23:29

Fishnet


Chciałabym móc napisać, ze w ten weekend była piękna wiosenna pogoda, która aż zachęcała by wyjść z domu i cieszyć się słońcem, jednak jedyne co zapamiętałam z tych dni to jak skutecznie uciekać przed deszczem, albo jak zmieniać swoje plany wraz z pojawieniem się w sekundę ciemnych chmur na niebie. Miało to też swoje plusy jak na przykład przyśpieszony wypad do kina i ogarnięcie małego nieporządku w szafkach, co zawsze jest jakimś drobnym sukcesem. Kolejnym czym mogę się pochwalić jest  to, że nauczyłam się zasad projektowania mieszkań (co oczywiście jest kolejnym cudnym i bardzo potrzebnym na moim kierunku przedmiotem) jednak myślę, że ta wiedza może mi się przydać w przyszłości, ale trochę martwi mnie fakt, że ktoś będzie oceniał moje rysunki, a jeśli mam być szczera to rysowanie nie jest moją mocną stroną, albo inaczej... nie przez każdego może być zrozumiane. 

T-shirt - PLNY
Cardigan - New Look
Trausers - H&M
fishnet - Gatta
Shoes - Adidas

Ostatnio też wszędzie królują kabaretki. Ja jeszcze kilka miesięcy temu nie byłam do nich przekonana i bardziej przypuszczałam, że bliżej jest mi do założenia ich na przebieraną imprezę udając, że będę tańczyć kankana niż na ulicę. Jednak wyszło tak, że po przejrzeniu tysiąca inspiracji na blogach i instagramie stwierdziłam, że wyglądają naprawdę fajnie, głównie połączone z porwanymi jeansami i sama postanowiłam sobie je kupić. Dlatego jeśli jeszcze nie macie dość patrzenia jak każdy nosi teraz kabaretki to ja też je dla was mam! Tym razem w połączeniu z czarnymi spodniami i to bez dziur. Chętnie się dowiem jaka jest wasza opinia o kabaretkach i czy też je nosicie? 

51 komentarzy:

  1. U mnie tak samo, cały czas deszcz :/ ostatnio kupiłam te buty i są bardzo wygodne :) ciekawy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też kabertki bardzo się podobają :) Ni emusiałam długo się przekonywać bo kiedyś namiętnie nosiłam hih :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się stylizacje z kabaretkami :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię kabaretki. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, tak pogoda była okropna! Ja tam jednak nadal nie potrafię przekonać się do kabaretek... Chciałabym iść na architekturę, jednak ja i matma to kiepskie połączenie... ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. och, u nas pogoda również nie dopisała. Strasznie wiało i padał deszcz. Ładna stylizacja, podobają mi się kabaretki noszone w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety lub stety wiosna wiąże się z opadami deszczu :) niejednokrotnie obfitymi, jedynie przez trzy miesiące u nas nie pada- a jest to okres zimowy :) ja tam lubie deszcz, bo deszczu zawsze wychodzi słonce :) Wyglądasz pięknie, ja na początku też sceptycznie podchodziłam do kabaretek. Jednak zaczęły mi się podobać i pewnie niedługo takie kupię ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękna urodę :D Zostaję :D Chętnie zaobserwuję dalszy rozwój bloga :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też niestety pogoda nie dopisuje. Jest ponuro i deszczowo.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zaczęły podobać mi się kabaretki, na początku wydawało się mi to dziwne ale myślę, że całkiem spoko stylizacje wyglądają z takim dodatkiem ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu genialna stylizacja <3 te kabaretki wyglądają cudnie
    może obs za obs?
    http://aleksandrajozwiakblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujące zdjęcia i ładna stylizacja! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdj takie klimatyczne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie pogoda w ten weekend była straszna :'(
    sama mam kabaretki i są naprawdę super

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz promiennie Kochana! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kabaretki! Pasują praktycznie do wszystkiego, są cudowne! Obserwuję, świetny blog :)

    Zapraszam vile rose, dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kabaretki :), sama nie posiadam, jednak bardzo mi się podobają. Niestety ostatnio pogoda nas nie rozpieszczała, ale miejmy nadzieję, że weekend będzie słoneczny :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaczynam przekonywać się do kabaretek, prezentujesz trafiony set z ich użyciem ;)
    Co do rysowania, nie martw się ocenianiem przez innych, jeśli to robisz i dobrze się z tym czujesz ;)
    Pozdrawiam :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również coraz bardziej się do kabaretek przekonuję :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jesteś Piękna! 😍 I taka z Ciebie chudzinka Piękna 😘

    Zapraszam do Mnie 😘 --> https://dreamstyleblogger.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie przepadałam za kabaretkami.. :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi kabaretki podobają się tylko w połączeniu właśnie ze spodniami :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakaś Ty śliczna :*
    Piękne zdjęcia <3 obserwuję :*
    Zapraszam: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz piękne wlosy :)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja i zdjęcia, masz super... nos! Tak, ogromnie mi się podoba to rozświetlenie. Jakiego używasz rozświetlacza?
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, strasznie mi miło <3
      Myślę, że to bardziej zasługa korektora true match z loreala :)

      Usuń
  28. ja uwielbiam kabaretki od zawsze i jak teraz patrze ze wszyscy nosza to troche nuda :p ale Ty fajnie to rozwiązałaś! Ja poluje na takie z duzym oczkiem w Gattcie ale ciagle nie ma...

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna stylizacja! :). Takie proste połączenie kolorów uwielbiam :).

    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już zaobserwowałam! :)
    http://obiektywemnakosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super look! Teraz kabaretki są tak popularne ♥♥ Ja jeszcze nie miałam okazji ich założyć ale myślę, że zaczerpnę inspiracji z Twojej stylizacji :)

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja ^^

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    NOWY POST!->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Taaak, kabaretki są mega! Polecam je bardzo i fajnie to wygląda szczególnie z szerszymi spodniami :) Fajny post i ładne zdjecia ;) pozdrawiam
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog :) Super zdjęcia :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ahh ja mam wrażenie, że teraz to nie jest wiosna tylko jakaś jesień...
    Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia <3 U mnie na szczęście ładna pogoda :)
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  37. Również mam w planie zakup kabaretek z jeansami wyglądają obłędnie! Masz bardzo ładny kolor włosów :) Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz, a kabaretki to prawdziwy hit :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny look! Lubię takie "zwyklaczki", a kabaretki dodają charakteru. Wygoda ponad wszystko:)

    Obserwuję i zachęcam do zaobserwowania mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. stylizacja bardzo mi się podoba, ale zachwycam się Twoimi pięknymi włosami :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  41. Pogoda często krzyżuje nam plany, grunt to dobre wykorzystanie czasu :)
    świetna stylizacja :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz bardzo ładnie, ale zdecydowanie Twoje włoski najbardziej przyciągnęły moją uwagę :) są przecudowne! podoba mi się również tło zdjęć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdjęcia mega! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)))
    https://julia0933.wixsite.com/killeroffemininity

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie też kabaretki wyglądają najlepiej ze spodniami! Ostatnio u mnie pogoda nie dopisuje, ciągle pada deszcz, za którym nie przepadam :/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam tak samo, że na początku nie byłam przekonana do kabaretek, ale teraz bardzo mi się podobają ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Chciałabym zobaczyć Twoje rysunki :D kabaretki są super, stylizacja piękna :) Zdjęcia świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rysunki projektow mieszkań nie są ciekawe do oglądania ;P

      Usuń
  47. Jaka chudziutka! :o Ale pięknie się prezentujesz i fajne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger