zestaw, warto też zaznaczyć, że bluzka jest naprawdę dobrze wykonana i co najważniejsze nic nie prześwituje. Chętnie poczytam też wasze opinie - koniecznie dajcie mi znać w komentarzach co sądzicie. Będzie mi też bardzo miło jeśli klikniecie w link i podacie cenę bluzki!

Trzymajcie się!

KLIK

69 komentarzy:

  1. Choker świetny, choć osobiście wolę wiązane :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak moja poprzedniczka, wolę chokery wiązane. Bluzka nie bardzo do mnie przemawia, ale ładnie w niej wyglądasz. Kliknięte - $7,99. :)

    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten choker wygląda jak taka duża wstążka (bez obrazy) oczywiście.
    Jednak reszta stylizacji jak najbardziej na plus :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że masz ten choker za luźny. Ogólnie stylizacja wygląda fajnie. Zazdroszczę figury. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz, bardzo ładna koszulka. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, super koszulka :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju świetna jest ta bluzka i może już to pisałam ale masz świetną figurę :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz, lubię czarne zestawy :D

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam podobne uczucie, szkoda mi tej jednej godziny :D Ja za chokerami nie przepadam i nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy ma swój styl, jeden nie lubi dresów a drugi nie lubi garnituru, tu tak samo, ty lubisz coś tam a druga lubi leginsy na przykład, Pozdrawiam Świetna sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka cudo <3 Bardzo mi się podoba :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w czerni.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ masz figurę <3 Taka szczuplutka ;) Pięknie Ci w czerni :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta bluzka ;) Świetnie wszystko połączyłaś ^^
    Mi także coraz mniej podoba się chodzenie na zakupy po galeriach, jest strasznie dużo ludzi i rzeczy są zazwyczaj słabej jakości. Wolę kupować z mniejszych firm, które szyją ubrania lepszej jakości, mimo to że są czasem droższe.
    Kilknęłam w linka :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam to samo. Kiedyś chodziłam po sklepach i sprawiało mi to radość, a teraz.. Mam ochotę jak najszybciej stamtąd wyjść. Dawno nie znalazłam niczego co by mnie zachwyciło w sklepie stacjonarnym, a jeśli już, to w jakiejś odlotowej cenie. Ładna stylizacja :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, nie miałam pojęcia że otworzyli w Warszawie forever21, myślę, że może kiedyś odwiedzę ten sklep jak będę przejazdem w stolicy, bo podobają mi się ich ubrania. Wyglądasz świetnie na zdjęciach, pasuje ci ten choker ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba! :) świetnie prezentujesz się w takim total black. Bluzka bardzo ładna, nawet mimo tego, że jest taka krótka ;) wygląda na Tobie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka jest super :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też czuję, że ukradli mi tą godzinę.. Dzisiaj prawie zaspałam do pracy ^^
    Co do bluzki to bardzo fajna! Ostatnio robię zakupy tylko przez internet :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. All Black ♥Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil *

    OdpowiedzUsuń
  21. Super bluzeczka i pieknie wyszłas na zdjęciach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w tej bluzce! Jest bardzo elegancka!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. całość w czerni zawsze spoko :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzka jest cudowna, ślicznie w niej wyglądasz, ale najważniejsze, żebyś ty się w niej dobrze czuła!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam czarny, więc ten outfit skradł moje serce ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wygląda ta stylizacja. Ja też ostatnio zauważyłam, że wolę zamawiać rzeczy przez Internet niż kupować stacjonarnie :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też ostatnio zauwazyłam, ze chodzenie po sklepach mi się trochę znudziło, ale to chyba dlatego, że czasami nic ciekawego nie można znaleźć, a jeśli już to często mi się zdarza, że dana rzecz źle na mnie lezy

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. W internetowych sklepach jest więcej różnorodności. Ładne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz super Kochana, buziaki! <3

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialnie wyglądasz! Mi też ostatnio chodzenie po sklepach nie sprawia przyjemności i wolę robić zakupy przez internet, bo tam nie ma problemu ze znalezieniem rzeczy :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz rewelacyjnie:) Czerń to chyba każdemu pasuje :D
    Nie pamiętam, kiedy ostatni raz robiłam rzeczy w sklepie stacjonarnym. Ostatnio też preferuje Internet.

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzka wygląda super :D JA nawet czasem jak mierzę się to wydaje mi się że wszystko będzie ok a potem też się okazuje że wszystko meega króciutkie:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna od razu odeślę go do Twojego zestawu- to wlasnie dzięki temu, że ta czerń różni się odcieniami i fakturami jest mega stylowo - super całość :)

    choker i bluzka bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny ten top, ja chyba nie potrafię określić jednoznacznie czy mi się ten trend podoba czy nie :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwielbiam mieć nowe rzeczy w szafie,ale nienawidzę chodzić po sklepach lecz w dzisiejszych czasach jest na to łatwy sposób-internet.
    Zapraszam na nowy post
    http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. To prawda, całość nie wygląda źle, ale jeżeli chodzi o czas i porę - wiosenną, to wydaje mi się za ciemno i czarno. Przełamałabym to jakimś delikatnym kolorkiem, ale wręcz przeciwnie - jaskrawym ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale masz długaśne nogi! Super ten choker! Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz cudowną urodę! ;)
    A co do chokera, sama w nich chodzę, ale nie wiem czy odważyłabym się na taki duży :D Tobie pasuje ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacja w moim stylu, podoba mi się :)

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny wygodny look :) Masz bardzo ciekawy model okularów!
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super! Zostawiam follow i zapraszam do mnie: http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zawsze świetnie. Bardzo ładne zdjecia! Blog powala na łopatki. Jest u Ciebie coś innego niż na innych blogach, dlatego jestem tu już kolejny raz, już tak szybko nie uciekne;) Perfecto! http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super !! :) Ale brakuje mi tu uśmiechu ! :D Proszę szybciutko się uśmiechnąc!!! :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja do chokerów się chyba jednak nie przekonam :) Z twoją figurą powinnaś nie mieć żadnych problemów z noszeniem crop topów :) Wyglądasz świetnie!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Kliknęłam tylko jak zwykle zapomniałam napisać :)
      6.99$ :)

      Usuń
  47. Wyglądasz świetnie! Bardzo Ci pasuje ta stylizacja, w ogóle jest super, taka z charakterem :) A bluzeczka jest genialna :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Chockery uwielbiam. Fakt nie każde, ale staram się być otwarta na nowinki :P

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  49. Super stylizacja! Pięknie to wygląda <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  50. Stylizacja bardzo mi się podoba :) Jednym słowem nic dodać, nic ująć ^^ Sama preferuję zakupy przez internet ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. you look amazing dear :D love all combo :D

    I'm new GFC follower <3 Hope you can follow me back <3

    NEW OUTFIT POST | Hello Dear Friend, I Hope You’re Well.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale masz długie nogi i śliczną figurę - zazdroszczę! *-*
    Ja również uwielbiam różnego rodzaju chokery, dlatego zakochałam się w Twojej koszulce.

    MÓJ BLOG - POWROT PO DLUGIEJ PRZERWIE

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja w ogóle nie jestem "za" kupowaniem w sieciówkach, uwuelbiam iryginalne rzeczy, których nie zobaczę u połowy miasta :) ładna stylizacja :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo ładna stylizacja <3
    Bluzka mi się spodobała, kliknięte :)

    Zapraszam:*Odwdzięczam się za każdą obserwacje:d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja ogólnie nie lubię chodzić na zakupy, ponieważ jestem dość wybredna jeżeli chodzi o ubrania i jak widzę, że prawie wszystkie ubrania są takie same, bo w sumie dzisiaj większość dziewczyn chodzi tak samo ubranych, to mi się chcę rzygać. Dlatego również przerzuciłam się na zakupy w internecie.
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładnie wyglądasz ❣

    OdpowiedzUsuń
  57. Bluzka wygląda całkiem fajnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  58. Super stylizacja ! Jak dla mnie bomba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super stylówka!:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger