11:45

SeeBloggers - czy warto jechać?

Ten weekend  zleciał mi strasznie szybko, w piątek spakowałam walizkę i ruszyłam do Gdynii na piątą już edycje See Bloggers. Ja jechałam tam dopiero pierwszy raz więc zupełnie nie wiedziałam czego mogę się spodziewać i jak to wszytko będzie wyglądać, w końcu nigdy wcześniej nie byłam na żadnym festiwalu dla twórców internetowych więc nawet nie wiedziałam czy warto się na takim czymś pojawiać - więc jeśli jesteście ciekawi jak to wszytko wyglądało to zachęcam do dalszego czytania.


Cała impreza zaczyna się w sobotę i trwa jeszcze w niedziele - przez całe dnie prowadzone są przeróżne warsztaty (kosmetyczne, modowe, kuchenne, diy, paznokciowe itd) na które zapisy odbywają się wcześniej i po sekundzie nie ma już miejsc na nic - mnie udało zapisać się na trzy i pierwsze  na których się pojawiłam, to warsztaty z Mają Sablewską oraz marką GOSH. Trochę pogadanki o programie, kreowaniu wizerunku oraz samej marce.  Na drugie warsztaty nie udało mi się zapisać, ale na szczęście udało mi się tam dostać przez listę rezerwowych - były to warsztaty z kosmetykami AA, trochę więcej praktycznej wiedzy niż na poprzednich tu głównie z zakresu jak zachęcić czytelników by u nas zostali, były też bardziej kreatywne zadania do robienia w grupach i testowanie kosmetyków. Ostatnimi warsztatami, na które wybrałam się tego dnia były o robieniu zdjęć telefonem, tu przyznam, że wyszłam trochę rozczarowana, bo spodziewałam się czegoś więcej niż pogadanki o tym co każdy ma w telefonie i jakie apki są dobre do obrabiania zdjęć - może byłoby to dobre dla początkujących osób, które zupełnie nie wiedzą nic o robieniu zdjęć, ale chyba wiadomo, że każdy tam już jakieś doświadczenie ma. Dla tych, którym nie uda się zapisać na żadne warsztaty albo dostać przez listę rezerwowych (co zazwyczaj się udaje) przewidziana jest strefa, do której nie potrzeba zapisów i pojawić się może każdy. Można było tam spotkać i posłuchać Red Lipsick Monster, Radzki oraz innych osób, które z pewnością znacie z internetu. 



Oprócz samych warsztatów, na festiwalu było mnóstwo stoisk firm, do których można było podejść i zobaczyć co mają ciekawego. Prowadzone były tam konkursy, rozdawane produkty do testowania, można było też porozmawiać o przyszłych współpracach i ogólnie zaznajomić się z daną marką. Były też stoiska bardziej techniczne, można było przenieść się w świat wirtualnej rzeczywistości, zrobić zdjęcia w fotobudkach albo po prostu poznać sprzęt fotograficzny. W tym roku See Bloggers postarało się też o to by można było spotkać się z przedstawicielami marek 1:1, spotkania można było umawiać przez ich oficjalną apkę, a potem tylko pojawić się w wyznaczonym do tego miejscu w odpowiednim czasie :) Na koniec sobotniego dnia odbyła się impreza, której motywem przewodnim był rock, trwała niby tylko do 2, ale w końcu następnego dnia też były warsztaty więc trochę więcej snu każdemu na pewno dobrze zrobiło. 


Jeśli zastanawiacie się czy pojawić się na kolejnej edycji już za rok, to naprawdę wam polecam! Znajdzie się tam coś dla każdego nie ważne czy interesujecie się kosmetykami czy kuchnią, warsztaty jak i stoiska są naprawdę różnorodne. Do tego można poznać wiele ciekawych osób, które może tak naprawdę znacie tylko z internetu. 
A może ktoś z was był na tegorocznej edycji?

FOLLOW MY INSTAGRAM

41 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam na takim wydarzeniu ale z tego co piszesz to naprawdę fajne doświadczenie. Niestety utrudniłam trochę sobie wyjazdem za granicę na stałe więc pewnie będzie mi ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie byłam ale po Twoim poście zastanawiam się czy tam nie pojadę za rok-to musi być naprawdę fajna impreza 😍😉
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wydarzenie :> Nie byłam ale tym postem zachęciłaś :) Szkoda, że tak daleko :C

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Za rok chyba też się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam okazji na tym być. Musiało być naprawdę fajnie!
    W jakim mieście się to odbywa?
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne kolory na pazurki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie byłam na takim wydarzeniu ;) musiało być świetnie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam na takim wydarzeniu, ale z chęcią tam pojadę następnym razem. Jakoś wytrzymam te sześć godzin jazdy. ;D
    Pozdrawiam!
    strefa-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe wydarzenie :) sama z chęcią wzięłabym udział, ale dla mnie niestety jest to całkowicie drugi koniec Polski i potrzebowałabym więcej wolnego niż tylko weekend :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wróciłam bardzo zadowolona, choć niektóre warsztaty mnie nieco rozczarowały...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nie byłam na czymś takim, ale myślę, że to naprawdę coś ciekawego. Świetny post.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post! warto poznawać nowe rzeczy! polecam seebloggers :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie uczestniczyłam w takich wydarzeniach ale myślę ze jest to odmienny rodzaj rozrywki który moze być naprawde super ! :D

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam iść kiedyś na podobne warsztaty z oriflame, ale nie miałam wtedy czasu zbytnio, ale naprawdę ciekawie to wygląda! :)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam na czymś takim. Myślę, że może być ciekawie, jednak dla mnie Gdynia to trochę daleko. .-.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachęciłaś mnie do wizyty tam za rok, muszę zorganizować sobie wolny czas na przyszły rok :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie miałyśmy okazji się zobaczyć. Na See Blogger byłam już trzeci raz i zawsze miło wspominam tę imprezę, pewnie dlatego, że mogę raz w roku bezkaranie wymknąć się nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe wydarzenie, nigdy na takim nie byłam :)
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Żałuję, że nie pojechałam. Za rok się widzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda na bardzo ciekawy event!:) Na pewno było super!xx
    MÓJ BLOG(klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. To na pewno było ciekawe wydarzenie, z chęcią pojechałabym na wszystkie warszaty!
    I fajnie, że można było też posłuchać Radzki i Ewy w strefie bez zapisów. Uważam, że to super rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy tam nie byłam, ale może się wybiorę za rok skoro w tym roku było fajnie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczę, ale super sprawa! Zazdroszczę, chciałabym tez pojechać na takie coś..
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ci zazdroszczę tego wyjazdu! W przyszłym roku na pewno sie wybiorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie byłam jeszcze na takich warsztatach, ale wydają się one super sprawą! Fajnie jest coś takiego przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam coś już o tym, ale myślę, że osoby prowadzące blogi z tematyką tylko przemyśleń, lub tematyką niezbyt sprecyzowaną nie odnajdą się tak. Nawet chciałam się zapisać, ale... kurcze na co? NIe było tam nic, co mnie interesuje... :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  27. love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu ale wiele o takich, i podobnych, słyszałam. Bardzo bym chciała kiedyś się wybrać na takowy event, ale wszystkie są bardzo bardzo daleko ode mnie :/ niestety....
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wielką ochotą pojawię się za rok. W tym roku podeszłam do tego trochę niepewnie. Myślałam, że to wydarzenie dla naprawdę wielkich blogerów, którzy swój zasięg mierzą milionami. Jestem ciekawa, czy można się samemu zapisać i pojechać, czy raczej rozsyłane są zaproszenia, jak na wiele konferencji? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że kiedyś się tam pojawię :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie spotkanie to świetna sprawa! Może wybiorę się na przyszły tok :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. szczerze mówiąc to nigdy nawet o tym nie słyszałam ale bardzo chętnie bym się wybrała na coś takiego, jak tylko będzie gdzieś podobne wydarzenie to na pewno się wybiorę :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog! :)

    Zapraszamy do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja byłam rok temu, w tym nie mogłam, za rok nadrobię ��

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne wydarzenie - chetnie bym tam sama pojechala :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger