12:30

sposoby na tanie podróżowanie



Tanie i częste podróżowanie dla większości brzmi abstrakcyjnie, ale wcale tak nie musi być! Jako, że uwielbiam podróżować, a jestem tylko studentką do tego dzienną to  możecie sobie wyobrazić, że nie mam milionów, które mogę wydawać na wycieczki, ale odkąd skończyłam 18 lat staram się kilka razy do roku wyjechać czy to za granicę czy do jakiegoś miast w Polsce przy tym nie tracąc wszystkich swoich pieniędzy - brzmi fajnie? Chyba tak! Dlatego dziś postanowiłam podzielić się z wami moimi sposobami na tanie podróżowanie!



Jest sporo stron, które pomagają w wyszukiwaniu tanich lotów jak np. fly4free albo mleczne podróże. Zawsze warto sprawdzać ich strony bo może właśnie czeka tam coś dla was. Wiadomo, że najbardziej korzystne oferty mają tanie przewoźniki jak Ryanair czy Wizzer, gdzie często można kupić lot nawet za kilka złoty, ja na przykład takim sposobem leciałam do Szwecji za całe 17 złoty, więc to chyba potwierdza, że warto. Kolejnymi ważnymi kwestiami dotyczącymi szukania tanich lotów jest to by szukać ich na oficjalnych stronach przewoźników w trybie incognito dlatego, że ciasteczka zapisują to jakimi kierunkami się interesujemy i cena będzie wzrastać. Najlepszym czasem na szukanie lotów jest środek tygodnia w godzinach gdzie zazwyczaj wszyscy pracują i nie mają czasu by zajmować się podróżami, ceny są wtedy niższe niż w weekendy gdzie wiadomo, że zainteresowanie jest większe. Na koniec trzeba też pamiętać by bilety kupować bezpośrednio na stronach przewoźników wtedy zaoszczędzacie na opłatach serwisowych, które pobierają sobie takie strony jak na przykład fru.pl i esky



Przy tanim podróżowaniu raczej hotele nie wchodzą w grę, choć może kiedyś komuś udało się znaleźć super ofertę na trivago albo booking.com jednak z mojego doświadczenia wynika, że te ceny nawet po wielkich obniżkach nie są tak atrakcyjne jak ceny na innych stronach. Stroną z której ja korzystam i polecam całym sercem jest airbnb, która daje możliwości zamieszkania tak naprawdę gdzie chcecie. Do wyboru macie całe miejsce (czyli czyjś dom/mieszkanie) bądź pokój u kogoś w domu. Ja korzystałam z tych dwóch opcji i każda jest super i to tylko od was zależy czego szukacie. Mieszkając u kogoś na pewno wielkim plusem jest to, że od razu poznajecie kogoś nowego, kto może wam doradzić gdzie warto iść i co zobaczyć, a mieszkając samemu po prostu macie całe miejsce dla siebie i większą prywatność. To co jest super w airbnb to też to, że mieszkając w domu czujecie się bardziej jak mieszkaniec a nie turysta co moim zdaniem jest o wiele lepsze niż mieszkanie w hotelu. A chyba największym plusem jest to, że jest po prostu taniej do tego gdyby ktoś z was właśnie szukał jakiegoś miejsca na wakacje to zakładając konto na airbnb przez ten link - klik - dostajecie ode mnie zniżkę na swój pobyt!



Nie ma podróży bez zwiedzania, ale nie warto zapominać, że na tym też można zaoszczędzić. Pierwszą ważną rzeczą jest to by zrobić listę miejsc do których chcecie iść, a później posprawdzać w internecie ceny. Większość popularnych miejsc ma opcje kupowania biletów przez internet i na miejscu więc tu ważne jest by porównać sobie dwie ceny i zobaczyć, która jest bardziej korzystna. Do tego wiele miast jak na przykład Londyn słyną z tego, że ma bardzo dużo miejsc do których możecie iść totalnie za darmo! Więc nie zapominajcie posprawdzać czy w miejscu do którego się wybieracie też są darmowe atrakcje. 



Dla osób, które nie lubią ogarniać wszystkiego i ich wymarzonymi wakacjami są takie na plaży, gdzie nie muszą się martwić zupełnie o nic, najlepszą opcją jest zaplanowanie urlopu bez wcześniejszego wykupowania wycieczki. Jedyne co trzeba zrobić to w dniu wyjazdu bądź klika dni wcześniej udać się do biura podróży i kupić najbliższą wycieczkę last minute. Takim sposobem możecie polecieć do Gracji bądź Hiszpanii nawet za 800zł na dwa tygodnie. Jednym minusem jest tylko to, że nigdy nie wiecie jakie państwa i hotele zostaną - ale oszczędność z pewnością jest!


Mam nadzieję, że moje sposoby okażą się dla was pomocne! Pamiętajcie by podzielić się swoimi radami w komentarzach, miło mi będzie jeśli udostępnicie ten post w social mediach, w końcu może ktoś z waszych znajomych też poszukuje takich rad ;)

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

44 komentarze:

  1. Bardzo przydatne rady, obczaiłam sobie strony ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porady, dzięki! :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytałam tytuł post to myślałam, że będziesz pisać o podróży autostopem i spanie w namiotach XD muszę poszukać jakiś opcji last minute bo planów na wakacje jeszcze nie mam ;)) WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie zajmuje się jeszcze takimi sprawami bo rodzice to robią, ale wskazówki przydadzą mi się za przyszłość.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa z tą stronką, którą podałaś do znalezienia miejsca noclegowego ;)

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wskazówki :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Lista miejsc do odwiedzenia to bardzo dobra 'baza' naszych wakacji.
    Lubię mieć wszystko zaplanowane i przynajmniej jeden plan zapasowy w zanadrzu:)
    http://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Post mi się bardzo przydał, akurat zastanawiam się nad jakimś wypadem we wakacje za małe pieniądze, może uda mi się coś znaleźć. Aż nie wierzę, że znalazłaś lot za 17 zł ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis, jak najbardziej na czasie! Zdecydowanie skorzystam ze stron, które wymieniłaś. Ciekawa rada z tym przeszukiwaniem incognito. Znasz się na rzeczy :DD
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/uniesiesz-wszystko-st-right.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne jest to, że są te oferty last minute, bo to zawsze tańsza wersja i jest też spontanicznie:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ciekawostki :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/think-of-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo osób teraz poleca airbnb! :D Świetna sprawa :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, lot za 17 złoty to się naprawdę opłaca ;D Ja jeszcze mało samodzielnie podróżuję, ale mam nadzieję ze to się zmieni, gdy ukończę 18 lat. Obserwuję ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a beautiful post, have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. woo, najbardziej zaskoczyla mnie ta informacja dotyczaca tych glupich ciasteczek :o nie mialam pojecia, ze cena przez nie moze wzrastac :o post zapisany! i bede do niego wracala

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chętnie skorzystała z tych rad, to wszystko co tutaj opisane ma sens :D
    W ogóle śliczny blog, jeżeli będziesz chciała, to wpadnij do mnie.
    http://themoonnest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne rady! Świetne jest to, że są oferty last minute! :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Notorycznie przeglądam strony z tanimi lotami, jednak zazwyczaj wybieram ostatnią opcję czyli last minute :)

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rady :) Najlepsze oferty to Last Minute ;) W tamtym roku udało mi się polecieć z Wrocławia do Paryża, za 30 zł :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze nie mogę uwierzyć, gdy słyszę, że ktoś leciał za granicę za kilkanaście złotych :D Myślę, że w przyszłości skorzystam z rad i z podanych przez Ciebie stron :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie trafiony post, teraz w końcu wakacje i właśnie szukałam takich stron, na których mogłabym znaleźć jakieś kwatery w niskiej cenie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdy ja chcialam leciec do Holandii, to bilety byly po tysiac zlotych a lot miał trwać 12 godzin. Jakos nie umiem szukac tanich lotow :)
    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe porady, bardzo bym chciała wykorzystać którąś z nich, by polecieć np. do Chorwacji :D
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam podróżować :) Porady ciekawe
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  25. wskazówki bardzo przydatne ;) a wczasy wcale nie wymagają ogromu środków finansowych, wystarczy trochę pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chyba bym nie chciała zamieszkać nawet na kilka dni u kogoś w pokoju :) Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że dalej będziesz podróżowała tanio i efektywnie !

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rady! Uwielbiam podróżować gdzie tylko się da ! ;) Na pewno je wykorzystam!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis!
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Od siebie mogę polecić Polskiego Busa. :) Rezerwując przejazd duuużo wcześniej, można naprawdę sporo zaoszczędzić ;) Co prawda jeszcze nie udało mi się upolować kursu za 1zł (tak, jak piszą w swoich reklamach), ale za to podróżowałam już do Pragi i Wiednia za naprawdę śmieszne pieniądze :)

    pozdrawiam i życzę wielu ciekawych podróży!
    paniflamingo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Te wskazówki są bardzo przydatne :) Ja w tym roku niestety nigdzie nie wyjeżdżam. Może pojadę gdzieś do okolicznych miejscowości :)
    natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że te sposoby może nie dziś czy jutro ale w przyszłości mi się przydadzą:)
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam BB

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam podróżować, więc Twoje rady na pewno mi się kiedyś przydadzą. :) Super pomysł na post!
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatne rady, sama nie jedna wykorzystam przy planowaniu wakacji ❤️
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rady. Właśnie marzy mi się na początku września Turcja ( Stambuł ) ♥ Więc zaraz skorzystam z Twoich rad :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne pomysł :D Myślę, że jak na pierwszy lot to lepiej polecieć z pomocą kogoś a dopiero potem organizować na własną rękę :D
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rady <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam zakaz wchodzenia na fly4free, bo średnio raz na 3-4 tygodnie ogarniam jakąś mega-super-tanią okazjię i lecę w świat ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rady. :D Pewnie kiedyś z nich skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny wpis :)

    https://beauty--trends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie sztuką jest wyjechać, przepłacić i na każdym kroku myśleć, ile już wydałam... Sztuką jest wyjechać, zwiedzić, coś zobaczyć bez nadwyrężania swojej kieszeni! Super, że poruszyłaś ten temat :) Bardzo przydatny post.

    https://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger