18:16

krótkie spodenki | Romwe



Uwielbiam te weekendy, które rozpoczynają się prawie w środku tygodnia, tak samo jak ładną pogodę, która im przy tym towarzyszy - chociaż wcale w tym momencie nie pada i nie grzmi, nie ważne - wczorajszy dzień za to był bardzo ładny i nawet w końcu udało mi się założyć krótkie spodenki, które w szafie czekały na ten moment z miesiąc i teraz mam wrażenie, że poczekają sobie kolejny do czasu aż pogoda zdecyduje się czy chce być ładna czy też nie. Chociaż pomijając to wszytko muszę przyznać, że wczoraj spędziłam naprawdę miły dzień choć nie działo się nic specjalnego, ale sam fakt tego, że nie musiałam biec na uczelnie po kolejny wpis i miałam jeden dzień odpoczynku od nauki był naprawdę w porządku. Do tego tego udało mi się odwiedzić miejsce, do którego chciałam już iść od dawna na jedzonko i pomimo tego, że trochę mnie rozczarowało to lody wynagrodziły mi wszytko. Też udało mi się nadrobić trochę zaległości, więc to znaczy, że możecie spodziewać się tego, że posty teraz będą pojawiać się trochę częściej, a jeśli chcecie być w ogóle na bieżąco to zapraszam was na mojego instagrama, gdzie staję się coraz bardziej aktywna, a na instastories zawsze pokazuję wam nowości. ( u góry i na dole macie link) 

Mam wrażenie, że stylizacja, którą wam pokazuje jest najbardziej kolorową jaką miałam na sobie od bardzo bardzo dawana, ale tak właśnie chyba działają na mnie wakacje. Spodenki, które trochę mogą przypominać spódnice znalazłam na Romwe i jedyne zastrzeżenie, które do nich mam to kolor, który na stronie wydawał się pudrowym różem, a w rzeczywistości jest żywszy i bardziej brzoskwiniowy, ale ten kolor też ma swoje plusy bo naprawdę ładnie będzie wyglądał przy opalonych nogach (jak na razie możecie wybaczyć mi, że moje są strasznie blade, ale wiecie, słońca brak) Sandałki które mam na sobie udało mi się upolować na promocji na Renee więc jeśli wy też szukacie jakiś dla siebie to polecam wam zajrzeć na stronę. Zwłaszcza, że sezon na promocję właśnie się zaczyna! 

narzutka - mohito
koszulka - pimke
spodenki - romwe
sandały - renee
zegarek - allegro (venezia)


FOLLOW ME ON INSTAGRAM

65 komentarzy:

  1. Spodenki mają cudowny kolor i bardzo fajnie komponują się z jasnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki krój spodenek jest teraz na topie - wyglądasz super w takim looku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki są genialne. Mój ulubiony kolor i wyglądają tak dziewczęco :)
    http://beautygirlymakeup.blogspot.com/2017/06/sweet-peach.html

    OdpowiedzUsuń
  4. szorty Ci chyba ukradnę bo są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja. Idealne połączenie pudrowych szortów i błękitnej narzutki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy krój i delikatny kolor :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te spodenki!
    Też wczoraj spędziłam cudownie ten wolny dzień, bo była cudna pogoda! Dzisiaj nie byłam na uczelni, ale też zabiegana :/
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodenki są bardzo oryginalne, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te spodenki, cała stylizacja cudowna, idealna na zbliżające się wielkimi krokami wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne te spodenki, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki mają fantastyczny, zwiewny krój ;) Mi osobiście bardzo się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny outfit :) Bardzo fajnie i lekko w nim wyglądasz
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że miło spędziłaś czas. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :) podoba mi się taki lekki,letni luz z odrobiną elegancji ;)
    a dzień wolnego to wspaniała sprawa :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne spodenki, kolor bardzo mi się spodobał :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju! Super zestawienie kochana! :) Trafiłaś w nasze serducha totalnie! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja. Kolorki bardzo w moim stylu ;) Spodenki wyglądają super ;) Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja :) Śliczne spodenki :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :) Dokładnie w moim stylu :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna stylizacja. Spodenki fajnie ją wyróżniają!

    xoxo Natally,
    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing post dear, your blog is very, very nice!
    I following you, follow me back <3 <3

    Look at my new post: http://cleopatrassecret.blogspot.rs/2017/06/moja-vecernja-sminka-my-evening-makeup.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja z klasą :) Spodenki i narzutka wspaniałe!
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodenki są prześliczne <3 Kliknęłam w link!

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne spodenki! Bardzo ładna stylizacja <3
    Buziaki, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie sliczne zdjęcia,super spodenki!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodenki-SZTOOS.
    Obserwuję,miło by było gdybyś się odwdzięczyła ;).
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczo Ci w takich kolorach, spodenki są super :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cała stylizacja mi się podoba *,* Moje nogi już się trochę opaliły kiedy byłam jeden dzień nad jeziorem posiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Cała stylizacja mi się podoba *,* Moje nogi już się trochę opaliły kiedy byłam jeden dzień nad jeziorem posiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne spodenki, wszystko razem świetnie wygląda :)

    http://www.stylishmegg.pl/2017/06/letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  33. W tej stylizacji wyglądasz tak uroczo *_*
    Mega przypadły mi do gustu te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne są te spodenki. Obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudownie wyglądasz!
    ________________________________________
    luuvmy.blogspot.com POKLIKASZ W WISHLISTĘ? <3
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale przeurocze te spodenki! Świetnie wyglądasz :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne spodenki! PAsują Ci! Takie śliczne długie nogi, zazdroszczę!
    IDeał!
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Stylizacja bardzo mi się spodobała ^^ Jednym słowem nic dodać, nic ująć :) Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wszystko połączyłaś! Bardzo dziewczęca stylizacja. Świetny kolor spodenek.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Naprawdę śliczna stylizacja <3
    Pozdrawiam cieplutko ;>
    http://wonderfulpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładny, dziewczęcy i subtelny zestaw ! jak najbardziej moje klimaty, zarówno jeśli chodzi o kolorystykę, jak i styl- absolutnie nic bym tu nie zmieniła :)
    szorty są mega ! :)

    Masz rację, takie dłuuuugie weekendu powinny zdarzać się zdecydowanie częściej :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale ślicznie wyglądasz! Cudowne są te spodenki, kliknęłam! (13.99)
    PS. Obserwuję!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  43. Omg ale one sa piekne :O Jej <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Awww..This is one cute outfit! I love how you paired those cute shorts with those equally gorgeous blazer which balances the outfit. You look amazing. Love it!

    OdpowiedzUsuń
  45. Krój spodenek jest rewelacyjny... A cały zestaw jest świetny.
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  46. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  47. pierwszy raz widzę takie spodenki :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudne spodenki!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. super wyglądasz ;) piękny kolor mają spodenki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  50. Spodenki wyglądają naprawdę prześlicznie i szczerze mówiąc jestem zakochana w twojej stylizacji, która stuprocentowo odzwierciedla mój styl!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. You look very sweet and stylish. Great styling!

    Sale Sale Sale

    Biggest handbag sale upto 50% off only @ http://www.jcwholesale.co.uk
    Shop now!

    OdpowiedzUsuń
  52. brzoskwiniowy to też bardzo ładny kolor ;) choć fakt, trochę to oszukane, bo nawet na stronie przy tych spodenkach jest napisane pink :/ ale mimo to mi się podobają !
    świetnie wyglądasz *.*
    fajnie, że masz teraz trochę więcej wolnego czasu:D z niecierpliwością czekam na nowe posty ♥
    pozdrawiam,zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/to-twoja-wina.html

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie pogoda piękna i cały czas jest duszno, więc ja w spodenkach chodzę cały czas :) są naprawdę słodkie! nawet jeżeli kolor się nie zgadza to i tak leżą pięknie i wyglądają zachwycająco :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Love your outfit !! So perfect !! So cool !! Especially the tops !!

    OdpowiedzUsuń
  55. A kto nie lubi tak długich weekendów haha ;)
    Stylizacja bardzo dopasowana do Ciebie, wyglądasz przepięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  56. Spodenki są bardzo ładne! A w tym połączeniu wyglądasz bardzo dobrze! :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger