19:36

Pudełko Liferia


Chyba znowu poczułam święta! A wszytko za sprawą pudełka z Liferia.pl, które właśnie dzisiaj dostałam. Jeśli nie wiecie o co chodzi to już wam szybko tłumaczę. Pudełko Liferia, jest to pudełko do miesięcznego subskrybowania - co znaczy, że jeśli się zdecydujecie to co miesiąc będziecie dostawać właśnie takie pudełko, z przeróżnościami z całego świata do testowania. Chyba najbardziej ekscytującą rzeczą w tym wszystkim jest to, że nigdy nie wiecie co tam się znajdzie więc naprawdę można się pozytywnie zaskoczyć produktami, o których pewnie wcześniej nie mieliście pojęcia. W tym miesiącu kosmetyki, które znalazły się w pudełku mają przygotować nas do wiosny więc znajdziemy tam odświeżające, rozświetlające, relaksujące i upiększające cudowności! Warto zaznaczyć też, że w tym miesiącu są aż 3 pełnowartościowe produkty. 


Pierwszym z nich jest pęseta, której zupełnie nie spodziewałam się w takim pudełku, ale pęset zwłaszcza tych dobrych nigdy nie za wiele, bo nie wiem czy też tak macie, ale ja tak samo jak gumki i wsuwki, gubię też pęsety, więc z tej się ucieszyłam. Ta pochodzi z the vintage cosmetic company i oprócz tego, że jest w cudownym kolorze to jeszcze samo jej opakowanie aż przyciąga żeby ją mieć. Na stronie producenta tego konkretnego modelu nie znalazłam, ale były inne za cenę £8  więc mam wrażenie, że ta mogłaby kosztować podobnie. Z moich małych testów wynika, że jest to moja najlepsza pęseta, świetnie trzyma się ją w ręku i nie ma problemów z wyrywaniem i chwytaniem nawet najmniejszych włosków. 


Kolejnym pełnowartościowym produktem jest wiesiołkowy tonik z naturali. Jeśli mam być szczera to nigdy nie słyszałam o tej firmie i nie widziałam ani jednego produktu. Z tego co zdążyłam przeczytać jest to kosmetyk naturalny, który nie zawiera w swoim składzie alkoholu ani parabenów, a przeznaczony jest do cery nadwrażliwej ze skłonnością do utraty naturalnej wilgoci. W swoim składzie ma między innymi olej wiesiołkowy, olej awokado, olej arganowy, ekstrakt z aloesu, witaminę A i alantoinę, która łagodzi podrażnienia i przyśpiesza regeneracje naskórka. Jego cena to 14 zł. 


Ostatnim pełnowartościowym produktem w pudełku jest płyn micelarny z Balneokosmetyki przeznaczony do skóry wrażliwej i normalnej. Jednym z ciekawszych składników w nim jest wyciąg z kaktusa, który moim zdaniem przekłada się na dość słodki zapach kosmetyku. Sam płyn ma łagodzić podrażnienia i zaczerwienienia, wygładzać i nawilżać no i najważniejsze usuwać makijaż, zostawiając przy tym odświeżoną i rozświetloną cerę. Jego cena to ok. 30 zł. 


Ostatnie dwa produkty są niepełnowymiarowe. Pierwszym z nich jest żel do kąpieli z apple&bears o zapachu grejpfruta i wodorostów. Który na szczęście bardziej pachnie owocami niż glonami, ale z pewnością nie jest to słodki zapach, który spodoba się każdemu. Cena miniaturki to ok. $6. Ostatnim produktem jest krem nawilżający  na dzień do cery normalnej i suchej  z ahava. Cena pełnowartościowego produktu to ok. $23. 


Na koniec mam dla was małą niespodziankę. Jeśli i wy chcecie w tym miesiącu zamówić swoje pudełko, to gdy wpiszecie w komentarzu do zamówienia kod: vanillia_march to dostaniecie 6 darmowy produkt! Myślę, że warto bo jest to pomadka z pirre rene albo odżywczo-nawilżająca mgiełka do włosów z beaver professional! Kod jest ważny do 20.04

87 komentarzy:

  1. Ciekawe są te pudełka, chodź nigdy nie miałam takowego. Jakoś nie przekonują mnie, bo płacąc nie zawsze wiem czego się spodziewać, tym bardziej że nigdy nie wiadomo co jest w środku.. Fajna niespodzianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych rzeczy ale wydaja sie byc fajne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pęseta jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Wszystko przejrzyste i ciekawie opisane. Zapraszam do siebie :)
    http://theworldofmakeup.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel pod prysznic i płyn micelarny zdecydowanie mnie zainteresowały :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe pudełeczko:D
    Interesujące kosmetyki :D Nie miałam z nimi do czynienia:)

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także gubię pęsety. Ta prezentuje się naprawdę dobrze. świetne pudełko!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa zawartość ;-) Lubię Liferię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobała mi się ta pęseta, jest taka ładna :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hello dear, congratulations on your blog, your posts are really interesting !!! I wait in my blog, I just wrote a post dedicated to the beauty of our hair.
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna zawartość :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/newchiccom_13.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne pudełeczko!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o takich pudełkach :) Ciekawa sprawa. Ja też gubię pęsetki na potęgę xD
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio słyszałam o tym pudełeczku na snapie jakiejś vlogerki, bardzo spodobało mi się. Najbardziej ciekawi mnie ten żel :)
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Także otrzymuję te pudełeczka od jakiegoś czasu i powiem szczerze, że za taką cenę to jestem na prawdę mile zaskoczona jakością produktów oferowanych przez tą firmę jak i estetyką paczuszek.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli mnie zaobserwujesz i zostawisz po sobie komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam już o wielu pudełeczkach, ale o tej marce jeszcze nie.
    Ciekawe produkty :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna zawartość pudełeczka ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam pudełek tego typu, ale ciekawy pomysł :D

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie słyszałam o tym pudełku. Ale fajna zawartość :)

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam nigdy o tych pudełkach :O ale produkty bardzo ciekawe :)
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Również nie słyszałam o takich pudełeczkach, ale wydaje się ciekawe, a na pewno interesujące! :)
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejna pozytywna opinia na temat tego pudełka :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. tez mam pudełeczko :) jestem bardzo zadowolona z płynu micelarnego - akurat mi się skończył :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja siostra jest fanatyczką kosmetyków, pewnie by się jej spodobało :D

    Ja natomiast dzisiaj dołączyłem do blogsfery, jest to mój pierwszy blog i póki co nie mam zbyt wielu czytelników, zachęcam i Ciebie do zaglądnięcia na mój blog, a także inne SOCIAL MEDIA:

    http://anonastolatek.blogspot.com
    Instagram - Anonastolatek
    FanPage - Anonastolatek

    Pozdrawiam i miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szczerze mówiąc osobiście nie przepadam za takimi pudełkami :) jeśli chodzi o kosmetyki mam swoich faworytów i do zmian trudno mnie nakłonić :) staram się nie gromadzić rzeczy, a otrzymując pudełko jest to nieuniknione :D miłego używania ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnie dwa produkty wydają się być ciekawe :D

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa zawartość, muszę w końcu zainwestować w tego typu pudełko :)

    vile rose ☾

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka świetna zawartość pudełka. Każda kobieta ucieszyłaby się z takiego prezentu. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Tonik wygląda super! Takie pudełka to fajna niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak sie lubi niespodzianki, to takie pudeleczko to super pomysl :)
    http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe pudełeczko. Część z tych kosmetyków poszukam w sklepie, albo skorzystam z kodu rabatowego i sama zamówię takie pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O, być może przetestuję płyn micelarny, bo wciąż szukam idealnego :)

    youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. No tak święta kojarzą się z dostawaniem prezentów, jednak ja bardziej czuję tę magię, gdy dostaję je w te bardziej magiczne święta Bożego narodzenia :)

    Wesołych Świąt!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne takie pudełko :D Zawsze może przyjść coś bardzo fajnego :D Ciekawe produkty :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogólnie to nie lubię takich niespodzianek, wolę sobie kupić to co potrzebuję. Natomiast te pudełko jest fajne :) Akurat muszę zakupić sobie płyn micelarny i tonik :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe produkty. Sam z chęcią chciałbym mieć parę z nich.
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszałam o tym pudełku, ale rzeczy wyglądają ciekawie ;)
    pęseta jest super ;>

    OdpowiedzUsuń
  39. Uważam to samo, że najlepsze jest to, że całe to pudełko jest wielką niespodzianką:D Można się zaskoczyć jakie fajne produkty są w środku:D
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe kosmetyki :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeszcze nigdy nie zamawiałam żadnego pudełka. Muszę się w końcu skusić :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba pierwszy raz widzę to pudełko. Ja jakoś nadal nie bardzo się do nich przekonałam. Boje się, że więcej będzie w nim kosmetyków których nie użyje, niż takich które mi się przydadzą :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. great post! love it!
    happy easter :)
    Kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie pudełko z niespodzianką w środku jest dosyć fajne, ale w tym wypadku chyba wolałabym nie ryzykować :) Mam swoje sprawdzone produkty i się ich trzymam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo zachęcający post do kupna takiego pudełka :D

    http://reggae-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurcze fajne takie pudełko, w sumie najlepsze jest chyba to, ze nie wiadomo co się trafi :) z pęsetami mam tak samo jak ty, ciągle się gubią xD
    Sleep0walker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nawet spodobała mi się zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy nie miałam takiego pudełka, ale zawsze o tym myślałam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Słyszałam o takich pudełkach do zasubskrybowania :D tylko nie koniecznie o tej nazwie. Naprawdę fajna sprawa bo można przetestować kosmetyki, których być może normalnie by się nie kupiło :) poznać nowości i ciekawostki!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawa sprawa z takimi pudełkami. Może sama zacznę swoją przygodę z nimi ;)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. jaka świetna zawartość pudełka

    OdpowiedzUsuń
  52. nigdy nie slyszalam o tych pudełkach, ale ma ciekawą zawartość, szczegolnie zainteresowal mnie plyn micelarny i żel pod prysznic

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Niezłe pudełko, myślę, że produkty są naprawdę ciekawe :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. nie słyszałam o tych pudełeczkach ;) produkty wydają się super ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  55. Love it soooo much! Cute post.

    Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤
    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne są te pudełka, bo możesz przetestować mnóstwo nowych kosmetyków nie wydając na nie fortuny. Pomimo, że zawsze mnie one ciekawiły, to nigdy jeszcze nie skusiłam się żeby sobie takie zamówić.. może kiedyś ;)

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Produkty są przydatne ^^ Takie pudełeczko to świetna sprawa :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Już kiedyś chciałam zamówić beglossy :) Fajne są taakie pudełka, nigdy nie wiemy co się będzie tam znajdować :)
    https://kosmetykomaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ooo, widzę wiesiołek, to musi być fajnie. Stosowałam kiedyś na skórę w formie tabletek i rzeczywiście daje niezłe wzmocnienie. Gdzieś kiedyś dorwę taki tonik, może podziała podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Super produkty :)
    może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Nigdy nie słyszałam o tym pudełku ale z chęcią wypróbuję 😍



    Zapraszam do mnie
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Lubie takie pudełeczka. :) Zawartość świetna.

    OdpowiedzUsuń
  63. Nice products :D


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Zawartość pudełeczka bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten wiesiołkowy tonik to chyba coś dla mojej skóry, która wiecznie sie wyszusza i traci wilgoć. nigdy nie słyszałam o tej firmie ale będę się za tym rozglądać, może być pomocna ;d

    zapraszam

    http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeśli ktoś lubi testować różne kosmetyki i niekoniecznie trzyma się kilku ulubionych produktów, to takie pudełeczko jest bardzo fajną opcją :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawe produkty :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie znam tych produktów ale są bardzo zachęcające :*
    Pozdrawiam :)

    http://dominikawozniakfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Nigdy o takim czymś nie słyszałam! :)

    Obs=obs?
    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Wohooooooooooooooooooooo! Rzeczywiście nieźle cię obdarowali. Święty Mikołaj w kwietniu :-) Sporo tego,ale nie dla facetów :-) Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam do siebie www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. hhahah ja też gubię pęsety i gumki do włosów <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  72. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    instagram.com/weronikawachowiec
    facebook.com/veronicalucy

    OdpowiedzUsuń
  73. Nigdy nie słyszałam o tym pudełeczku, ale wygląda na ciekawe :D
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  74. nie znam tej firmy kosmetykow, jednakze ich opakowania wygladaja niezwykle obiecujaco i kuszaco- same plusy ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger