16:19

Pomysł na prezent | ePrezenty

Też tak macie, że gdy przychodzi czas na kupowanie prezentów to wszystkie super pomysły uciekają wam z głowy? Ja zdecydowanie zaliczam się do tych osób, dlatego możecie sobie wyobrazić czym moje myśli były zajęte przez połowę maja. Oprócz Dnia Matki, który jest już jutro w tym miesiącu jest jeszcze kilka okazji, na które z pewnością powinnam mieć prezent. A dla tych co pamiętają moją dość dużą niechęć do zakupów stacjonarnych, chyba nie będzie niczym dziwnym jak teraz opowiem wam o stronie która pomogła mi nie świecić oczami, gdy przyjdzie ten czas na dawanie prezentów.

Mowa tu o stronie ePrezenty, która jest moim wybawieniem i jestem pewna, że każdy z was znalazłby tam coś interesującego. Jak dla mnie - czyli osoby, która nie miała praktycznie pomysłu na prezent - idealne okazały się kategorię, gdzie można znaleźć coś dla mamy, babci, dziadka, brata, chłopaka i wszystkich innych, o których w tym momencie pomyśleliście. Ja głównie skupiłam się na prezentach dla mamy więc najwięcej czasu spędziłam w kategorii Dzień Matki, artykuły kuchenne i biżuteria. Kolejną rzeczą, którą byłam strasznie podekscytowana to możliwość spersonalizowania każdego mojego prezentu, co moim zdaniem czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym, bo kto nie ucieszyłby się z takiego prezentu? Od razu powiem, że jeśli myślicie, że takie prezenty kosztują bardzo dużo, to wcale tak nie jest, bo ceny są naprawdę w porządku i jestem pewna, że znajdziecie tam coś na każdą kieszeń. Do tego prezenty są wysyłane do 78 godzin więc też nie musicie na nie czekać wieczność.


Pierwszą rzeczą, którą wiedziałam, że muszę uwzględnić w prezencie dla mojej mamy to funkcjonalność, dlatego w pierwszej kolejności odrzuciłam wszystkie ozdobne rzeczy, które tak naprawdę cieszyłyby tylko oko i skupiłam się na tych rzeczach z których moja mama miałaby jakikolwiek pożytek. Dlatego gdy zobaczyłam kubek termiczny, który przyznam się, że w pierwszym momencie ujął mnie tym, że jest po prostu śliczny, to wiedziałam, że to będzie idealny prezent, zwłaszcza, że moja mama już kilka razy mówiła, że powinna sobie taki kupić. Napis na nim też jest świetny, bo jakiej mamie nie zrobiłoby się miło gdyby taki zobaczyła? Jeśli chodzi o wykonanie to też nie mam się do czego przyczepić, bo kubek jest wykonany ze stali nierdzewnej, a na samą trwałość napisu strona daje wieczystą gwarancję - więc jak tu im nie wierzyć.


Kolejną rzeczą, którą wybrałam to atomizer do perfum, który idealnie sprawdzi się w podróży jak i do torebki, bo kto nie chce zawsze pięknie pachnieć, a chyba przyznacie mi rację, że noszenie całego flakonika perfum nie zawsze się sprawdza plus może się źle skończyć. Ja wybrałam kolor różowy, głównie kierując się tym, że będzie widoczny w torebce o wiele bardziej niż czarny. W tym prezencie również skorzystałam z możliwości graweru - bo czemu nie, skoro to nic nie kosztuje, a cieszy.


Ostatni prezent to prawie jak nie prezent, chyba że uznamy, że jest ode mnie dla mnie za...wybranie prezentów dla mamy? Jednak nie mogłam sobie odmówić zamówienia tej bransoletki bo gdy tylko ją zobaczyłam to wiedziałam, że ją chce! Z jednej strony można powiedzieć, że powinnam poczekać na taki prezent od mojego chłopaka, ale czuję, że szybko bym go nie dostała dlatego czemu sobie nie pomóc? Gdybyście się zastanawiali to na stronie znajdziecie też inne zawieszki - posrebrzane i pozłacane -  nie tylko serduszka oraz jest możliwość wybrania koloru sznureczka. 

Mam nadzieję, że spodobały wam się moje pomysły na prezenty i może nawet kogoś zainspirowałam do przyszłych zakupów. Koniecznie zajrzyjcie na stronę i piszcie mi który prezent spodobał wam się najbardziej!

51 komentarzy:

  1. Ten kubek rewelacja! Miejmy nadzieję, że napis rzeczywiście się utrzyma ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy na prezent idealne.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie propozycje super :) kubek jest świetny- tak jak napisałaś funkcjonalny i przeuroczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysły są na prawdę świetne, zwłaszcza ten z kubkiem. Pozdrawiam !

    Zapraszam do mnie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te prezenty ojeju!


    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty są świetne ! Na pewno będe miała to na uwadzę :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pomysły;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kubek termiczny jest genialny :)
    Podobny kupiłam mojemu narzeczonemu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na prezent z tym kubkiem termicznym :D Jeżeli chodzi o bransoletkę, to bardzo mi się podoba, lubię takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pomysły, bardzo lubię takie personalizowane bransoletki lub inne drobiazgi.
    Na moim blogu też jeden pomysł na prezent na ostatnią chwilę, zapraszam serdecznie! :))

    michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysły! Napewno kiedyś skorzystam! pozdrawiam

    Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz do mnie :) http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kubek.
    Dzięki za inspiracje. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki kubek na pewno spodobałby się mojej mamie, wygląda świetnie i napis jest śliczny, a atomizer jest taki kobiecy i elegancki, że sama sobie sprawiłabym taki prezent ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubek termiczny jest świetny, sama muszę sobie taki sprawić :)
    A atomizer ma super kolor!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bransoletka jest piękna ! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe rzeczy

    Zapraszam beauty--trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne prezenty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł z ktorego napewno skorzystam ;-)
    Wszystkie prezenty mi się podobają:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hahah rzeczywiście, czasem nie ma na co czekać :) Ja mojemu dosłownie musiałam powiedzieć wprost, że może mi kupić podobną na urodziny :) ale on w kwestii prezentów jest zawsze zielony :) może to i dobrze, bo zazwyczaj dostanę to, co sama chcę ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. kubek termiczny, jak i zdjęcie, które go ukazuje - cudo!! :) Lubię takie strony, ponieważ personalizowane prezenty mają większą moc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie to zależy od osoby, bo niektórym zawsze wiem co kupić, a są tacy "problematyczni", z którymi zawsze mam problem :P Chociażby teraz, jedna z moich przyjaciółek wkrótce obchodzi urodziny, a ja dopiero mam połowę prezentu dla niej

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten kubek jest naprawdę świetny! Szkoda, że już po czasie trafiłam na ten post :/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy na prezent :D
    Bransoletka bardzo ładna :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te rzeczy :) Kubki termiczne to bardzo fajny pomysł na prezent, praktyczny i ładny

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten kubek jest świetny! Super są takie personalizowane prezenty :)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne prezenty wybrałaś :)
    Uwielbiam takie stronki, są bardzo pomocne.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kubek jest super. Świetnie, że jest możliwość dodania napisu, to zawsze czyni te rzeczy bardziej wyjątkowymi ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Czadowe pomysły !!!!!!!!!!! Obserwuję i zapraszam serdecznie do mnie dopiero zaczynam pisanie bloga: http://paulinablogblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. So cute,i followed.Would you mind following back?:)

    Dotted with hearts by Jvncc

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne prezenty mama na pewno się cieszyła :3



    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Bransoletki z grawerunkiem - niezastąpiona klasyka prezentów! http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kubek i bransoletka są świetne. Nie znałam tej strony a teraz dzięki Tobie wiem gdzie mogę szukać prezentów :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rzeczy! Atomizer elegancki i praktyczny :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Atomizer super. Mam zamiar go właśnie zakupić ;p Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  36. Kubek termiczny to naprawdę świetna rzecz, zwłaszcza, gdy już kilka razy kupiło się zwykłe kubki :P Ja osobiście lubię szalone i nietuzinkowe prezenty, typu jakieś wystrzałowe skarpetki albo własnoręcznie zrobiony album ze zdjęciami.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze to nigdy nie wchodziłam na tą stronę, ale widzę, że warto, szczególnie kiedy szuka się ciekawych prezentów :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. I tak kubek podbił moje serduszko <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  39. kubek termiczny to rewelacyjny pomysł! bransoletka też bardzo ładna :3
    Pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  41. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  42. No hejka, bardzo fajny post i bardzo ładne zdjęcia.
    BARDZO SERDECZNIE zapraszam cię do zajrzenia na mojego bloga ponieważ dopiero co zaczynam i będzie mi bardzo miło jeśli do mnie zajrzysz. Obserwuję, więc czekam na rewanżyk. W przeciwnym razie ja przestanę cię obserwować więc radzę mnie też :) Zapraszam!!!!! Pojawił się dzisiaj nowy pościk :**** http://paulinablogblog.blogspot.com/ - wpadnij!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widzę to wcale mnie nie obserwujesz, a poza tym przeżyję taką stratę ;)

      Usuń
  43. Świetne propozycje na prezent ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Znam tą stronę, w sumie sama nic z niej nie zamawiałam ale oglądałam jej asortyment :) Naprawdę świetne produkty ! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne pomysły na prezent, z którymi mam zawsze kłopoty, haha :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne i przydatne pomysły zapraszam do mnie http://wyczarujpiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger