10:51

Maxi Skirt | Rosegal


Zdecydowanie jestem typem dziewczyny, która jakby mogła to przechodziłaby w spodniach całe swoje życie, bo nie ukrywajmy są o wiele wygodniejsze niż spódnica czy sukienka, plus nie powodują, że nawet najmniejszy podmuch wiatru sprawia, że mam wrażenie, że zaraz każdy będzie mógł poznać kolor mojej bielizny. Jednak ostatnio poznałam dużą zaletę noszenia spódnic maxi, oprócz tego, że ładnie wyglądają i wydłużają sylwetkę to jeszcze są naprawdę komfortowe w noszeniu. Tą ostatnią zaletą kupiły mnie najbardziej i tym samym moja nowa spódnica znaleziona na Rosegal stała się moją ulubioną rzeczą do noszenia zwłaszcza w te dni kiedy wyjście na zewnątrz grozi rozpuszczeniem. Przez to, że jest z wysokim stanem pozwala mi ją łączy z trochę już zapomnianym przeze mnie crop topem, który miałam zamiar nosić w zeszłe wakacje, ale później stwierdziłam, że nie jest to rzecz, w której czuje się dobrze. Teraz wychodzi, że połączenie dwóch rzeczy, w których nigdy wcześniej nie czułam się komfortowo dało mi ulubioną stylizacje - czy to nie zabawne? Buty które wybrałam możecie pamiętać z poprzedniego posta - białe espadryle. Noszone w słoneczny dzień podzieliły moją stopę kolorami na pół, przez co oficjalnie poczułam wakacje. Choć do tych jeszcze daleko, a przede mną jeszcze miesiąc egzaminów, dlatego możecie trzymać za mnie kciuki, a bardziej za to by moja motywacja do nauki się zwiększyła, bo ostatnio jest tym mniejsza im więcej rzeczy mam do zrobienia. Teraz biegnę cieszyć się swoim weekendem, który w tym tygodniu zaczął się już w środę. haha. Miłego dnia! 

crop top - terranova
spódnica maxi - rosegal
bransoletka - eprezenty
espadryle - new look
zegarek - allegro


FOLLOW ME ON INSTAGRAM


81 komentarzy:

  1. Stylizacja w letnim klimacie, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Śliczna spódnica :) Na upalne dni idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie komponuje się z tym crop topem ;) U mnie spódnica maxi z chińskiego sklepu okazała się koszmarkiem :D I chyba zrezygnuję z takiej długości, bo jestem zdecydowanie do maxi za niska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, uwielbiam te sukienki ale niestety jestem za niską i za gruba by dobrze w nich wyglądać ale tobie bardzo pasuje :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) całość kojarzy mi się z wakacjami ;) również lubię takie spódnice :) życzę Ci owocnej nauki ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie i masz piękne włosy, których bardzo Ci zazdroszczę <3
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! :)

    Zapaszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/05/new-things-from-newchiccom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w spódniczkach ;) Noś je jak najczęściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódnica :) Pasuje Ci !
    Obserwuje :)
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, sukienki czy spódnice nie są najwygodniejsze
    zwłaszcza gdy jest wietrzny dzień i trzeba trzymać na kiecce
    cały czas ręce :) maxi to super rozwiązanie, sama mam dwie
    takie sukienki w szafie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się długie spódnice i sukienki ale tak bardzo źle się w nich czuje kiedy mierzę że szok. Chyba muszę zrobić kolejne podejście bo bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna spódnica, uwielbiam taką długość na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne są spódnice maxi, chyba muszę się w końcu do nich przekonać :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Z praktycznego punktu widzenia również najchętniej wybieram spodnie. Ale w upały ciężko w nich przetrwać. :) Piękny strój! Genialna spódnica i espadryle. :) Pozdrawiam (i obserwuję). :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swojego czasu też uwielbiałam spodnie i nie wyobrażałam sobie założenia sukienki na co dzień... Teraz jednak swobodnie w nich śmigam :D
    Jeżeli chodzi o spódnice maxi, to to nie dla mnie - ale Ty wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja! ;-)
    Ja też uwielbiam chodzić w spodniach, bo są wygodne i praktyczne, ale jednak podczas lepiej sprawdzają się spódniczki i sukienki.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bym przechodziła chętnie całe życie w spodniach :D
    Bardzo fajna stylizacja :)
    Śliczna spódnica :D

    Odwdzięczam się za obserwacje :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Tobą w 100% i muszę przyznać, że nie widziałam jeszcze takiego kroju spódnicy :) Jest cudowna.
    Pozdrawiam!

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym wyglądać korzystnie w takiej długości spódnicy :C

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, choć ja jak narazie nie moge się przekonać do noszenia spódnic maxi, źle się w nich czuje, a bardzo mi się podobają na kimś ;) mam już chyba trzy w swojej szafie, i za kazdym razem mówie sobie, że w tej bede chodzić !

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie w niej wygladasz, pasuje Ci :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna spódnica... choć nie dla takiego krasnala jakim jestem ja :). Ale Tobie bardzo pasuje i jest praktyczna :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie w niej wyglądasz! Ja jakoś nie mogę się przekonać do noszenia spódnic typu maxi, choć u innych dziewczyn bardzo mi się podobają :)
    Obserwuję :)
    www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Niedziwię się dlaczego ta spódnica jest ulubieńcem na te dni. Nie dość, że wyglądasz super, to pewnie dobrze się sprawdza !!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do odwiedzenia moich " czterech ścian " w internecie http://nalalands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam spódnice i sukienki <3 W nich nigdy nie jest mi gorąco w lecie :D
    Stylizacja bardzo mi się podoba ;)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie noszę takich spódnic, ale po twoim poście przekonałam się do nich! Świetnie wyglądasz.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz i masz bardzo ładną figurę :)
    Stylizacja idealna na upalne dni :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie wyglądasz w tej spódnicy :)
    Ja teraz ciągle chodzę w sukeinkach i spódniczkach, bo jest tak chłodniej chociaż trochę :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and
    instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow
    back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja , osobiście nie czuję się najlepiej w maxi spódnicach , czy sukienkach , ale Tobie bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nigdy nie posiadałam spódnic maxi. Raczej mnie do nich nie ciągnęło, ale przyznać muszę, że sylwetka ładnie się prezentuje w takiej spódnicy.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. spódnicczka jest rewelacyjna, model bardzo podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna ta spódniczka, mam identycznie odczucie jeżeli chodzi o noszenie sukienek czy spódnic, też zawsze się boję, że ktoś coś zobaczy :P
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genualna jest ta spódnica ! Dobrze ze Tu wpadłam bo polowalam od dawna na takie espadryle już wiem gdzie probowac(;
    Zapraszam do mnie!http://belikesnowbeautifulandcold.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz zjawiskowo ;) spódnica cudowna ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  37. Get new ideas for Long Hairstyles for Round Faces and you want more fashion styles
    ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  38. fajna spódnica choć nie dla mnie:-)
    Bluzka mi się podoba najbardziej :-)
    Trzymam kciuki ;-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz! Tak lekko i promiennie:*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. super spódniczka, zdjęcia śliczne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Podobasz mi się w tej spódnicy .
    Uwazam że Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. sukienki maxi sa najlepsze :D szczególnie do pracy <3
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    www.ylali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba! Świetne zdjęcia! Sama jakoś niezbyt jestem przekonana do takich spódnic :/ Pozdrawiam! ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam takie maxi spódnice! sama mam dwie i są świetne!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Spodnica , cudowna <3 Lecz wole spodnie ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://karolinyaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Spódnica bardzo ładna :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze myślałam, że długie spódnice czy sukienki bardzo skracają nogi. U Ciebie ta stylizacja wygląda pięknie :). Też mam masę nauki, więc postanowiłam wrócić do bloga. Student przed sesją to i pustynie by zamiatał!
    Pozdrawiam i zapraszam (klik)! Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
  48. Stylizacja w letnim klimacie i to mi sie podoba. Ogólnie spódnica jest bardzo ładna i myślę, ze sama bym taka założyła;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Dołączam się do osób, co całe życie chodzą w spodniach i legginsach (chociaż ostatnio, o dziwo, gustuję również w sukienkach) - też wolę nieco dłuższe spódnice, może nie do kostek, ale powiedzmy rozkloszowane/obcisłe za kolano. :)
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://www.przygodyashley.net/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ostatnio strasznie mi się spodobały te spódnice maxi. Obawiam się tylko tego, że mogę źle w nich wyglądać, bo jestem niska :)

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękna stylizacja!
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowna spódnica! Super styl!

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna spódnica :) obserwuję :) klik
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Prześliczne zdjęcia! Uwielbiam rzeczy w bialo czarne paski. Super spodnica i pieknie w niej wygladasz! Super outfit :) buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też raczej preferuje spodnie, masz racje z tą spódnicą, może być fajnym rozwiązaniem ale siebie jakoś w niej nie widzę, może kiedyś się przekonam.
    Ale tobie w niej ślicznie!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja jakieś dwa lata temu bardzo lubiłam takie spódnice maxi, ale potem z nich zrezygnowałam. Może i jestem wysoka (1.80cm), ale mam też bardzo szerokie biodra i nie wygląda to zbyt dobrze :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. W sezonie letnim uwielbiam nosić spódniczki, chociaż wrażenie o bieliźnie też mi często towarzyszy :D Spódnica maxi w twoim zestawie i na twojej figurze wygląda świetnie!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Mega Ci pasuje ta spódniczka:) Ja za długimi nie przepadam, chociaż jestem wysoka i mogłabym bez problemu nosić:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale świetna ta spódnica! Z resztą, cała stylizacja prezentuje się świetnie :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale ładna jest ta spódnica, idealna na lato. Ogólnie ładny strój ^^


    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. You are so pretty! The skirt looks perfect on you and you have really beautiful hair!
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo Ci ładnie w spódnicy, wyglądasz rewelacyjnie :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji
    trzymam kciuki żeby motywacja do nauki się zwiększyła ^^
    Poklikane ♥


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna spódnica. Rosegal ma bardzo ładne ubranka :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczna sukienka! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Lovely skirt! Nice outfit! ❀

    Wanna follow each other? Lemme know :)

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpowiedzUsuń
  69. fajna ta spódnica, podoba mi się jej asymetryczność :3
    kliknięte :)
    w mojej szafie brak spódnic maxi:/ale taką asymetryczną chętnie bym ponosiła, bo wydłuży sylwetkę i jeszcze pokaże nogę :P
    pozdrawiam, zapraszam :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/jak-kupowac-w-lumpeksach.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczna sukienka

    Zapraszam do mnie
    Kiwiteachaboutart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger