21:43

Pomysł na prezent - Fotoksiązka | Printu.pl

Cześć kochani! Dziś przychodzę do was z kolejnym postem z serii pomysł na prezent (link do poprzedniego macie tu). Tym razem związane jest to z tym, że ostatnio trochę poszalałam i zamówiłam prezent dla mojego chłopaka na naszą rocznicę ponad dwa miesiące przed! Do tego z całej tej ekscytacji nie potrafiłam zachować tego w tajemnicy więc już go mu podarowałam, ale plus tego jest taki, że mogę teraz się z wami tym podzielić i pokazać jakie super fotoksiążki można zamówić na Printu.pl.


Jak pewnie już wiecie uwielbiam otaczać się zdjęciami, robić je, oglądać, a największą radość sprawiają mi właśnie takie wywołane, które można dotknąć i wracać do nich w każdym momencie bez obawy, że znikną gdyby coś się przytrafi naszemu komputerowi. Właśnie dlatego pomyśl z albumem strasznie przypadł mi do gustu, nie tylko dlatego, że sama strasznie cieszyłabym się gdybym taki dostała, ale też dlatego, że przez te dwa lata nazbierało się mnóstwo wspólnych zdjęć i wspomnień, które jest świetnie oprawić i trzymać w jednym miejscu. Wybrałam do tego printu.pl dlatego, że już kiedyś zamawiałam od nich minibook'a, który jest naprawdę świetnie wykonany, dlatego tego samego spodziewałam się po fotoksiążce i się nie rozczarowałam! Pierwszym wielkim plusem tego albumu jest to, że tylko od nas zależy jak on będzie wyglądał. Można zmieniać okładkę, wybierać przeróżne tła, układać zdjęcia, dodawać słodkie naklejki nawet opisywać zdjęcia lub po prostu napisać coś od siebie. Muszę przyznać, że w edycji spędziłam naprawdę sporo czasu, bo chciałam by ten album nie tylko był ładny ale też zrobiony od serca, więc wędrowałam po przeróżnych motywach i dobierałam mnóstwo naklejek. Co do okładki to zrobiłam ją trochę pod siebie, ale nie mogłam oprzeć się gdy zobaczyłam takie słodkie tło! Chłopak chyba mi wybaczył, w końcu trochę różowego nikomu nie zaszkodzi :)


Jeśli chodzi o same wykonanie albumu to jak pisałam wcześniej nie mogę się kompletnie do niczego przyczepić. Zdjęcia są w świetnej jakości, kolory są żywe, nic nie jest rozmazane ani rozpikselowane. Nawet sama okładka wykonana jest genialnie więc same plusy! Strona oferuje też przeróżne wersje albumów, nie tylko prezent dla niego lub dla niej, ale także na przykład prezent na 18 urodziny, z którego możecie być pewni, że każdy się ucieszy!


Na koniec nie byłabym sobą, gdybym nie zamówiła czegoś dla siebie. Wybór ponownie padł na minibook'a, tym razem jednak zdecydowałam się na oprawę w twardej okładce (tu możecie sprawdzić jak wygląda mój poprzedni w miękkiej) Jak też możecie zauważyć album od minibook'a sporo różni się rozmiarem, zdjęcia w środku są o wiele mniejsze, ale również są w świetnej jakości i tak jak poprzednio można samemu układać zdjęcia i tworzyć okładkę. Moja tym razem jest prosta z moją nazwą, głównie dlatego, że w środku znajdują się w głównej mierze moje zdjęcia z instagrama i bloga.


Jeśli wy też uwielbiacie otaczać się zdjęciami i szukacie świetnego albumu ten gorąco wam polecam i do tego mam dla was kod ZNIŻKOWY! Wystarczy wpisać VANILIA przy swoim zamówieniu na printu.pl a otrzymacie aż 44% zniżki

43 komentarze:

  1. Jak ktos ma takie piekne zdjecia jak Ty to na pewno jest super :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie fotoksiążki :) Twoje są świetne :) No i tan napis LOVE <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotoksiążka to super pomysł na prezent, ale też na zachowanie własnych wspomnień. Muszę w końcu coś takiego sobie stworzyć :)

    Zapraszam do siebie:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetny pomysł na prezent :) Idealnie sprawdzi się jako pamiątka na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te fotoksiążki są świetne ;) t idealny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! Uwielbiam tego typu prezenty! :)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na prezent ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  8. Cool post! Thanks for the review of the album :))

    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotoksiążki są genialne. :D
    Też bardzo lubię wywołane zdjęcia. Mają swój charakter.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na prezent dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotoksiążka pamiątką na całe życie.
    Pozdrawiam,

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio fotoksiążki są bardzo popularne. Sama zamierzam stworzyć własną. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega pomysł na prezent! sam chciałbym kiedyś taki dostać!

    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyszła ta fotoksiążka. :) Rzeczywiście dobry pomysł na prezent, bo samemu można dopasować wszystkie szczegóły, a w związku z tym prezent jest bardziej sprofilowany dla danej osoby.
    Dodatkowo wszystkie Twoje zdjęcia są świetne! :D
    Pozdrawiam ;)
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie ksiązki sa genialne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  16. To naprawdę świetny pomysł na prezent ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamówiłam takie kiedyś mamie na urodziny! Super prezent!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama posiadam dwie fotoksiążki, ale minibook jest obłędny! Szukałam czegoś do uporządkowania zdjęć z wakacji, więc spadł mi z nieba <3
    Obserwuję!

    https://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna fotoksiążka, uwielbiam wszelkie albumy i wszystko co jest związane ze zdjęciami

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fotoksiążka to świetny pomysł na prezent :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza! To chyba najlepsza fotoksiążka jaką widziałam! :) a widziałam ich już sporo, ta najbardziej mi się spodobała. cudowny pomysł :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej to na serio jest świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fotoksiążka to najlepszy personalizowany prezent jaki znam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam fotoksiążki! Zwłaszcza jak jeszcze znajdzie się gdzieś pomiędzy zdjęciami jakiś cytat, lub słowa od osoby od której dostałam tą fotoksiążkę. :D
    Pozdrawiam!

    strefa-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama zamierzam cos takiego zamówić ze zdjeciami z moich podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prezent dla chłopaka - naprawdę dobry pomysł i sama kiedyś nad tym myślałam dla koleżanki, ale ciężko było mi znalezc jakiekolwiek zdjęcia, które byłyby w miarę. Muszę jeszcze nad tym pomyśleć w przyszłości! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się różowa okładka w białe kropeczki, jest po prostu urocza. <3 Bardzo fajny pomysł na prezent dla kogoś, ale też dla samej siebie, by móc wracać do wspomnień. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zarówno fotoksiążka jak i minibook są cudowne! <3
    Jest to rzeczywiście świetny pomysł na prezent dla bliskich nam osób.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudownie to wygląda, ślicznie się prezentuję :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna jest taka fotoksiążka :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  31. Fotoksiążka. Bardzo fajny pomysł na prezent :D
    Szczerze przyznam, że wygląda to tak cudownie, że chyba sama się zdecyduje na podobny prezent dla przyjaciółki :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zamawiałam książkę od empik foto ;) świetny sposób na uporządkowanie zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Oi! Você é muito Linda e Amável! Gostei muito do seu Blog e já estou seguindo! Também achei esta ideia do Book algo maravilhoso e muito importante! Beijos e fique com Deus!Visite o meu Blog e se gostar,siga também!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna pamiątka! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealna na prezent :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja właśnie w ciągu najbliższych kilku dni planuję zamówić taką fotoksiążkę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. oj tak! taki prezent to jest cos, bez dwoch zdan bym go przyjela i to z ogromna radoscia ;)

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/street-style-ala-in-london.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku.. Jaka śliczna! :) Wcale się nie dziwię, że nie mogłaś się powstrzymać i dałaś prezent wcześniej! :)
    Książka jest zupełnie w moim guście! Taka piękna, widać, że dobrej jakości.. No i te zdjęcia! Są perfekcyjne! :)
    Chyba skorzystam z Twojego kodu, bo akurat szukam prezentu na urodziny siostry :)

    PANI FLAMINGO - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny pomysł na prezent :) moja mama niedługo obchodzi urodziny dlatego może wykorzystam tą inspirację!
    obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vanillia , Blogger