17:41

Photo Diary : Urodziny i Majówka


Tak stało się! Niedawno skończyłam 21 lat i wbrew pozorom nie stałam się bardzo ogarniętym i dojrzałym człowiekiem, jak zawsze myślałam, że ludzie w tym wieku są. Za wiele w sumie się nie zmieniło, no chyba, że wliczymy w to fakt, że stałam się w pełni pełnoletnia i gdybym chciała się wybrać do Stanów to mogłabym robić tam wszytko co tylko chce - teraz już całkowicie legalnie. Moje tegoroczne urodziny różniły się znacznie od zeszłorocznych, które spędziłam w Disneylandzie (link do posta macie tu) ale to też był kolejny super dzień, w końcu odkryłam tajniki wirtualnej rzeczywistości i spędziłam ten dzień w gronie najbliższych. Na swój główny prezent musiałam chwilkę poczekać bo był to wyjazd do Władysławowa na majówkę. Choć pogoda chciała nam trochę pokrzyżować plany, a ja dzień przed wyjazdem leżałam bez energii w łóżku zażywając leki to i tak zaliczam wyjazd do udanych. 






W końcu jak tu narzekać skoro codziennie mogłam leżeć na plaży i patrzeć na morze, zdecydowanie nie ma nic lepszego na zrelaksowanie się głównie po tym jak zdecydujecie się pójść do wesołego miasteczka, na jedną z najgorszych atrakcji, gdzie już w połowie wszyscy krzyczą że chcą koniec. Nogi z waty gwarantowane, ale to, że jesteście nad morzem rekompensuje wszytko. W sumie miał to być tylko mały wstęp przed Energylandią, więc życzcie mi powodzenia! 

Ostatniego dnia mieliśmy wybrać się na wschód słońca, jednak zamknięta brama w miejscu, w którym mieszkaliśmy trochę pokrzyżowała nam plany, za to wieczorem wybraliśmy się na zachód i tak pożegnaliśmy morze. 

A wy jak spędziliście swoją majówkę?

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

50 komentarzy:

  1. Fajnie, że w stanach pełnoletność jest od 21 roku :D Także teraz możesz lecieć i szaleć, haha! Ja swoją majówkę spędzam w domu, za bardzo wietrznie i deszczowo :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją majówkę spędzałam w domu i nie miałam jakiś planów, a raczej nadrabianie zaległości z poprzednich tygodni szkoły s których nie byłam obecna. Ciesze się, że wyjazd ci się udał i fajnie, że w stanach juz jesteś całkowicie pełnoletnia ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnie zdjęcie jest cudowne po prostu!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/05/i-just-wanna-be-part-of-your-symphony.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam urodziny w majówkę :D Wszystkiego Najlepszego :D Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w majówkę tylko prezent, urodziny miałam trochę wcześniej :)
      Dziękuje <3

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia! Mam tę samą czapkę ;) hehe. Ja w Majówkę jeździłam na rowerze cały dzień i udało mi się pokonać 40 km

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Śliczne zdjęcia, Moja Majówka minęła zwyczajnie.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepsze :) Piękne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Kurcze w sumie Ci wieku zazdroszczę!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.htm

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego i Spełnienia marzeń kochana :D
    Bardzo ładne zdjęcia :D Ja we Władysławowie byłam w ostatnie wakacje. Bardzo ładne miejsce !

    Pozdrawiam,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainspirowałaś mnie do kupienia takich balonów :D, też chcę do Energylandii.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne urodziny, chciałabym też takie- ale najważniejsze że wśród bliskich! Spóźnione wszystkiego najlepszego, spokoju i pogody ducha! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione wszystkiego najlepszego :) Też bym chciała móc tak spędzić urodziny, kocham morze i najchętniej wylegiwałabym się na plaży :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia marzeń!
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego ;* niech się spełniają Twoje marzenia :)
    piękne zdjęcia, a zachód słońca zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione, ale Wszystkiego Najlepszego :D Naprawdę świetnie spędzone urodziny, też chciałabym tak swoje przeżyć :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mojowke spedzilam w domku, w gronie znajomych ;p takze bylo fajnie :D
    a co do twojego wypoczynku, widac ze sie swietnie bawilas! to ostatnie zdajecie zachodu slonca- SZTOS

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego i życzę legalnego już napojenia się procentami w Stanach haha
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/05/sunny-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym spędzić swoje urodziny w taki sam sposób. Niestety 7 czerwca to ja posiedzę sobie w pracy :)
    Wszystkiego co najlepsze :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin! Same najlepsze życzenia :) piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia! Ja swoją majówkę spędziłam w domu - nic nowego :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego! Świetne zdjęcia :) Ja majówkę spędziłam z moją internetową przyjaciółką :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękna stylizacja na tle morza <3
    odwiedź mojego bloga: NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny ten zachód - szkoda, że pokrzyżowali wam plany. Zawsze chciałam dostac na urodziny takie złote balony! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat, sto lat! :p
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Noe wygladasz na 21 lat dałabym ci max 19 ! Swietne zdjęcia bardzo ladnie wyglądasz!


    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, dziękuje :) <3

      Usuń
  28. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! :)
    Ostatnie zdjęcie jest strasznie ładne, piękny widok

    W wolnej chwili zapraszam do nas:
    ***KLIK***

    Pozdrawiamy, xxx

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego!
    Piękne zdjęcia masz z tej majówki tylko szkoda, że to nie wschód słońca a zachód. Jednak to pierwsze jest znacznie delikatniejsze kolorystycznie :)

    http://vienatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia :) Widać wspaniale się bawiłaś. Przesyłam spóźnione życzenia urodzinowe ! Wszystkiego dobrego :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. My majówkę spędziłyśmy odpoczywając w domu :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne fotki:)
    Wszystkiego Najlepszego :*
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  34. Te zdjęcia są przecudowne. Kocham morze i jest to miejsce przy którym zawsze się najlepiej relaksuje :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego!
    Ja całą majówkę przesiedziałam w domu z chorobą. Zazdroszczę,też bym pojechała nad morze, dawno nie byłam :)
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. To wszystkiego co najlepsze! Z roku na rok wydaje nam się, że kolejne urodziny będą poważniejsze, ale przecież nie liczba decyduje o naszym usposobieniu :).
    Ostatnie zdjęcie genialne *.* świetny prezent dostałaś :D fajnie, że znalazłaś energię na cieszenie się majówką ;)
    moja to nic szczególnego, upłynęła na przygotowywaniu się do matury xd
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja swoją spędziłam dosyć leniwie ze znajomymi ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja kończę w listopadzie 21 lat i również nie czuję się jakoś dojrzalsza :D.
    Pi,ekne zdjęcia :). Ja majówkę spędziłam w domu i byłam na koncercie zespołu LemON.
    Mój blog. KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia! *.*
    Świetny blog! <3
    Może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego najlepszego! :)
    Pozdrawiam,
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego najlepszego !!!
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. No to miałaś bardzo udaną majówkę! Wszystkiego najlepszego - spóźnione ale szczere :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia. :)
    Ja 1 i 3 maja spędziłam w domu, a 2 wybrałam się na zakupy. Tak się złożyło, że czwartek też miałam wolny i mogłam spotkać się z koleżanką, której dawno nie widziałam.

    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. spóźnione sto lat ! :)
    ja spędziłam w domu, bo sie rozchorowałam :/

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny zachód! nie ma nic lepszego, żeby się zrelaksować niż szum morza...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger