19:40

Koszula w paski | Shein


Dzień dobry w czerwcu! Tak wiem, że czerwiec ma już kilka dni i był już dzień dziecka i w sumie zaraz będzie połowa miesiąca i zaraz będzie sesja i koniec roku i to znaczy, że powoli nie mam na nic czasu, bo właśnie nadchodzi ten moment kiedy w dwa tygodnie chce się nauczyć całego roku, ale to wcale nie znaczy, że panikuje i że nie dam rady, bo hallo - czy nie każdy student tak ma? Przynajmniej ja na pocieszenie sobie mówię, że nie jestem jedyna i że przecież są drugie terminy i ewentualnie trzecie... i ewentualnie można napisać egzamin jeszcze za rok ( czego raczej nie życzę nikomu, ale opcja jest) Takim sposobem na przykład wczoraj napisałam trzy kolokwia i zrobiłam prezentacje, więc jakbyście zastanawiali gdzie mnie znaleźć to najprędzej pod którymś stosem notatek, gdzie przez połowę swojej nauki zastanawiam się czemu nie zaczęłam tego wcześniej albo jak super byłoby mieć już wakacje. Mówiąc o wakacjach to ostatnio dostałam super ekstra wiadomość, że w lipcu wybieram się na See Bloggers do Gdyni więc jeśli ktoś z was też się wybiera to koniecznie piszcie mi w komentarzach! Ja jadę pierwszy raz więc jestem mega podekscytowana, a z drugiej strony też zupełnie nie wiem czego mogę się spodziewać oprócz super zabawy i poznania osób, które są tak samo zakręcone na punkcie blogowania i social mediów jak ja! 

koszula - Shein
spodenki - stradivarius
Dzisiaj korzystając z wolnego dnia i z tego, że o ósmej obudził mnie kurier, na którego nawet nie byłam za to zła, bo przywiózł mi lustro, które chciałam już od bardzo bardzo dawna, przygotowałam dla was stylizacje, którą pewnie bez lustra pokazałabym wam w zupełnie innym miejscu, ale że jestem z niego strasznie zadowolona i też nie musiałam już nikogo wykorzystywać by zrobił mi zdjęcia, to tak o powstały te - dla odmiany. Oczywiście nie martwcie się to nie znaczy, że teraz każdy strój będę pokazywała w lustrze, ale mam nadzieję, że spodoba wam się taka mała odmiana. Gdybyście się zastanawiali to tę koszulę znalazłam na Shein i pomimo tego, że szła do mnie wieki, bo akurat trafiłam na czas gdy zmieniali magazyn i wszystkie przesyłki były opóźnione to jestem im w stanie to wybaczyć bo jest to kolejna rzecz z której jestem zadowolona i jest naprawdę dobrze wykonana. 

70 komentarzy:

  1. Śliczna koszula i świetne lustro zawsze chciałam takie w pokoju <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ja koszula jest przepiękna ogólnie ostatnio zauważyłam, że paski stały się bardzo modne :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo ze nie chodzę w koszulach to ta bardzo mi sie podoba i sama w sumie chciałbym taka posiadac. Czas szybko leci i na wszystko mamy mniej czasu to racja.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja , bardzo fajnie zestawiłaś tą koszulę z białymi spodenkami , pozdrawiam :) A lustro śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana pięknie wyglądasz! Uwielbiam koszule w paski :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jest świetna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/wieczorowa-sukienka-w-kolorze-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta koszula :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koszula :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna koszula! Kocham paski, mogłabym mieć osobiście w szafie jedynie koszule w paski :D Mam tylko trzy póki co, ale wszystko przede mną!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz:D
    Spodenki mega <3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I am lucky that I completed my education. No more notes.
    You have a nice blog, I am following you.
    Please visit my blog to see Indian fashion.
    http://fashionista2020.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  12. Paseczki bardzo modne w tym sezonie ;) Koszula super, bardzo mi się podoba i ładnie wygląda z tymi spodenkami ;) Ale dziewczyno, jakie Ty masz nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  13. baw się dobrze na spotkaniu blogerów! ;) z całą pewnością będzie to wspaniałe wydarzenie :)
    piękna koszula, bardzo lubię ten wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za studia i na pewno dobrze Ci pójdzie!
    Koszula wygląda świetnie <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz mega gust ^^
    I lustro fajne...
    Wskocz na mojego bloga w wolnej chwili
    Kiwiteachaboutart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie koszule w paski ;)
    świetna prosta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za paskami nie przepadam, ale tutaj jak najbardziej mi się podobają! :) Świetne połączenie z białymi szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna koszula ☺

    beauty--trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa koszula ♥

    💖 daktylowskyblog.blogspot.de 💖

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula cudowna, chcę taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna koszula :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno sesja pójdzie Ci jak z płatka, trzymam kciuki! Śliczna koszula, fajnie się na Tobie układa :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki :) A co do koszuli to naprawdę fajnie wygląda, ostatnio szukałam podobnej!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna jest ta koszula! Ostatnio polubiłam takie klasyczne rzeczy :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  26. Właaśnie, koniec roku i nie ma na nic sie czasu, ale najlepsze jest to, że zaraz wakacje! Powodzenia na sesji♥

    Nowy post!♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna koszula. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna koszula :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie zestawione :). Życzę powodzenia z nauką! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula jest niesamowita!
    Zapraszam do mnie na moją metamorfoze. Dokonałem niemożliwego. http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowane do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne połączenie! <3 Koszula jest świetna.
    Masz ochotę na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam Aga
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. O takie lustro dobra rzecz, sama wiem, bo też swoje mam od niedawna.
    B. ładna koszula!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna ta koszula :* Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładna koszula ;)
    A lustra aż sama pozazdrościłam ;)
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz przepięknie *.* świetna koszula ;) tak samo figura ♥ też myślę o nowym lustrze ;)
    kliknięte!
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. You look very chic!
    Have a lovely day!

    VeraBelBlog | Rosegal

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie ta koszula wygląda z białymi spodenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super jest ta koszula-może sama się na nią skusze ;-)
    Świetna stylizacja,wyglądasz przepięknie ;-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. super zestaw i świetnie wyglądasz :)
    http://aramowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna koszula i generalnie super blog

    Zapraszam tez na mojego męskiego bloga
    www.christophermakowski.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz racje, że każdy uczy się na ostatnią chwilę, a gdy juz zostało mało czasu zadaje sobie częste pytanie "dlaczego robie to dopiero teraz?!'

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam bardzo podobna koszule :) trzymam kciuki za egzaminy!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  46. To w sumie całkiem zabawne, że przez tyle lat spędzonych w szkołach, nie nauczyliśmy się, że nie warto zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. Powodzenia!
    Świetna jest ta koszula. Myślę, że super wyglądałaby na plaży z espadrylami i kapeluszem :)
    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna koszula, idealnie pasuje do białych spodenek. :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna koszula :)
    Powodzenia w nauce, na pewno dasz radę! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Great post! Photos are amaizing!
    Hope you'll leave a comment here and click on link :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszyscy mocno trzymamy kciuki, na pewno będzie dobrze nie warto patrzeć na to wszystko pesymistycznie tylko wierzyć w zwycięstwo :) ciekawa koszula, ja osobiście coraz częściej sięgam po koszule, chodź kiedyś nie znosiłam w nich chodzić :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna koszula! Paski bardzo mi się podobają :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja akurat nie chodzę w koszulach. Ale ta jest świetna.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ciężko jest mi znaleźć odpowiednią koszule, więc Ci jej zazdroszczę bo wygląda super i z pewnością byłaby miłe widziana w mojej szafie ☺️ A takie lustro też mi się marzy...
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  54. Super ta koszula i pięknie w niej wyglądasz. A twoje nogi to moje marzenie:(

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products in Cheap Price click this website
    Alpinecart

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger