20:55

Sukienka czy koszula | sammydress



Woho! Nareszcie wiosna w pełnej okazałości, bez deszczu, śniegu i ciągłego zachmurzenia, tylko słońce, słońce i jeszcze raz słońce! Z drugiej strony nie wiem skąd ta moja ekscytacja skoro coraz cieplejsze dni oznaczają, że bliżej niż dalej do sesji, co znaczy, że już powoli powinnam oswajać się z myślą, że już niedługo słońce będę widywać tylko zza notatek i książek. Choć z drugiej strony to też oznacza, że w końcu można się pożegnać z ciepłymi ubraniami, kurtkami i wszystkimi innymi rzeczami, które przypominają zimę - a to już o wiele bardziej optymistyczna wersja.




Mówiąc o ubraniach to kto domyślił się, że koszula, którą mam na sobie tak naprawdę jest sukienką? Pomijając to, że spojrzeliście na tytuł i na pewno się tego spodziewaliście, ale tak czy inaczej to takie rzeczy się dzieją kiedy macie 175 cm wzrostu i postanawiacie zamówić cudowną sukienkę z sammydress. Tak, zdecydowanie zakochałam się w niej kiedy zobaczyłam ją na stronie i nawet jak pierwszy raz przymierzyłam ją w domu to byłam zachwycona, ale później ze smutkiem zdałam sobie sprawę, że wychodząc w niej na ulicę mogłabym zgorszyć wielu ludzi. Nie chciałam się z nią rozstawać więc jedyną opcją było zmienienie jej w koszulę - i tak też bardzo mi się podoba!

Dla ciekawych jak wygląda jako sukienka link macie tu - przy okazji też powiem, że jest teraz na promocji więc śpieszcie się kupować! 


Do stroju dodałam też plecak, na który polowałam od już nawet nie pamiętam kiedy, i pomijając, że czuję się w nim trochę jak dzieciaczek - bo ostatni raz chodziłam w plecaku w gimnazjum - to bardzo go lubię i też wiem, że świetnie się sprawdzi na zbliżających juwenaliach, których jak to zawsze w maju jest wysyp - tylko czy ja wcześniej nie mówiłam, że miałam się zacząć uczyć?

koszula/sukienka - sammydress (klik)
spodnie - bershka
buty - new look
plecak - sammydress (klik)


FOLLOW ME ON INSTAGRAM


79 komentarzy:

  1. Super podoba mi się ta sukienka która jest tu koszulą :D Bardzo fajnie sie wpasowała w zestawienie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka na stronie wygląda zupełnie inaczej, ale mimo to na Tobie również mi się podoba ;) śliczne zdjęcia <3 masz cudowną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na za krótkie sukienki :D W ogóle nie widać, że ubranie zostało przerobione, co jest wielkim plusem.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak nareszcie możemy pożegnać się z tymi puchowymi kurteczkami! A sukienka nawet jako bluzka jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem jako koszula nawet wygląda lepiej.
    Świetny pomysł!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako koszula wygląda super! Świetny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenia :3

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama czasami mam takie problemy, że coś jest niewymiarowe, bo jestem za wysoka.. Ale efekt tak czy siak wyszedł Ci super, nie domyśliłam się, że to sukienka. Myślałam, że w dalszej części postu będziesz opisywać jeszcze sukienkę, haha :D
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd ja to znam, miałam już taki przypadek z sukienką. Czasami dziwne rozmiarówki mają.. Pięknie wygląda jako koszula! KLIK: $11.07, $12.38 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You look gorgeous! Love your outfit!
    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny dziewczęcy look, wyglądasz świetnie w tym otoczeniu i stylizacji :) Pozdrawiam!
    Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz figurę <3 Stylizacja genialnie ją podkreśla ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 11$ to mało za tą sukienkę, a jest naprawdę piękna i ślicznie
    w niej wyglądasz! plecak też jest uroczy, zupełnie w moim stylu
    sama zastanawiam się nad zamówieniem jakiegoś placaczka :)
    ślicznie wyglądasz i piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna sukienka, bardzo ładna góra :3
    plecak też mi się podoba ♥ noo nareszcie nadeszła wiosna *.* wpadłam w taki zachwyt, że ciągle śledzę mój ogródek i patrzę co nowego zakwitło, żeby móc sfotografować xd
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka bardzo ładna... zarówno w postaci jako sukienka jak i koszula :D Stylizacja bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz ;*
    piękna koszulka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietnie to wszystko razem dobrałaś!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się koszulka, stylizacja śliczna
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ha,ha,ha w życiu bym się nie domysliła że to jest też sukienka;
    Świetna stylizacja wyglądasz super;)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam pewna, że pokażesz dwie różne rzeczy :) W sumie to świetna opcja dla wysokich osób, którym trafi się za mała sukienka. Ja zazwyczaj przerabiam za krótkie sukienki na bluzki (obcinam doły) :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Plecak w szczególności wpadł mi w oko, jest bardzo w moim stylu :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ta sukienka/koszula wygląda świetnie ;) dobrze, że da się ją nosić w tej sposób ;) cały look super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz, super stylizacja. Bardzo podoba mi się Twój blog i zostawiam obserwacje :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie wygląda świetnie jako koszula <3

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się krój tej sukienko-koszuli.
    Piękna stylizacja.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jako koszula wygląda świetnie, nawet nie pomyślałabym, że jest przerobiona!
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bluzeczka bardzo podoba mi się, model bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja troszeczkę nie w moim stylu, ale ważne, że Ty się w tym dobrze czujesz. Powodzenia ze współpracą!
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. niestety tez czesto mam ten problem z sukienkami mimo,ze jestem troszke nizsza od Ciebie. tak czy siak fajnie to wszystko ze sobą zestawiłaś:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja bardzo w moim stylu :) Bardzo podoba mi się plecak :>

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie domyśliłam, się, że to sukienka! Śliczna stylizacja.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia! :)

    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. great!

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. A po sesji wakacje, więc nie ma co się załamywać ! :)

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale śliczne zdjęcia :) A bluzeczka i spodnie rewelacja :)
    Pozdrawiam !
    ZAPRASZAM - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Patrząc na tytuł myślałam, że będzie porównanie dwóch stylizacji więc ja byłam zaskoczona hahaha :D Mimo to prześlicznie wygląda nawet jako koszula :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się połączenie koszuli w paseczki z tym czarnym plecaczkiem. Wygląda bardzo stylowo!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda że nie pokazałaś jak wygląda jako sukienka:D Ale fakt, jako koszula prezentuje się super!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz cudowną figurę dziewczyno !! Nie mogę przestać się patrzeć na te zdjęcia.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla mnie prezentuje się jak bluzka, tak czy owak wygląda genialnie! Zdjęcia wyszły nieziemsko ♥
    Kochana zapraszam Cie do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/2017/05/konkurs-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomimo przeróbki teraz koszula i w tak wygląda wspaniale! Bardzo ciekawa stylizacja.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. No właśnie z tymi rzeczami u nich trzeba uważać, też raz zamowilam sukienkę, a gdy przyszla zastanawialam się dlugi czas, co to jest :P hehehe
    swoją drogą, jako bluzka prezentuje się świetnie- bardzo fajny fason, świetnie uklada się przy dekolcie <3

    powodzenia na sesji :)

    11,07$, 12,38$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Jako koszula przemawia do mnie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. No czasem niekiedy się tak zdarza, że sukienki są po prostu za krótkie. Chociaż po zobaczeniu sukienki nie spodziewałabym się, że jest taka krótka. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ehhh ja ogromnie boje się matury, a co dopiero sesji. Liceum to prawdziwy pożeracz czasu, nie wspominając już o studiach.. :)
    Ta sukienka jest prześliczna! Jako koszula sprawdza się równie rewelacyjnie :)

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo modna stylizacja! A ten plecak? Zakochałam się <3 Blog oczywiście zaobserwowany :)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna stylizacja :) Ten ciuszek zdecydowanie lepiej wygląda jako bluzka :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zestawienie! Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jako koszula wygląda genialnie!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bluzeczka śliczna <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Aż z ciekawości zajrzałam jak wygląda w pierwotnej wersji :D Dobrze, że się z nią nie pożegnałaś bo nawet jako koszula wygląda cudownie♥
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  53. Hello my dear;)

    Very nice colours;) I love your look a lot. I am following your lovely blog right now;)

    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Sukienka/koszula wyglada na tobie bosko!
    Przy chwili czasu zapraszam do mnie - dobijam do 300 czytelników!
    https://zozolekk.blogspot.com/2017/05/superwoman.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Jako bluzka też wygląda znakomicie :D uroki zakupów online :D

    Pozdrawiam ~ Blue Butterfly

    OdpowiedzUsuń
  56. Jako bluzka mega!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacja! Jak dla mnie bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  58. Spodnie są boskie, pozdrawiam!
    http://rozowerekawiczki.blogspot.com/2017/05/o-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Przyznam szczerze, że też zdarza mi się nosić tak sukienki czasem.
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajny codzienny look! ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ślicznie wyglądasz:D
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ciekawa bluzka :) też się cieszę z tej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  63. fajnie, że dało się przerobić ją na koszulę! wygląda super :)
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  64. Jako koszula bardziej mi się podoba :) Jak dla mnie jest idealna dla Ciebie, wyglądasz w niej świetnie ♥ Obserwuję :D

    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Super pomysł z koszulo-sukienką ;))
    rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajna stylizacja. Podobają mi się rękawy ''koszulo-sukienki''. Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  67. Jako koszula prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Fantastyczna bluzeczka, bardzo przyciągajaca uwagę !!!
    Pięknie wyglądasz
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo podoba mi się ta sukienko-bluzeczka :)
    Świetny post!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger